dissabte, 13 de novembre del 2010

oposicions

LAS PROVINCIAS. 13-11-10
oposiciones
Click here to find out more!
El portavoz municipal socialista en el Ayuntamiento de Aielo de Malferit, Miquel Sarrió, ha exigido al alcalde de la localidad, José Luis Juan Pinter, que «quite la tasa de 62,16 euros necesaria para presentarse a las oposiciones del consistorio» y así «garantice el derecho de todos los parados a poder acceder a una plaza municipal».
Sarrió explicó que las bases para las oposiciones se publicaron en el Boletín Oficial de la Provincia, en pleno mes de agosto, y «no se ha hecho ningún tipo de publicidad en el municipio, ni siquiera se ha informado a los vecinos en el tablón de anuncios del ayuntamiento». En total se han convocado diez plazas, seis de personal funcionario y cuatro de personal laboral.
El grupo socialista exigió en el último pleno que se eliminara esta tasa de 62,16 euros para que las personas en paro puedan opositar sin necesidad de pagar nada, tal y como ocurre en otras administraciones como la del Gobierno central. Sin embargo, Pinter argumentó que no se podían modificar estas bases y cuando el grupo socialista le recordó que cinco días antes de ese pleno el propio alcalde había modificado las bases del BOP, para reducir los temas asignados a la plaza de Técnico Socio-Cultural y Deportivo, el alcalde decidió expulsar a la concejala del pleno. Ante esto, los socialistas denuncian que una vez más Pinter «hace gala de su talante autoritario y su falta total y absoluta de transparencia, ya que, ni anuncia la convocatoria de oposiciones ni acepta ningún tipo de crítica o sugerencia».
Por ello, el portavoz socialista Miquel Sarrió advirtió de que hay «muchos puntos oscuros en la actuación del alcalde en estas plazas».

359 comentaris:

  1. Punts oscurs i han sense parar, i es que el que mal anda mal acaba,,,,,
    el mal es que ho pagarem tots.
    A quina mal hora vas aterrar per açi.....
    Per tots els pobles que has passat, has deixat mala huella....molt mala.,,

    ResponElimina
  2. Para la de policia han cobrado más de 100euros según dicen...

    ResponElimina
  3. La plaça de peo ecoparc ha estat anulada.
    L'alcade diu que com hi ha recesió, i cal ajustar el pressupost, desiteix del procediment per cobrei el la plaça convocada.
    Farà el mateix amb les altres? per què esta si i d'altres (més cares no?

    ResponElimina
  4. no es calfeu el cap
    les places estan ja adjudicades

    ResponElimina
  5. Fa temps que no es parla dels possibles candidats pel PSOE, al final serà Pepe Luís o que?
    Crec seria una bona opció, perquè sinó anem a tindre Pinter per a rato.

    ResponElimina
  6. a mi no hem dona confiança ningun candidat.
    Ni MIguel, ni Pepe Luis, ni Pinter tampoc.
    este poble sempre estarà dividit.
    Estem tots senyalats.

    ResponElimina
  7. Estem senyalats perquè li donem massa importancia a les nostres idees, i no a la relació amb els altres, com a persones que vuien al mateix poble.

    Pensem que eixes idees son la millor invenció de deu o de l'univers, i ens oblidem, que el respecte i veure als altre com a iguals està per damunt.

    Portem a la nostra vida diària, aspectes que res tenen a veure amb els altres, un exemple, la meua veïna vota al Psoe (me ho ha dit) i jo no, però mai m'ha negat ajuda, ni m'ha deixat de saludar, ni ha passat per casa a fer-se un café. Jo tampoc. No crec que ella siga un especimen raro, malèfic, a estinguir, ella de mi tampoc heu pensa, i tinguem idees molt diferents.
    El fet de guanyar unes eleccions, no converteixen a ningú en portaveu de la veritat, ni de la realitat, ni de la bondat. Tampoc els ho dona a quells que l'han votat.
    Cal saber diferènciar què és una idea i què és una persona, i decidir, què és més important.

    ResponElimina
  8. i ara dos escoles de nadal:
    - A quina porte el meu fill?
    perquè eixes divisions
    estem igual que en el campament.

    ResponElimina
  9. Este plato se está poniendo muy de moda.
    RECETA DE COCINA: Fácil y rápido de hacer.

    POLLO AL AYUNTAMIENTO

    Ingredientes:
    Un pollo
    Un despacho
    Varios chorizos

    Preparación:
    1. Se coge el pollo y se le pone una corbata
    2. Se le coloca en el mejor despacho de un ayuntamiento.
    3. Lo rodeamos de unos chorizos frescos.
    4. Se le deja a su antojo durante un tiempo.
    5. Y él solito se va haciendo rico, rico, rico...

    ResponElimina
  10. Conec be a Pepe Luis i no crec que el presenten, seria caure molt baix el tindre que deixar-se maniobrar per qui tots ja sabem.

    ResponElimina
  11. Yo crec que tinc la llista perfecta, el partid es dira PEPESOE tratan dunir les dos forses politiques , serem majoria absoluta ja que nomes iaura un partid a qui votar . de alcalde yo crec que VICENT CLOSSA ja que te experiencia en reciclats , de urvanisme ANDRES PAJARES de cultura aPACO DEMI mig ambien a PASCUAL i a RAFAELA LA RANA de secretaria de CLOSSA .

    ResponElimina
  12. el comentari del 23 a les 22:16h es una falta de respecte per a les persones que es nomenen.
    Està clar que el que ho fa fet, es una persona, que ,deixa molt que desitjar, i de segur que ell/lla no val ni la mitat de als que a nombrat.

    ResponElimina
  13. Senyor alcalde, acabe de llegir el B.I.M., que acaba de repartir per les nostres cases i passe de fer un resum de totes les mentides que es conten, reiteracions, o siga repeteix quasi sempre el mateix, una i altra vegada, com si forem bobos o com si vulguera que mo se gravara a foc al cervell, i contradiccions que hi han i prou, i com que no soc persona de la seva confiança i no se com fer que li arribe el que pense, li ho deixe açí penjat que de segur que ho llig, o vostè o algú que li ho conte.
    Per finalitzar, totalment d'acord al comentari de dalt, una mica de respecte a les persones que es nomenen en la llista d'eixe partit fictici, que son persones malaltes.

    ResponElimina
  14. al comentari del 23 a les 22:16h. Eixa falt de respecte demostra la teua falta d'educació, ara també s'ha de dir que almenys a tu no et tindriem per l'ajuntament, perquè de segur que donaria pena vore't per allí!!!
    Primer mira't i valora't tu mateix, i si creus que estàs en dispossició de fer comentaris així, aleshores ho intentes, però mai no hauries de fer-ho simplement per precpecte (que es veu que no en tens gens ni mica...)

    ResponElimina
  15. El PSOE no te res a fer si no entra gent nova. Es necessita gent que inspire confiança. El matrimoni Bravo - Chapí i l'ex alcalde Martí tenen mala imatge al poble. No és que siguen males persones, jo crec que no ho són, però és la imatge que el poble te d'ells i fins que algú demostre que s'ha distanciat i presente una llista totalment diferent a les de sempre, ho tenen complicat. Respecte al comentari que nomena gent del poble: intenta respectar un poc més les persones, la gent que has nomenat no te cap culpa d'estar com està, lo seu han passat i estàn passant. El que tenim que fer és fer-los sentir com un/a més del poble. Tot el món te una creu que sostindre, m'agradaría saber la teua.

    ResponElimina
  16. La meua creu es el pollo de P.
    Vuic fer-me rico rico rico com ell.

    ResponElimina
  17. Jo tambe he llegit el B.I.M. i no estic d´acord en l´anterior comentari sobre el mateix. A mi em pareix molt bonico i que nomes conta les veritats del poble. A mes a mes en la foto dels dos policies el gendre del Alcalde esta molt guapo. Quasi pareix una foto familiar com eixes de la casa Reial . San Juan , San Pedro y ............ en medio. Que bonica es la vida. Sogre , sogre que no tinc feina. Que no tens feina : no pasa res guapo que el teu sogre teu arreglara. Nada por alla nada por aqui, i ale hop : a treballar de policia en Aielo.

    ResponElimina
  18. I respecte a que el dos joves son d´Aielo va a ser que no . Un si que es d´aielo . L´altre que es el teu gendre no es d´aielo ja que es catala . A mi no m´enganyes Pinteret. I ara que dius que el Jefe de Policia ha tingut que tornar al seu poble per motius familiars. Nomes falta que fiques al teu gendre de cabo.

    ResponElimina
  19. I per a que volem gastar tant en policies!!!!
    Si els que ens roben estan dins!!!

    ResponElimina
  20. es millor gastar- sels en orquestes , y almorçars populars en temps de crisis. Pa i circ per a tots.

    ResponElimina
  21. Vertaderament el credit d'un millio d'euros que ha demanat l'Ajuntament vol dir que estem més endeutats,prou més.Perque eixes subvencions en que confia...no es confiar molt?
    Però això li importa a algú?

    ResponElimina
  22. El de la foto no tiene nada que ver con el alcalde. Nuestro alcalde no haria una cosa así. Por favor no inventeis.

    ResponElimina
  23. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  24. El de la foto no tiene nada que ver con el Alcalde . Tan solo es el novio de su hija y vive en su casa. Nuestro Alcalde no haria una cosa asi. Que ignorancia mas grande.

    ResponElimina
  25. Tienes razón me he informado y efectivamente es yerno del alcalde, novio de la hija y encima vive en su casa. Con esta actuación José Luis me deja usted perplejo, mire por donde se mire eso se llama "enchufe".
    Enchufe: dispositivo formado por dos elementos y la toma de corriente, que se CONECTAN UNO CON EL OTRO, para establecer una conexión eléctrica que permite el paso de corriente.

    Otra definición: cargo que se obtiene por influencia y sin méritos. En nuestro pueblo sólo se consigue por ser el yerno del alcalde.

    ResponElimina
  26. Enchufe: dispositivo formado por dos elementos el alcalde y su yerno que se conectan uno con el otro para establecer una mejor relación (si cabe), que permita aumentar los ingresos y la felicidad de la familia política.

    ResponElimina
  27. SRES. , el ALCALDE ya va soltando cuerda,dice haber hecho un préstamo de 1.000.000 E.para pagar las subvenciones,del sor.CAMPS y SOR.RUS que no vienen.
    Y yo me pregunto,si para tapar subvenciones pide un préstamo de 1.000.000,--CUANTOS MILLONES ABRA HECHO PARA PAGAR LOS SALARIOS, INÚTILES,OBRAS SIN SENTIDOS NI CONTROL,QUE HA HECHO,Y QUIERE HACER.
    SOR.ALCALDE,degese ya de tonterias,gastese lo que tenga,por que al paso que va nos va a dejar peor que en ANNA.

    ResponElimina
  28. S.ALCALDE si as tornat el bono basura per cobrarlo de mes,perque no mos tornes a tot el poblé, lo que estas cobramos de mes en el I.B.I.
    O es que vaes pujar la contribucio per al teu sou.
    Tu cobres mes sou,que LINA,alcaldesa de ONTINYENT,mes que el de ALBAIDA mes que el de GANDIA, mes que el de XATIVA mes que el de ALZIRA mes,mes mes. .
    ,mes,axina correriem casi tota la comunidad.
    Per lo tan,abaixat el sou, i tornamos lo que demes cobres,i as cobrad.

    ResponElimina
  29. Tots els sosialistes criticeu lo mateix , no sabeu que els politics bons, com es el cas del nostre alcalde , tenen que estar ben pagats si no acaben fense corruptes com la que tot el mon sap que de la nit al dia monta una constructora ,es forra i asi no pasa res, MIREUSE LA BOSTRA ESQUENA.

    ResponElimina
  30. Eixe comentari demostra el poc nivell i la poca defensa que te el mantindre el sou tan elevat de l'alcalde.
    O vol dir que son corruptes tots els que cobren menys que ell: Lina , Rus etc...
    Vinga per favor...un poc de serietat.
    Segur que el del comentari que li sembla mal la corrupció vota a Camps.

    ResponElimina
  31. al comentari del dia 6 a les 23:09 el meu comentari es: jajajajajjajajajajjajajajjajajajajaja, "no hay mas ciego que el que no quiere ver"

    ResponElimina
  32. JOSE LUIS,per a cuant donaras informacio de la AUDITORIA,que feres a laltra corporacio.
    Com a ciudada de AIELO, que pague els meus impostos,te exijic que dones la informacio,de la auditoria,i del deute que disaren els sosiates.
    Al mateis tems el demane que informes al poble,de la marxa economica del 2007 -2008 -2009 -2010 -si no eufas pensare que eres com els sociates.
    Afina i portot be que la majoria esta calenta en tu.

    ResponElimina
  33. EN EL PLANFETO QUE HA REPARTIDO EL PRIMER EDIL MUNICIPAL,DICE QUE VA A REFORMAR EL AUDITORIO,VA HA HACER SEGUN EL UNA CAFETERIA, Y SALA DE RECREATIVOS.
    DE VERDAD, CREO QUE ESTE HOMBRE NO ESTA LUCIDO DEL TODO.UN EDIFICIO SOCIAL Y COLTURAL QUE ESTA PERFECTO,PORQUE LO QUIERE DESMANTELAR,DE VERDAD NO LO ENTIENDO,SERA PORQUE LO HICIERON LOS SOCIALISTAS,O PORQUE LE IMPORTA UN BLEDO LA CULTURA.
    MIRE, SR.ALCALDE,NO SE GASTE UN DINERO QUE NO TIENE,DEGELO COMO ESTABA Y NO META MAS LA PATA.
    O ES QUE QUIERE METER LA MANO.

    ResponElimina
  34. Equivalencias de lascosas.

    ser de derechas----izquierdas

    pe.pe.-------------pesoe

    conservadores------progresistas

    fascistas----------socioalistas

    ResponElimina
  35. Per favor, si això de reformar l'auditori es deveres... pense-se-ho dos voltes i per nosaltres no ho faça , que està molt bé com està i no estem per anar tirant els diners.
    Gracies.

    ResponElimina
  36. Però a l'alcade, Jose Luis Juan Pinter, li importent els diners?

    ResponElimina
  37. LO QUE DEURIA DE DERRIBARSE I TORNAR A CONSTRUIRSE EL CUARTEL DE LA GUARDIA CIVIL COM A ESTAD TOTA LA VIDA QUE BONA FALTA FA.

    ResponElimina
  38. AIELONERS,si el alcalde fa la reforma del auditori,propose fer una manifestasio,i una eximencia fiscal.

    ResponElimina
  39. MATI,no el fies molt de PINTER.
    Conec un cas com el teu,un alcalde que gastaba mes que igresaba,el regidor acienda liu firmaba tot.
    Pues be a les hores esta encausad penalmet,an faltad diners,i com hera el responsable de firmar els talons,ia vorem com acaba aso.
    OJO Y NO TE FIES DE NADIE QUE SI LA COSA VA MAL IRAN POR TI.

    ResponElimina
  40. L'ajuntament i la seua guerra particular contra el Llombrigol per voler controlar-ho tot.

    On arrivarem sr. alcalde?, quant s'han vist dues escoles de nadal per a un poblet xicotet??? i tot per voler dominar a una associació.

    En faltava que ahir en digueren que l'ajuntament va enviar un mesantge que deia que a "La propera setmana es faran les inscripcions a l'ajuntament per a la escola de nadal i que el preu serà de 15 euros cuota, de 10 euros si un pare o mare estan aturats i si estan dos pares aturats serà gratis"

    De entrada dir que en pareixen be eixes rebaixes, l'ajuntament a passat de voler-nos cobrar 30 euros a cobrarnos 15,
    no està gens mal la rebaixa

    Pero a canvi de qué:

    1- a canvi d'ajudar a les families
    2- a canvi de voler-sen eixir en la seva per a que l'escola llombrigol no tinga xiquets.

    La 1 opcio va a ser que no, perque voste posa en primer lloc que valia 30 euros.
    Per lo tant en quede amb la 2ºopcio, amb la opció de la manipulació que es el que pareix ser mes es practica en aquest ajuntament.

    De tota manera personalment el que vaig a fer es a portar als meus fills a l'escola de la associació el llombrigol, encara que en tinga que privar dels torrons d'enguany.

    ResponElimina
  41. Hola Mati,
    fes-li cas al anomin de dalt...

    ResponElimina
  42. A mi el que m'han dit es que estan matriculant-se més xiquets en l'escola llombrigol que en la de l'ajuntament i per això a rebaixat la taxa.
    Per cert on farà l'escola el llombrigol? Els deixarà instal.lacions municipals?

    ResponElimina
  43. L'ajuntament anuncia 15 euros. la quota de l'escola de nadal que serà de 10 euros si pare o mare estan aturats i dos pares aturats gratis.
    Jo em pregunte si estan els dos aturats no podran fer-se càrrec dels seus fills en les vacances de Nadal.
    Ja que aquestes escoles en temps de vacances estan pensades per donar un servei als pares que treballen.
    Tot al reves; algú que m'ho explique?

    ResponElimina
  44. a vore, es deveres tot allo que esteu diguen de l'escola de nadal?
    si es deveres jo estic al.lucinat.
    Jo pense que com a pare els duria a l'escola de nadal del llombrigol, perque son els que coneixen els xiquets de les animacions lectores, pero la pela es la pela,.... crec que l'ajuntament no esta fent lo correcte, pero hi ha gent que te una venda als ulls,.....

    ResponElimina
  45. Mati, tu animo que estas fent-ho molt be, eres una persona onra i estic segur que la teua inteligencia no va a permitir-te firmar res que no deus firmar

    ResponElimina
  46. No entiendo como se le puede decir a una persona que esta enchufada, cuando mandaban los socialistas no estaban enchufados, eran enganches de tres enchufes, y nadie se quejaba y ahora todo esta mal, esta claro que nunca llueve a gusto de todos, pero antes de criticar nos deberiamos de mirar nuestra yepa y luego hablar.

    ResponElimina
  47. Ese comentario de "todos son iguales" no justifica ni explica que estiga ben fet.
    Devem demanar actituts honrades dels nostres dirigents vinguen de qui vinguen si no ens perjudiquem tots. Perque encara que un dia sigues afavorit , trad o prompte et perjudicaran les decisions arbitraries que no devem permitir.

    ResponElimina
  48. JOSE LUIS,por que pones al novio de tu hija POLICIA,nos dejas sin argumentos frente a los socialistas.
    Que des trabajo a algunos afines bien,pero que se lo des a tu futuro yerno,y segun se dice,de la forma que lo has hecho,me parece muy mal.
    Es tas dando tu mismo la razon a los socialistas,ellos dicen,que ellos enchufaron,tu tambien,pero que enchufes al novio de tu hija,nos parece muy mal.

    ResponElimina
  49. Jo crec que a ficat al seu gendre de Policia en Aielo per tindre tot l´ajuntament controlat.No tardarem molt en vore com el fica de cabo. Temps al temps.

    ResponElimina
  50. pero com es posible que posse al novio de la filla de policia,a quin estrem em aplegat.
    Tota la dreta callaeta,aieloners de la dreta,ara no protesteu.
    Si aso eufa cristina,se la vieu berena vjva.

    ResponElimina
  51. Haber.Por ser el hierno de el alcalde puede que tenga mas dificil que cualquier otro policia el desempeñar su tarea .Personalmente no lo conozco pero creo que como cualquier otro joven , tambien tendra derecho ha obtar con una plaza de municipal ,claro esta siempre que el procedimiento sea el correcto. y por lo que me consta asi lo parece , veo pues una serie de quejas dirigidas ha una persona que no tienen mucho sentido desde un punto de vista razonable. Por otra parte tampoco veo mal que el señor alcalde,hubiera auspiciado a su futuro hierno a presentarse de policia,pues para estar bien informado de lo que sucede dia adia ,lo mejor es tener informacion extraoficial ,muy inteligente por su parte y deveriamos de valorarlo pues une directamente lazos y por lo tanto veneficia al pueblo . por lo tanto os pediria que reflecsioneis sobre las criticas anteriores y gracias por aceptar mi opinion FELIZ NAVIDAD A TODOS

    ResponElimina
  52. La mujer del cesar ademas de honrada tiene que aparentarlo.lo mejor para tener informacion extraoficial es que confie en la gente que tiene trabajando para el , ya que tiene mucha y muy valida. El que no se fia no es de fiar.

    ResponElimina
  53. Acepto tu opinion pero no la comparto. Pues para unir mas directamente los lazos y tener informacion de primera mano. El yerno de cabo, su hija de jefa de enfermeras del centro de salud , la hermana teniente de alcalde , la otra hermana segundo teniente de alcalde , el cuñado de bigotes chivato oficial y asi todos contentos. Feliz Navidad para ti tambien . Que bonita es la ignorancia y mas en estas fechas navideñas. Que bonito es un enchufe en esta epoca de crisis.

    ResponElimina
  54. S'en recordeu de Reina (guau-guau)
    doncs d'açi no res, el seu amo la empadrona per a que vote el 22 de maig.
    ¿Qué es xugem???
    i a la dona, tambe li aurà donat algun càrrec???

    S'en ha passat en lo del gendre, en lo de Magui, en lo de Tere Nadal, en els mes de 7 treballadors de l'ajuntament que han agafat baixes per culpa d'ell, en no deixar els llocs publics per a les associacions que ho demanen, en tirar del ple a la regidora del psoe per a no deixar que explique lo mal que ho està fent, en el piso de l'eixemple tant brut que tingem, en les faroles que sobren mes de la mitat,.....

    ho deixe que me he agotat, si algu vol continuar....

    ResponElimina
  55. No se porque os meteis tanto con mi suegro . Soy un gran profesional que he trabajado como policia en Beniganim hasta que me tiraron a la p... calle. No dudeis de la legalidad de la oposicion . Me convalidaron todas las pruebas y las tasas de examen las pago mi suegro de los 63.000 euros que cobra al año del Ayto. Por supuesto que soy del pueblo . Los rumanos tambien lo son. Por cierto mi novia va a ser una excelente jefa de enfermeras, ya lo vereis. Y el que no tenga enchufe que se vaya a cortar vara. Viva el Enchufe y viva mi suegro.

    ResponElimina
  56. HABLANDO DE EL AUDITORIO . Pronto se cecebrara de nuevo el festival del EXILIO , NITS D,aielo i art un referente mundial del ARTE SONORO Y PERFORMANCE que este año se celebra a finales de ENERO y aqui creo que los SOCIALISTAS deverian de hacer algo Y TODO EL PUEBLO EN GENERAL Propongamos una PEROLADA CON ALGUNA PANCARTA , frente al Ayuntamiento y entregemos algunas firmas , no se algo, podriamos promover un acto de protesta LLORENS SE LO MERECE , QUE ALGIEN CONVOQUE POR SMS FECHA I HORA Y LA MONTAMOS .

    ResponElimina
  57. Genial, UNA PEROLADA , ON IA QUE APUNTARSE JO TAMBE ANIRE.

    ResponElimina
  58. Sr.alcalde per a cuant la auditoria.
    Para cuando dara a conocer las cuentas del ayuntamiento del año 2007 2008 2009 2010.Hay quien dice que ya debe el ayuntamiento mas quel de anna,o sea alrededor de 7 millones de Euros.
    Si es mentira des mientalos,y si no lo desmiente es que es verdad.
    Sies verdad Ç CONVOCO A UNA MANIFESTACION CACEROLADA.parael segundo domingo de FEBRERO.
    AIELONERS SI NO NOS MOVEMOS,ESTE HOMBRE NOS ARUINA A TODO EL PUEBLO,IGUAL QUE EN ANNA Y SOT.

    ResponElimina
  59. VICTOR que haces,te has vedido por un plato de lentejas,me alegrare mucho el dia que te pegue una patada al culo y te ponga policia rural,te lo has merecido,para que aprendas a no traicionar a tus compañeros,y por aceptar comilonas y invitaciones de tu amado gefe,vaya decepcion que nos hemos llevado algunos con tigo.

    ResponElimina
  60. l´ultima edicio de nits d´aielo i art es va fer al palau de la musica de valencia, pero ni tan siquiera en una sala en una pasillo de la poca gent q va anar.
    i per cert, la filla de pinter no es enfermera, informeu-se abans de parlar

    ResponElimina
  61. la filla de pinter no es enfermera es mestra,ia eu sabiem,pero ell, no es abogat,com els peperos digueu.
    Aisina es que informeuse vosaltres tambe abans de parlar.
    El titul que es recordara a pinter tota la vida sera el sigüent
    EL ALCALDE MES RUIN QUE A TENGUT EL POBLE DE AIELO DE MALFERIT

    ResponElimina
  62. Carlos,Maribel,Mati,Vicente,BienbeMontoya.Ya le habeis dicho a pinter,algo sobre cobrar en negro.
    Si no pide perdon,saldra lo vuestro.

    ResponElimina
  63. SABIEU QUE LA PRIMERA DAMA DE AIELO SR. POTATA SA OPERAT DE ESTETICA I DE REPENT LI A PEGAT PER FERSE TRACTAMENS DE BELLESSA DE ALT PRESUPOST?

    ResponElimina
  64. SEGUNDO DOMINGO DE FEBRERO CACEROLADA JARDINES DEL ENSANCHE 10 HORAS LAS CUENTAS CLARAS.

    ResponElimina
  65. Atención a todas las personas que quieran ayudar o participar en la manifestación cacerolada,pasar la voz,por internet,por mensage de movil,boca a boca,
    Decirlo a vuestros amigos,amigas,padres,hermanos,tios,en fin,a toda persona que veais,a vuestro alrededor.
    Es que si no paramos a este ALCALDE,con lo que lleva en la cabeza,va a destruir,todo lo que hicieron las anteriores corporaciones.
    A hora quiere destrozar el auditorio,ha destrozado el centro de dia,el mirador del clariano se esta gastando mas de medio millón de euros,innecesarios solo por un capricho.
    Despues de las barbaridades que ha hecho,enchufando amigutos y amiguitas,yerno,y compañia.
    SEGUNDO DOMINGO DE FEBRERO, MANIFESTACION CACEROLADA,cuantos mas seamos más roido haremos

    ResponElimina
  66. Me han dicho, que la sra.del alcalde cobra una pension des de hace mucho tiempo,yo me pregunto¿de que esta enferma esta señora? si alguien sabe algo, que lo explique

    ResponElimina
  67. I jo em pregunte per que perseguixes a la gent?? Quina sera la proxima associacio a la que li declares guerra????? Pero tu no saps que eres alcalde de tots i pa tots, i tens que pensar el millor per als aieloners. Pareix que estes coses no les tens presents als teus pensaments, i no, les associacions no van en contra teua, eres tu qui pareix q vajes en contra d'elles, bo no de totes, sols de unes cuantes, per que de les que t'alsen el rabo no, encara que no se que es el que t'hauran fet a les que es has declarat la guerra!! Reflexiona

    ResponElimina
  68. Victor no tiene nada que hacer . La plaza de Jefe es para el Gendre. Tres años de pinter , tres jefes de Policia. Al final todos de policia rural a vigilar el campo. Esa es la estabilidad que dice dar el Sr. Alcalde en su bim.

    ResponElimina
  69. ahir van fer el sopar de l´ajuntament en el hotel gasaqui .Ale tots a adorar al niño que ha nacido dios.

    ResponElimina
  70. ACLARIU LO DE LA PEROLÀ
    PODEM ANAR ENCAPUTXATS?
    PERQUE VOS FILMARAN I VOS FITXARAN
    ACI ESTEM EN DICTAURA
    QUI LLUITA PER LA LLIVERTAT D'EXPRECIÓ, LA TE JURÀ.

    ResponElimina
  71. Que li pareix a la gent d'aielo que l'alcalde no deixe les instalacions municipals al colectiu del llombrigol per a fer l'escola de Nadal?
    Jo pense que es una altra mostra d'abús de poder.Es pensa que les instalacions son seues i tos tenim dret a fer ús d'elles.
    en la mateixa linia quan li varen demanar per a que actuarà Xavi Castillo i s'em vam tindre que anar a Adzaneta a veure'l.
    Fins quan tenim que aguantar situacions d'aquesta autoritat i dirigisme autoritari propi d'altres temps?
    Estem evolucionant cap arrere,es a dir involucionant.

    ResponElimina
  72. Com que encaputxats?
    Em d'anar tots amb la cara ben alta i sense amagar-se de ningú, nosaltres no tinguem res que amagar i ho tinguem que demostrar.

    No som etarres per a tindre que amagar-nos.

    ResponElimina
  73. Lo del llombrigol és ben fort! com pot un ajuntament, negar a una associació instal.lacions públiques per realitzar activitats que li donen vida al poble? i per tant el beneficien.
    Per què d'aquesta discriminació?
    Deixara a les ames de casa l'auditori per fer actuacions?, i un parc a l'associació de jubilats per fer un berenar? i a les cofradies? i a les associacions esportives?
    Es creu l'ajuntament això de la participació ciudatana?

    ResponElimina
  74. TOTS A LA PEROLA EN EL EIXAMPLE

    ResponElimina
  75. senyor alcalde, tanta campanya per a fer us dels establiments de la població i voste va a sopar d'empresa a un establiment que paga impostos a L'Olleria, encara que els propietaris son veins d'Aielo.

    No creu que deu ser mes coherent.

    ResponElimina
  76. Este tio la coherencia la te en la punta de la .................

    ResponElimina
  77. cas CORTA
    CAS MAUI
    CAS DAVINIA
    CAS TERE NADAL
    CAS MONSE
    CAS JOSE MARIT DE MONSE
    CAS JOSE LUIS CABO POLICIA
    CAS MAJTE
    CAS ANNA
    CAS ESTER
    CAS DE LA GASONA TENIA 12 PUNS
    CAS MAÑANA ENCHUFARLA TENIA 4 PUNS
    CAS SILVIA
    CAS EVA ANDRES
    CAS ELI MOLT BE ENCHUFADA
    CAS POLICIA JORDI
    CAS EL YERNISIMO ENCHUFADO O CHIVATO EN LA POLICIA
    CAS ANTONIO GALIANO LO DESPIDE POR QUE SE PELEARON Y LUEGO DICE QUE SE HA HIDO, POR ASUNTOS PROPIOS O FAMILIARES,SI SI EL CABO DE POLICIA.
    PRIMERO DECIA EL SR.ALCALDE,
    LURGO DECIA,EL GORDO.
    EN FIN 16 CONTENCIOSOS,6 PERDIDOS Y LOS QUE PERDERA,NO TENEMOS UN ALCALDE EN AIELO,TENEMOS UN PICA PLEITOS FOLLONERO

    ResponElimina
  78. I no oblides la guerra que declara a una associaciò que treballa per als xiquets del poble!!!

    ResponElimina
  79. Carlos,si volveis a poner a josè luis encabezando la lista,con los votos de mi familia y mio,no cuentes.
    Despues de ver lo que esta haciendo,creo que vais directos al fondo,solo faltaba el caso de la escuela de NAVIDAD,esto ya es el colmo de los colmos,
    Como te digo Carlos,este no va por el camino que nos prometisteis,cuando mas pronto lo quiteis mejor para el partido popular,y sus simpatizantes,nos clasifican a todos igual-

    ResponElimina
  80. Lo trist es que este impresentable que tenim de dirigent ens està fent gastar molts diners de tots els aieloners en advocats,,,,, a vorer si es valent i trasparent i en el proper BIM ens conta quants diners s'ha gastat en advocats per la seua incompetencia, per ser tant mal pensat. Portes tres anys i uns pocs messos i en temes de personal, has fet mes mal que tello.

    ResponElimina
  81. Yo,ya se porque cobra la Sr. Alcaldesa, cobra por lo mismo que cobra la prima hermana de la Gasona.Mª Vicenta gasso ya lo sabeís igual cobra una que otra.

    ResponElimina
  82. Qué té a veure el que cobra una veina o altra del poble, amb la gestió de l'Alcalde?
    Crec que aquest no hauri de ser espai per parlar de persones, que no tenen cap responsabilitat pública, i que no han estat elegides per el poble.
    Eixe tipus de comentaris son irespetuosos i imnecessaris. Fora de lloc.

    ResponElimina
  83. a 25 de decembre fum , fum , fum hi havia un tio en l´ajuntament que feia mes mal tello : fum fum fum.

    ResponElimina
  84. Hui han començat la escola de nadal i els matins nadalencs ....
    A pagar el pato els xiquets....

    ResponElimina
  85. Hui hem rebut una felicitació navideña de l'alcalde i corporació:"os desean una feliz navidad y un 2011 lleno de felicidad" sigue "no hay nada más gratificante que servir a los demás".Ni vicent Ferrer ni Ghandi serien tan petulants ni dirien res paregut encara que han donat molt al projimo. Esta última es bona, qui el coneix sap qui està per a servir-se de la politica i als demés ens serveix de porga.
    Que es guarde el seu cinisme!

    ResponElimina
  86. En aquestos dies de pau i fraternitat els xiquets d'Aielo dividits en 2 escoles de Nadal???
    Bona politica de consens i acords.

    ResponElimina
  87. A pesar de tots els obstacles posats el llombrigol fa l'escola de Nadal!
    Que ho passeu bé, sobretot els xiquets!

    ResponElimina
  88. Hay!, que me he enterado que la Generalitat esta en quiebra técnica. Que no tiene dinero porque tiene más gastos que ingresos.
    Por eso que nuestro alcalde, Jose Luis JUan Pinte, ha tenido que pedir un prestamo para pagar sus proyectos, a vista que no va a recibir más subvenciones, o que las cuantias de estas no van a ser las esperadas.
    Hay! que nos vemos dentro de unos meses, o añitos, en quiebra técnica también. Que a estos gobernantes les gusta mucho la propaganda y los grandes eventos.
    Pero lo peor son las miles de personas que no cobran la Renta Garantizada de Ciudadanía a la que tienen derecho o los dependientes, los empresarios que han cerrado por impagos de la administración, los trabajadores afectados por los ERES (también en ayuntamientos), los niños y niñas a los que se les va a quitar aulas o los profesores interinos que no cobran.
    Levante feliz?

    ResponElimina
  89. AIELONERS,el alcalde ha fet un prestec de 1.000.000.E.per a 10 anys,o sea que ha fet un prestec de 166 millions de pesetes,i per els 10 anys pagarem 30 millions de peles de interesos,que xulo es el alcalde.
    Cuant acabe este mandato deura si els calculs..no fallen alrededor de casi 7 millions d´ Euros.es a dir 1.162 millions de pesetes.
    Si torna a manar cuatre anys mes,prepàremse tod el poble,mos deisara un deute,que els nostres rebesnets seguirant pagant a la seua jovilacio.
    El P.S.E.O.deisa, l'ajuntament en un deute en 24 anys del 5,5%, el P.P.en 4 anys esta en el 23,20%, al pas que va, el P.P.vorem aont aplega gastanse els diners dels demes,

    ResponElimina
  90. JOSE LUIS,PARA CUANDO NOS ENSEÑARAS LA AUDITORIA,QUE HICISTES A LOS 24 AÑOS DEL MANDATO SOCIALISTA,NO CREES QUE YA ES HORA DE QUE LA ENSEÑES AL PUEBLO,O ES QUE TE TIRASTE UN FAROL,Y NO LA HICISTES,MIRA PILLIN TE ESTAMOS VIENDO LO MENTIROSO QUE ERES.
    EN LA ASAMBLEA HECHA EN EL AUDITORIO,DIGISTES QUE TENIAS PAPELES DICIENDO LO QUE DEBIA,EL AYUNTAMIENTO GOBERNADO POR EL P.S.O.E.,HOMBRE, YO CREO QUE YA VA SIENDO HORA ENSEÑES LA FAMOSA AUDITORIA PAGADA POR TODO EL PUEBLO,EL PUEBLO QUE TE ELIGIO COMO ALCALDE TE EXSIGE,TE COMPORTES COMO TAL.

    ResponElimina
  91. A la atención de Jose Luis Juan Pinter.
    Como se siente des pues de decir en campaña electoral.
    Las cosas transparentes,claras,sin enchufes,gobernar para todos,etr,
    Solo le faltaba el mensage,enviado felicitando la NAVIDAD,
    NO HAY NADA MAS GRATIFICANTE QUE SERVIR A LOS DEMAS.
    Mire sr.juan, de lo que estamos seguros la mayoria de ciudadanos de AIELO,es que vd.no sirve a nadie,vd.se ha servido,de la politica y de los ciudadanos de AIELO,para trepar y hacerse rico,en el AYUNTAMIENTO,solo hay que mirar el faboloso sueldo que se asigno.63.000-6.000+10.000 total 67.000 E.
    Por eso le digo que vd.no ha servido a nadie,se ha servido vd.de todo y de todos los ciudadanos de AIELO

    ResponElimina
  92. PARA CUANDO LA CACEROLADA,
    SEGUNDO DOMINGO DE FEBRERO ALAS 10 DE LA MAÑANA, ACUDIR CON TAPADERAS,CAZUELAS,CON LO QUE SEA PARA HACER RUIDO,Y PROTESTAR CONTRA LA MANERA DE GOBERNAR DEL P,P,PASARLO A LOS QUE PODAIS CON MENSAGES,BOCA A BOCA,COMO SEA,PASAR LA VOZgaicabid

    ResponElimina
  93. el mes de desembre fum fum fum el alcalde enchufa a su yerno fum,fumfum,si me entero que ha habido.fum,fum,fum pucherazo,fum,fum,fum,le direque no va bien,tantoenchufe.
    57.70000 E.VAYA SUELDO QUE COBRA ASI SI QUE PUEDES COMPRAR UN COCHE NUEVO CADA DOS AÑO,O TE LO HAN REGALADO,HAY,HAYHAY DEMASIADAS OBRAS EN TAN POCO TIEMPO

    ResponElimina
  94. una obra, para costrucciones frances,
    otra obra,para copaicom o rafelito.
    una obra para frances.
    otra obra para rafael vjdal.
    una obra para frances.
    otra para copaicom.
    una obra para fraances.
    otra para rafelito.
    esto me huele mal,seguro que hay gato encerrado.
    mucho frances.
    mucho rafelito vidal.
    mucho frances.
    mucho rafelito.
    no pienses mal el alcalde es muy onrado,onrrado nose si sera,pero el gato escaldado con agua fresca tiene bastante,mirat lo de anna,o es que no te enteras de lo que dicen.

    ResponElimina
  95. Jose luis,en que follón te has metido,en la escuela de navidad y sus alumnos.
    Como te has hatrevido en semejante lio,habiendo padres de todas las ideologias,hay veces que creo que no carburas muy bien haciendo y diciendo tonterias,eres la comedilla del pueblo.
    Si sigues asi, veo tu reelección un poco complicada.Como te he dicho antes o no carburas muy bien,o te importa un rabano el P.P..Unos haciendo partido y tu con tus tonterias complicandonos las cosas.

    ResponElimina
  96. mira Jose luis lo de treballar per als demes ho veig molt mal
    serà millor que digues que es graticficant que els demes treballen per a tu i per a les alimanyes com tu que xuplen els diners de tots nosaltres. lladre seras tu i tambe eres un malgastaor i treballes per a fer la vida impossible a uns quants que tu et proposes. ja esta be de dividir el poble

    ResponElimina
  97. El yerno que opinais del enchufe del yernisimo,yde las plazas de enchufados que quiere poner.
    Empezando por GINES,y terminando,por el encargado de obras.
    Vaya tribu de pitulantes que tiene los servicios municipales.
    En cabeza el alcalde mas incompetente de la comarca,el que mas (COBRA)57.000.E.la hermanisima,el yernisimo,el encargadisimo,genisimo.
    A y los dirigentes de PEPE,que dicen,algunos de ellos en privado hechan pestes del alcalde,de maribel,y montoya,a los demas dicen que son buenas personas,pero le tienen panico.

    ResponElimina
  98. Desprès de quasi 25 anys de govern al poble, la majoria inclosos gent d'esquerres com jo, creiem necessari un canvi a l'ajuntament, però desprès de la prova, millor 100 governs d'esquerres que un sol de dretes.

    ResponElimina
  99. Ese comentario sobre que José Luis no trabaja por y para el pueblo me parece muy fuerte, creo que en 25 años ya hera hora que tuvieramos a alguien que velara más por las personas sin fijarse si somos de izquiera ó de derechas, prueba de eso son las personas que han entrado últimamente al ayuntamiento, hay de izquierdas me incluyo yo, los cursos de formación han sido buenos para todos. Obras en bano todos han hecho prueva de eso es el parque que hay en Vidrios San Miguel que desde que se hizo esta hecho un asco y no de ahora de hace años, en la avenida no tenian luz y sin embargo el poligono parecia de día, hasta que vino el PP y rebajo la luz,si hablamos de las obras de la Avenida STM. Cristo nos dejo escaldados y el turon que se hizo enmedio para que no hubiesen accidentes, sirve de aparcamientos y si sales en esos momentos por allí ten cuidado que te abren la puerta te dan un leñazo y encima la culpa tuya.Miremos lo hecho y lo que hicieron y luego hablemos.

    ResponElimina
  100. ¿el comentario anterior era una inocentada?

    ResponElimina
  101. Creo que más que inocentada es ignorancia.

    ResponElimina
  102. “Quien es auténtico, asume la responsabilidad por ser lo que es y se reconoce libre de ser lo que es”. Amb aquesta “singular” dedicatoria el Sr.Alcalde ha felicitat als treballadors de l’Ajuntament, te collons. Al super jefe, només se li ocurreix que copiar una cita de JEAN PAUL SARTRE,ja veus tu, un fascista copiant a un comunista.

    Pero ahí, no acava, que va, el tio amolla les parauletes que semblen queden impecables i no para a mirar que hi ha darrere, per que l’explicació us deixarà bocabadats:
    Per a ser “autentics” cal alguna cosa més que copiar parts d’un model, cal tenir un carácter estable, sinceritat a tota prova, el que fa tindre coherencia a la vida.

    DECALEG DE L’AUTENTICITAT:
    Evitar la mentida i la personalitat multiple. Ser sempre el mateix independentment de les circumpstancies.(PINTER ESTAS NOMINADO)
    Lluitar contra la vanitat. Viure d’acord amb les nostres possibilitats, evitant luxes fora del nostre abast (PINTER, ESTAS NOMINADO)
    Preparar-nos per adquirir aquelles habilitats que necessitem per al treball o traure endavant a la familia (PINTER, ESTAS NOMINADO)
    Cooperació i comprensió per evitar el desig del domini sobre els altres, respectant els seus drets i opinions (PINTER? ….ESTAS NOMINADISIMO).
    Ser fidels a les promeses que hem fet, d’aquesta forma som fidels amb nosaltres mateix (PINTER, ja ho saps, ESTAS NOMINADO).
    Deixar de costat les simpaties i interesos propis, per poder jutjar i obrar justament (PINTER, això, ESTAS NOMINADO)
    Esforçar-nos per viure les lleis, noms i costums de la nostra societat (PINTER, T’HAS LLUIT).
    No tindre por que ens coneguen com som. De qualsevol forma, mentre no fem alguna cosa per canviar, no podem ser una altra cosa. (PINTER ABANDONA LA CASA)


    La dirección de Gran Hermano considera que por todo lo anterior y por su maxima hipocresia, que PINTER esta totalmente nominado para abandonar el ayuntamiento y a poder ser no volver a el, ni de visita.

    Ah¡, la propera felicitació sigues un poc més “autentic”

    ResponElimina
  103. Viva gran hermano.

    A eixe que parla de la avinguda stm. cristo, dir-li que s'informe ja que con no ho sap, jo t'ho explicaré: eixes obres i eixe projecte el va fer diputació, i en diputació manaba i mana el P.P. així que si no t'ha agradat com s'ha quedat la avinguda els ho dius al del P.P. i no a cap alcalde del psoe. En tot el carinyo.

    ResponElimina
  104. La Sindicatura evidencia la situación de quiebra en que se encuentra la Generalitat
    El pasivo real, incluidos los gastos no declarados en el balance, superaba el activo al cierre de 2009 por primera en su historia - El auditor corrige al Consell y eleva en 3.025 millones la hipoteca de gasto desviado al futuro, hasta alcanzar los 35.126 millones
    NOTICIAS RELACIONADAS
    • El agujero de la Sanidad se amplía hasta los 2.500 millones.
    • La contratación cae un 72% en dos años y el síndic cuestiona el 60% de expedientes
    • Gerardo Camps se enfrenta a la Sindicatura por reclamar un plan de reequilibrio .
    • La oposición habla de fracaso en la gestión y gasto desorbitado . El Consell solo invirtió el 20% de los fondos del plan estrella contra la crisis.
    • La agencia Fitch recomienda al Consell que suba impuestos para cumplir con el déficit.
    • El Síndic denuncia irregularidades en un modificado de obras de 35,6 millones en el Ágora .
    • Ordena a RTVV que deje de hacer contratos indefinidos dada su penuria económica

    ResponElimina
  105. J. G. G./J.R./F. A. VALENCIA ¬
    El estado de las finanzas públicas valencianas es crítico, muy crítico. De tratarse de una empresa privada, la Generalitat habría cerrado 2009 en situación de quiebra técnica, ya que el pasivo real que arrastraba la Administración Camps al finalizar ese ejercicio —la suma de lo que debe, incluidos los gastos no reconocidos en el balance— superaba su activo (el valor de sus bienes y derechos en general). Así se desprende del informe de la Sindicatura de Comptes 2009 que el Síndic Major, Rafael Vicente Queralt, entregó ayer a la presidenta de la Corts, Milagrosa Martínez, y que coincidió con la aprobación de unos Presupuestos de la Generalitat para 2011 que, a la vista de la auditoría, arrojan dudas sobre su cumplimiento. El Síndic indicó a los periodistas que se «consolida una situación de crisis muy considerable» con la «disminución casi generalizada de todos los ingresos, lo que ha llevado a unos resultados en términos presupuestarios y financieros negativos».
    En concreto, el remanente de tesorería (diferencia entre fondos líquidos e ingresos pendientes de cobro y gastos pendientes de pago) se disparó de los 1.168 millones negativos al cierre de 2008 a los 1.514 al cierre de 2009; el fondo de maniobra negativo, tal como Levante-EMV adelantó en su día, que mide la solvencia económicofinanciera del Consell, fue el mayor de su historia y ascendió a 7.906 millones (derechos a corto plazo menos acreedores a corto); y el endeudamiento financiero pasó de 7.460 a 9.333 millones. En 2009, los derechos reconocidos sólo aumentaron un 1,3% respecto a 2008, tras haber caído un 0,1% ese año.
    Los datos dan luz a los gravísimos problemas del Consell en el pago a los proveedores. La situación también tiene su reflejo en el balance que presenta la Administración. La Generalitat es una empresa con unos fondos propios de 800 millones, que permiten cuadrar activo y pasivo. Sin embargo, como desvela el Síndic en diferentes epígrafes, el Consell no incorporó al balance la totalidad de sus gastos reales a 31 de diciembre. A esa fecha, existían 962,6 millones en facturas en los cajones (gasto no reconocido) de Sanidad, a los que se añaden otros 101,1 de nóminas sanitarias.

    sigue

    ResponElimina
  106. J. G. G./J.R./F. A. VALENCIA ¬
    En la parte de los ingresos, el auditor público señala que la provisión por insolvencias, de 401,9 millones, «debería incrementarse hasta cubrir la totalidad de los derechos que se estime dudoso cobrar». La provisión alcanzaría al menos hasta los 633,9 millones de «derechos definidos», meras expectativas de cobro pendientes de ingresar del periodo 1990-2004. Esto eso, otros 232 millones más en el pasivo. El Síndic también reprocha que no se reflejen los intereses de demora que pudieran devengarse por la aplicación de la ley de Contratos.
    En total, al menos 1.295,7 millones a incrementar en el pasivo, frente a los citados 800 millones de fondos propios. Si además se añadiera la deuda del plan de inversiones de las universidades, por otros 546,6 millones, la cifra se iría a los 1.842 millones. En cualquier caso, el pasivo superaría el activo, una situación de quiebra técnica para cualquier empresa. Esta situación no tiene parangón con 2008, cuando los fondos propios eran de 3.655,7 millones, un «colchón» suficiente. En 2007, aún fue algo mayor, 3.857,6 millones. La suma de derechos pendientes de cobro es de 1.080,7 millones, 776,6 que proceden de 1990 a 2004 y 304,1 de 2005 a 2009.

    11.484 millones en intereses
    A estos números se añade la hipoteca de gastos comprometidos con cargo a ejercicios futuros. Un año más, el Síndic corrige la cifra ofrecida por el Consell y que sumaba ya la friolera de 32.101,2 millones, al elevarla en al menos 3.025,3 millones. En total, 35.126,5 millones. Los compromisos no computados se refieren a 1.639 millones de la deuda sanitaria; 106 millones de Feria Valencia; 703,9 del plan de financiación y otros 546 del plan de inversiones de las universidades; y un contrato de 28,8 millones. La deuda es el 64% del total: 20.470 millones, de los que 8.985 son amortizaciones y 11.484, intereses.

    El Estado cifra en 3.144 millones la necesidad de financiación
    El Consell tendrá que ajustar mucho más los gastos. Eso, o hallar nuevas vías de financiación, algo improbable. Según indica el Síndic, la Intervención General del Estado cifró en 3.144 millones la necesidad de financiación de la Generalitat en 2009, que es la diferencia entre lo que gastó el Consell aquel año y lo que ingresó. El ejercicio pasado la brecha se amplió respecto a 2008, cuando este déficit de financiación fue de 2.238 millones. Este dato comportó la exigencia de un Plan de Reequilibrio a tres años. En la auditoría de 2009, el Síndic vuelve a señalar que el déficit, que supone el 3,09% del PIB valenciano, conlleva un nuevo plan de reequilibrio.

    ResponElimina
  107. Al del tema de la Avenguda perdona quel diga va ser la Señora Cristina la que va presentar el proyecte a laula de cultura, li se va dir que lo del turo no era bona idea, i ella va fer cas omis sols dirvos que la dixosa idea del turo en una trompaeta que em vaig pegar a la roda em va costar lo meu i no crec que diputaçio vingera o el PP per a dir com fer l´avenguda sabut pero els veins de la mateixa si que ens vam rascar la bolsillo i davant del coloso cuan plou molt sembla una pisina i la Sr. Cristina no va fer cas quant li se va dir abans de les obres,aixo va ser un robo a ma arma. Saps sabudet

    ResponElimina
  108. a sabeu per que no volia el alcalde que el llambrigol fera l^escolo de nadal,agarreuse,POR QUE HABIAN ALGUN MONITOR, QUE SUS PADRES OTIOS NO PERTENECEN A LA DERECHONA, CASPOSA,RANCIA,MALIGNAY DESPRECIABLE DE AIELO.
    Com pot ser un alcalde en cara que siga un FACHA,es venge d^isa forma en la juventud de aielo,la seua misio sr.alcalde es unir un poble,no lo que fa vd.ia deisara algun dia de ser alcalde,i tindra que sentir alguna coseta a la orelleta que segur estic no li agradaran res,POR EMBUSTERO,POR LIANTE,Y SECTARISTA.

    pER DONEUME SI NO SE ESCRIURE EN VALENCIA, creci con la dictadura y entoces se nos proibia en las escuelas hablar en VALENCIA.

    ResponElimina
  109. Encara en vindran de mes gordes,,,,

    ah! sabeu que també s'ha carregat a la monitora que donava la classe de la dança del ventre?

    ah! sabeu que l'alcalde ha perdut un altre judici?

    ah i a les noticies de la sindicatura de comptes del govern de valencia, qué fortà, qué impresentables de alguna gent del P.P. que està en politica per guanyar diners a costa de tots, espere que hi haja justicia i algun dia ens pugen tornar tots els diners que han robat a tots els valencians...

    ResponElimina
  110. PINTER SAP QUE NO TORNARA A EIXIR I ESTA POSAN SISSANYA PER TOT ARREU AL PRINCIPI VOLIA FERSE EN TOT PERO ARA JA SE N'HA PASSAT. JO NO PENSE ANAR A NINGUNA PEROLA PERO SI PENSE ANAR A VOTAR LES PROXIMES ELECCIONS. BON ANY A TOTS I MOLTA DIGNITAT QUE ELS PRINCIPIS NO ENS ELS LLEVE NINGU. PROMPTE HI HAURA JUSTICIA.

    ResponElimina
  111. Aixo de que Pinter no tornara a eixir ia eu vorem,perque io no les tinc totes,tots sou iguals,no sabeu adonat que al menjador del colegi, els monitors son tots ó casi tots desquerres,velleu con tots miren per ells, al igual que certe persona va diguen pel poble que a juriol entrara a treballar al ayuntament perque guanyaran els d´ella,i a l´ayuntament si deixem de costat els regidors ian mes desquerres que del PP¿Perque sera? i dirli una treballadora del mateix ajuntament a una treballadora eventual con tu ten vas d´açi poc al carrer, que vergonya i encara digeu que si Pinter,mireuse mireuse i despres parleu que encara no heu asumit que heu perdut .

    ResponElimina
  112. JA SOM MOLTS ELS AMICS QUE ASISTIREM A LA PEROLADA DEL SEGON DUMENGE DE FEBRER ,UNIUSE PER FERSE SENTIR , ESTARA PRESENT LA PRENSA TAMBE . ANIMEUSE I OMPLIM L, ENSANCHE.

    ResponElimina
  113. No teneis cojones de hacer una CACEROLADA. Mucho hablar ...

    ResponElimina
  114. Sabes por que yo no hire a la cacerolada.
    Por que tngo miedo a pinter,tengo un pequeño negocio y tengo miedo a que me complique la vida.
    Tengomas miedo de pinter que de hacienda,pinter es muy malo y quien se enfrenta con el,lo pasa mal,sino pregunta a los funcionarios y personas del pueblo y sabras quien es la perla, llamada JOSE LUIS JUAN PINTER es el solo mas malo que toda la derechona de AIELO-

    ResponElimina
  115. quin judici a perdut?
    no diu ell que no en ha perdut cap?
    el de corta?
    el de monse?
    el de cristina?
    el de isabel?
    el de ex cabo de policia?
    el de antonio galiano?
    el de les eleccions sidicals?
    el de la hermanisima y la xaquetilla per pujarles el sou?
    bueno ente tans pendens que qui sapiga quin es que eu diga isanterarem tots.
    a sabeu si els paga de la seua bujaca, o es paga del ajuntamet.

    ResponElimina
  116. acia belem va mi yerno fumfum
    enchufadito enchufadito fum fum
    cobrando un buen dinerito fum fum
    aun que es muy borrito fumfum
    pero es mi yernecito fum fum
    lo yengo bien enchufadito fum fum
    en el coche patrulla va despacito fum fum
    vaya suegro que tienes macho,tanto te ha enchufado que me das envidia,pero no te fies de el,que si le haces una,te veo enseguida camino de cataaluña.

    ResponElimina
  117. No es cuestión de derechas o izquierdas, el tema es personas buenas y personas malas.

    ResponElimina
  118. Y por sus obras los conocereis, claro.

    ResponElimina
  119. sres.dirigentes del PARTIDO POPULAR,vaya embolado que nos ha salido con el sr.pINTER,que lio se ha montado con la escuela de NAVIDAD.
    Mire presidente del p.p. soy un afectado de la escuela de navidad,y por la mala fe que ha demostrado su pupilo el sr. JUAN PINTER,en este tema,me veo en la obligación de decirle,que al pesoe,no votare,por que no comulgo en sus ideas,pero a vosotros tampoco,el sr.pinter solo hace que meter la pata,un dia si y al otro tambien.
    Sr.presidente del p.p.si tiene ocasión de ablar con el sr. alcalde ,digaselo que de parte de un votante de derechas,en las proximas mi voto no lo tendra

    ResponElimina
  120. Que deciis,que pinter cobra 57.00E
    +10.000.E total 67.000.E.
    Mira yo no melocreo,a mi me han dicho personas cercanas al alcalde que solo cobra al rededor de 46.000

    ResponElimina
  121. Feliz Año Nuevo!
    No estaria mal que el pp vaya pensando en un dirigente nuevo que no haga daño a la gente.

    ResponElimina
  122. A mi me han dicho que se quiere presentar de Alcalde el hijo de Rafelito el obrer y le han ofrecido a Pinter ser secretario.

    ResponElimina
  123. Buenooooo! de secretario y a seguir mandando y haciendo daño.
    En fin ... serà lo que el pueblo querrá.

    ResponElimina
  124. A l'administrador dir-li que ja em canviat de mes, o es que a ell/a si que el/la van parir per a dormir.

    Bon Any a tots/es

    ResponElimina
  125. nadie sabe de que enfermedad cobra una pensión,la sra.del alcalde).
    Que, que raro,pues pues dicen que ya hace años que la cobra.
    Dicen que cuando su padre estaba en la agraria se la arreglo,pero no se sabe el por que la cobra.
    Sr.alcalde si cobrar dinero en negro segun vd.esta mal hecho,que me dice si una persona cobra una pensión durante muchos años sin saber nadie que enfermedad tiene

    ResponElimina
  126. nadie sabe de que enfermedad cobra una pensión,la sra.del alcalde).
    Que, que raro,pues pues dicen que ya hace años que la cobra.
    Dicen que cuando su padre estaba en la agraria se la arreglo,pero no se sabe el por que la cobra.
    Sr.alcalde si cobrar dinero en negro segun vd.esta mal hecho,que me dice si una persona cobra una pensión durante muchos años sin saber nadie que enfermedad tiene

    ResponElimina
  127. A, ya se que juicio ha perdido el alcalde.
    No lo preguntabais,pues es el del enchufe de la hermanisima y la xaquitilla,preparo unas oposiciones totalmente ilegales lo demandarón y ha perdido el juicio.
    Ya van 6 con este y los perdera.
    A ver p.s.o.e,si a mayo cuando goberneis le haceis pagar todo lo que esta destrozando este mal alcalde,no le tengais miedo ya le queda poco para que vaya a ANNA a trabajar,alli le hechan mucho de menos.

    ResponElimina
  128. para cuando la auditoria,
    para cuando las cuentas 2.007
    para cuando las cuentas 2.008
    para cuando las cuentas 2.009
    para cuando las cuentas 2.010
    Creo que no las presenta,por que la persona responsable de prepararlos no tiene ni puta idea de economia y gestión en los prosupuestos de un ayuntamiento,
    pero cobrar si que cobra como si supiera hacer bien su trabajo,a pesar que este enchufada por vd.

    ResponElimina
  129. dicen que el ayuntamiento de albaida,debe mucho dinero,pues bien, el de aielo con el ultimo prestamo hecho por el alcalde ya les pasamos delante,comparando los habitantes que tienen ,los dos
    pueblos.
    Albaida debe el 23,05,%
    Aielo debe el 24,03%
    Vaya que dos perlas tienen los dos ayuntamientos de albaida y aielo.

    ResponElimina
  130. pinter las cuentas claras
    pinter por que no dices cuanto dinero te llevas con las obras.
    pinter es verdad que tu muger cobra una pensiôn
    pinter por que has enchufado a tu yerno
    pinter por que eres tan follonero,
    pinter hoy me he enterado de algo tuyo el dia que lo publique te se caera el poco pelo que te queda-

    ResponElimina
  131. Avui a eixit un sentencia donan-li la rao al demandant ( Jose Luis el caporal), sobre la creacio i adjudicació de les places de Administratiu ( germana de l´alcalde).
    Doncs be, la rao li la dona al demandant perque el el Sr. Alcalde no pot estar en el tribunal de seleccio de personal de la plaça , ja que es germa de la Sra Fina Juan Pinter, aço es un falta suficient per a nul·lar la prova.
    Ara be, el Sr. Alcalde passa de tot i fa el que vol ( per que ell es el AMO i dueño de la llei ).
    Ell pot presentar-se en el tribunal de la germana i no te que donar compter, segons el Jutge esta infringin la llei, pero ello no vol adonar-se i despres vol que els altres alcaldes i regidors del Psoe siguen perseguits per no cumplir el que ell diu( amb acusacions indocumentades).
    PINTER LA LLEI NO ES TEVA , menys mal, perque si no "no se on arribarem" Bon any 2011, i per favor que s´en vaga prompter.

    ResponElimina
  132. Sr.alcalde no tiene verguenza de lo que dice la sentencia,vd. se declara un gran gestor de ayuntamientos y que meta la pata de tal forma,da la sensación de que es un tarambana que no sabe nada de legislación local.
    Burrote marchate a tu casa y devuelve todo el dinero que nos has timado,sinverguenza

    ResponElimina
  133. pegeuli fort collons,este tio arruina al poble

    ResponElimina
  134. P.S.O.E.si hace falta dinero para meterle algun juicio,decirlo,somos muchas personas que daremos donativos.

    ResponElimina
  135. P.S.O.E.si hace falta dinero para meterle algun juicio,decirlo,somos muchas personas que daremos donativos.
    Poner buena lista y vereis como este tio va fuera.

    ResponElimina
  136. psoe,yo vote pp,y ahora digo,maldita fue el dia que lo hice,

    ResponElimina
  137. pinter la auditoria
    pinter las cuentas del 2007
    pinter las cuentas del 2008
    pinter las cuentas del 2009
    pinter las cuentas del 2010
    pinter por que no presentas las cuentas.
    es que no sabes por donde vas.
    ¿y tu hermana, que hace que no lo prepara,pero sabe hacerlo?
    segun dicen algun funcionario-a,
    tu hermana no sabe nada, pero tu tampoco,pareja de torpones.

    ResponElimina
  138. pinter por que no habres bolsa en E.P.A.siempre pones a la hija de tu compañero de comparsa.
    Tienesque saber que hay otras personas con la carrera de magisterio terminada,y tambien quieren trabajar.
    A sies que no seas tan sectarista,y abre la bolsa, por que todos tienen el mismo derecho a trabajar para el pueblo

    ResponElimina
  139. CRISTINA PAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina
  140. A qui a enxufat ara l'alcalde ???
    pistes:
    - es guapo....
    - es del pp....
    - es familia de...

    ResponElimina
  141. -el nombre empieza por s....
    -y acaba en o....

    ResponElimina
  142. Al imbecil,que tan ligeramente dice,
    CRITINA PAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
    Porque antes de escribir las burrada,no preguntas a tu amado pinter que es lo que debe.
    Si la empresa de su marido compro un solar del al ayuntamiento,que sepas imbecil,que pago 34.000 E. mas que el segundo,osea que el ayuntamiento con la misma venta gano casi seis millones de pesetas.
    Lo que tienes que hacer es preguntar a el señor PINTER,como va el debito actual del ayuntamiento,cuando CRISTINA,dejo su cargo,habia un debito del 6% averigua si es cierto lo que se esta rumoreando,en la actualidad el debito del ayuntamiento es del 24.03%.
    Si lo manteneis cuatro años màs,nuestros nietos seguiran pagando a su jubilación.

    ResponElimina
  143. SR.ALCALDE NO DICE QUE NO PIERDE NINGUN JUICIO,CARAMBA QUE MENTIROSO ES ,EN MIS MANNOS TENGO YA SEIS.
    ESTA MUY FREO QUE EL ALCALDE DE UN PUEBLO SEA TAN MENTIROSO.
    A SR.PINTER EL QUE TENGO GANAS QUE SE CELEBRE ES EL DE LA EMPRESA DEL MARIDO DE LA EX ALCALDESA,SI SALE LO QUE ESTOY DESEANDO YO EN PARTICULAR,ESE DIA SERA MUY SONADO EN AIELO.

    ResponElimina
  144. Pero que no os dais cuenta que se os esta viendo el plumero,no aceptaís una perdida despues de 4 años, los enchufes los haceís vosotros y no durante 4 años sino que hemos tragado 25 años de dictadura,eso si que era una dictadura, habeís señalado a la gente que buenamente o por motivos familiares ó ideologias quieren estudiar en castellano,habeís dado trabajo a los vuestros y os habeís burlado de los de derechas y ahora que coño pedis y decis, no teneís perdon de Dios,o acaso no se puede presentar el yerno del Sr. Alcalde a municipal y menos preciar a una persona eso es de dictadores, que acaso no es una persona y tiene los mismos derechos que otra persona,vosotros soís los DICTADORES......................

    ResponElimina
  145. A tú si que se te veu el plumero ...
    Ética i politicament esta molt mal que l'alcalde haja contractat al seu gendre....

    i si el contractar al gendre et pareix be, aleshores, també el te que pareixer be que el marit de la ex-alcaldesa comprara un solar.

    Respecte a la gent que vol estudiar en castellà, ells soles s'han despreciat, fent per exemple que en aielo hi hagen dos epes.
    Aço no passa en cap poble.

    ResponElimina
  146. Jo no se en 25 anys a quants hauran contractar el psoe, el que si sé que en tant sols 3 anys i mig, este alcalde als que mes ha ha contractat a sigut a familiars d'ell, de la seua dona...
    Sols en tres anys se li ha vist el plumero.

    ResponElimina
  147. en 25 años 10 trabajadores, en casi 4 años 9 fijos para toda la vida, y con dudosos procesos selectivos.

    ResponElimina
  148. lo del segon diumenge de febrer ba en davant, lo de la cacerola io ma punte

    ResponElimina
  149. El dia 1-2-5-21 y 25 de febrer hi han oposicions per a ocupar llocs fixos a l'ajuntament. El que vullga es informacio de la gent inclossa i la exclosso pot mirar el bop del dia 5 y 6 de gener de 2011.

    https://bop.dival.es/bop/drvisapi.dll

    ResponElimina
  150. deu places mes fixes per a tota la vida! este home endeutara l'ajuntament! si vol contractar que contracte pero fixes? sera precis?

    ResponElimina
  151. si algu sap com impugnar les 10 plases de funsionaris, que eu fasa lo mes pronte que sapiga,o el descalaverat este mos arruina a tod el poble.
    A enxufat a la filla de mañano.
    Mañano tota la vida del partit cumuniste y hara pepero convensut,
    recollos mañano qui ta vist y qui el veu.
    A enxufat a juanvi el basurero.
    A enxufat al jendre policia local.
    Aenxufat a eli,filla del rullo.
    Aenxufat a la asistenta sosial.
    A enxufat a nieves molinera.
    Aenxufat al marit de la neboda de mañano.
    A enxufat al nebot de mañano.
    A enxufat a maria la filla de la parra.
    A enxufat a fina juan pinter.
    Be la llista es tan grant seguirem un altre dia.

    ResponElimina
  152. llambrigol, como ha hido la escuela de invierno,mi hija esta muy contenta,si haceis escuela de verano contar ya con los dos mios-dra

    ResponElimina
  153. Al comentario de las 9.53. del dia 9 de enero 2.011 hablas de dictadura,y que has tragado durante 25 años,pues mira que yo he tragado 40 años con tu TIO FRANCISCO FRANCO CAUDILLO DE ESPAÑA, POR LA GRACIA DE DIOS,Y DE LA DERECHONA NACIONAL CAOLICA DEL PUEBLO DE AIELO DE MALFERIT.
    Te digo tu tio,por que cuando escribes dices palabras que tambien las decia el dictador, TU TIO en la intimidad.
    A y referente al valenciano,que bien que la gente joven tenga la enseñanza en valenciano,yo por desgracia,y culpa de los frnquistas,y estoy seguro que tu eres uno-a de ellos-as no se ni leerlo ni escribirlo,pero mis hijos lo leen,y lo escriben y si algun dia tengo nietos te juro que les daran la educacón en VALENCIA,COMO VALENCIANOS QUE SOMOS.
    Y al que no le guste, ya sabe lo que tiene que hacer.

    ResponElimina
  154. Per favor confirmeu lo de la PEROLADA del segon diumenge de febrer, es la plaça de l´ajuntament , i hora . Gracies

    ResponElimina
  155. com esta lo de la perolada que io buig anar digueuo

    ResponElimina
  156. LA CACEROLADA ESTA PREVISTA PER AL SEGON DUMENGE DE FEBRER , LLOC L,ENSANCHE , TAMBE SE ESTAN PREPARANT ALGUNES PANCARTES PER A PENJARLES , I FARA PRESENCIA ALGUN MIG DE COMUNICACIO COMARCAL,JA SON MES DE ,80 ELS INTERESATS I SOBRE TOD GENT JOVE SENSE POR.

    ResponElimina
  157. Pareix ser que el tema de la Serratella va avant (BOP de huí)...

    ResponElimina
  158. He llegit el que pareix ser la sentencia en el BOP i em sembla tremendo que es puga paralitzar un negoci com eixe que funciona tan be.
    UN gran mèrit en ajudar a la economia,i ajudar a crear empleo; A part dels propietaris, molta gent es veura perjudicada.
    Ho lamente molt !

    ResponElimina
  159. Impresentable per part de l'alcalde per no arreglar el conflicte entre dos veins. Quant en un ple va dir que ell ho podría arreglar.
    Al final els perjudicats els trevalladors que pot ser siguen mes de 50 persones. Este es el alcalde del manteniment del empleo al poble.
    Cada dia que passa el lleuxises mes. No he conegut persona mes roina que vosté, quant voste no fa mes que infringir la llei en la majoria de les coses que fa.
    Quí diría que ha estudiat la abogacia.
    A vorem que fa en la sentencia perduda en lo de la seva germana.
    Ya ho vorem,,,,estaré espectant....

    ResponElimina
  160. el alcalde no lo arregla por que no quiere.

    ResponElimina
  161. Al comentari d´avans, sobre a qui li aplica la llei el alcalde, al que ell vol, totes les sentencies perdudes pel ajuntament que té de personal, NO APLICAT LA NORMA, i ara aplica la sentencia en referencia a la Serretella pero de madera unilateral, donat que esta recurrida pels propietaris i el jutge encara no ha contestat.

    Que fem Pinter el que et passa per on vols , sense tindre el compter que estas fen mol de mal al poble en general, mes val que t´en vages a casa i et tranquilices un poc.
    A mes a mes, la culpa no sols la te l´alcalde del tancament sino tota la JUNTA DE GOBERN de l´ajuntament : Pinter, Carlos, Mati, Maribel i no se si tambe Montoya.
    Aixi que tots son responsables del mal que estan provocan en el poble.Salud, i tots a la perolada del segon diumenge de febrer a l´example.( Jo propose asomar-se tambe a l´ajuntament.

    ResponElimina
  162. Vaya con la junta de gobierno de AIELO.
    Que apie de la letra habeis cogido el tema de LA SERRATELLA,yo me pregunto por que sera,y repasando un poco en mi cabeza,lo he descubierto enseguida.
    Esa hobra se hizo en tiempo que gobernaban los socialistas,por eso se an tomado tanto interes.
    Pues mirad señores del P.P.como ciudadano de AIELO,exijo que hagais lo mismo en todas las construcciones de AIELO.
    Voy a daros la primera que teneis que mirar.
    La caseta del sr. alcalde,estoy seguro que no reune las condiciones necesarias que marca la ley.
    Todo el pueblo sabe el contencioso que tuvo el sr. CARLOS VICENT,para mas señas el presidente del P.P.en AIELO,sr. alcalde de egemplo y nempiece revisandose su caseta a buenas,si vd. no lo hace lo denunciare a la coselleria pertinente.
    SRes.de la comisión de gobierno,en el edificio donde esta el bar de jubilados,saben des.muy bien que es un EDIFICIO PROTEGIDO,uds.alli han hecho barbaridades,egemplo,poner torretas que no le pegan ni con cola,lo que es el bar han cortado media pared,poniendole una verja de hierro negra,total mente ilegal,le sugiero revise todas las construcciones que ha hecho,y esta haciendo el AYUNTAMIENTO,paralice la que este haciendo ilegal(p0r egemplo parte del mirador)y reforme las que tengan deficiencias.
    Revise tambien todas las casas que ha hecho laa empresa de construcción mas importante de aielo,no tiene ninguna dentro de la ley.SEGUIRE MANDANDOLE PISTAS Y INPECTORES DE LA VIVIENDA.

    ResponElimina
  163. A vore si el d'el comentari de dalt complís el que diu i actúa, vull dir que no es quede sols en amenaçes com sempre, que aquest senyor està acostumat a les amenaçes i a que ningú faja res, així es que si creus que pots menejat i actúa.

    ResponElimina
  164. Realment Pinter i companyia sou lo pitjor que podiem tinder en Aielo, es vergonyos que li tanqeu el negoci a una persona que lo unic que fa es donar faena a molta gent del poble i per els vostres interesos i manies partidistes sau proposat afonarlo a ell i a la seua familia. Es VERGONYOS

    ResponElimina
  165. Sabeu qui es el proxim cap d`estudis de l'escolo de musica,COM A FUNSIONARI,SI SI,COM A FUNSIONARI,PER A TOTA LA VIDA,Enrrique Calabuig.
    Sabeu qui sera el proxim director de la escolo de musica per a tota la vida,si si,tota la vidasera segur,LORENZO PORRA.
    Sabeu qui sera el encarregat de personal per a tota la vida com a funsionari,per burro que siga,Juanvi Egea-
    Sabeu qui portara la MAQUINA RETRO PER A TOTA LA VIDA, el nebot de mañano.
    sabeu qui estara tota la vida de asesor cultural Gines tornero.
    Sabeu qui sera el proxim conserge Juan leonardo,nebot de mañano.
    Ara fem una porra,quines seran les dos funsionaries que entraran.IO crec segur les dos dones que entraran,la porra que io fasg es la siguent-
    NIEVES LA MOLINERA LA PRIMERA.
    IVANA LA MOLINERA LA SEGON.
    Despues fara un arregleti posara a
    JULIA BALAGUER, la porra meua es esta.
    Les atres plases no les te clares en cara,este alcalde es lo mes tirat que en an parit mares.

    ResponElimina
  166. Sr. Pinter han passat tres anys i mig des de que vosté va ser elegit alcalde, i encara no li he vist fer cap cosa bona. Totes les setmanes ens dona algún disgut que altre als veins d' Aielo.
    Jo el recordaré com una persona amb molt de rencor. Qué llàstima.

    ResponElimina
  167. I com la persona que va destruir l'example, un lloc tan emblemàtic del nostre poble.

    ResponElimina
  168. QUE LAMENTABLE ES ENTRAR EN ESTE BLOC QUE NO RESPETA NI A LES PERSONES QUE NO TENEN RES QUE VEURE EN POLITICA. ESTA BE QUE ES CLAVEU EN L'ALCALDE PERO TOT LO DEMES SOBRA.

    ResponElimina
  169. Serretella.
    ¿que culpa tiene el alcalde ahì?
    Toni Barber tuvo una magnifica idea de hacer un salon que buena falta nos hacia.
    El alcalde de entonces era PACO MARTI, no Pinter.
    el problema es q Toni construye el salon con una altura superior a la permitida por normativa.
    El arquitecto municipal de entonces, tiempos de PACO MARTI, comunica varias veces al alcalde y a Toni que la altura del salon supera la permitida.
    Tanto Toni como Paco Marti se hacen los locos y la construccion sigue adelante.
    Se inagura el salon pero con el dictamen dos veces contrario del entonces arquitecto municipal, el cual no daba permiso a la apertura de actividad porque la altura del salon superaba la altura permitida en el pueblo para este tipo de actividades.
    Paco Marti y Toni siguieron pasando de la ley y abrieron el salon, fue entonces cuando el de La Vall,que se consideraba perjudicado denuncio en los juzgados que La Serretella superaba la altura permitida, tras juicios y recursos, finalmente los juzgados dan la razon al de la Vall y se comunica la sentencia al ayuntamiento que es por ley quien ha de ejecutarla (cuando esto llega al ayuntamiento es alcaldesa de aielo la sra. CRISTINA MIRA), y Cristina nada podia hacer para solucionarlo porque habia una sentencia que decia que la altura es ilegal.
    Cristina nada hizo y entonces el de La Vall volvio a los juzgados y exigiò que se ejecutara la sentencia.
    Tras recursos el juzgado por SENTENCIA FIRME E INAPELABLE,ordena al ayuntamiento que se ejecute, y esta sentencia firme llega al ayuntamiento cuando Pinter ya es alcalde.
    La sentencia ordena que la altura del salon pricipal sea la que marcan las normas urbanisticas y que por lo tanto se ha de rebajar la altura unos metros, y esto lo ha de cumplir y ejecutar el ayuntamiento quiera o no quiera, sea del partido que sea y sea alcalde quien sea.
    No mareeis la perdiz ni le deis vueltas a la tortilla.
    La culpa es en todo caso de quien construyò mas metros de los legales.
    La culpa tambien es de quien siendo alcalde entonces, permitiò que se construyera mas altura de la legal, pese a la oposicion del arquitecto municipal y todo esto consta en la sentencia.
    Las normas urbanisticas no las ha hecho Pinter, vienen de muy atras.
    Pinter no es quien ha denunciado a la Serretella, sino el de la Vall.
    Y RECORDAD QUE ESTAS ILEGALIDADES SE COMETEN SIENDO ALCALDE PACO MARTI, en todo caso ¿me pregunto porque no le pedis responsabilidades a Paco Marti?
    Lo siento por Toni y por su magnifico salon....pero querido Toni..tu sabias desde el principio que construias mas altura de la legal, te lo dijo el arquitecto..¿porque entonces no cumplistes con las normas urbanisticas y construiste la altura que te dio la gana sabiendo que el de la Vall lo iba a denunciar?
    ¿porque os tirais de los pelos ahora, cuando esto lo podiais haber solucionado hace años ya?
    ¿no somos todos iguales ante la ley?
    ¿o es que acaso toni esta exento de cumplir la ley y las normas urbanisticas?
    Toda esta escandalera vergonzosa que estais montando ahora es una cortina de humo, para distraer la atencion y no entrar a hablar de quienes son los responsables de que se haya llegado a este punto.
    ¿o la escandalera la haceis solo por intentar ensuciar a Pinter(que ninguna culpa tiene en esto, porque entonces ni tan siquiera vivia en Aielo?
    ¿o lo haceis solo porque el afectado es socialista?
    ¿armariais este escandalo si en vez de la Serretella, se tratara del salon de Gasaqui o del 99? estoy segura que si fueran esos los salones afectados os callarias y mirariais a otro lado, seguro.
    LA LEY ES PARA CUMPLIRLA TODOS, inclido Toni, PACO MARTI, o el rey.
    Os recuerdo que a Bertin Osborne se le derribo en Jerez una casa por el mismo problema...EXCESO DE ALTURA.
    Y a la hermana del rey, tambien se le derribo la parte superios de un chalet en Mallorca por el mismo problema...EXCESO DE ALTURA.

    LO QUE HAY QUE HACER ES CUMPLIR CON LAS LEYES Y LO QUE NO SE PUEDE ES CONSTRUIR CADA UNO COMO LE DE LA GANA Y LUEGO ECHAR LA CULPA A QUIEN NO LA TIENE

    ResponElimina
  170. o siga, que jo ara me compre un solaret al carrer Sant Antoni(casc antic)i construeixc una casa amb 7 altures(pero tots sabem que no les normes urbanistiques son contraries a aço) i damunt me faig la façana tota supermoderna i de cristal (tots sabam que hi ha una norma urbanistica des-de fa mes de 15 anys que protegix tot el casc antic i diu que les façanes se ha de contruir de una forma determinada cuidant el entorn del casc antic), pero jo pase de tot i acabe construint el que em dona la gana) i resulta que el alcalde no me para l`obra i jo la acbe.
    Peró resulta que apareix un veì del carrer Sant Antoni i ho denuncia, i com als jutjats les sentencies les puc allargar molts anys gracies als recursos, resulta que al cap de 10 anys, eix una sentencia firme que li dona la raò al veì que em va denunciar,i eixa sentencia ordena a l, ajuntament que entonces goberne, que se me derribe la casa de 7 altures i es deixe en 3 altures.
    ¿que farieu en eixe cas?
    ¿es manifestarieu, donarieu la volta a la truia i culparieu a eixe ajuntament que res te a vore, o reclamarieu contra pinter perque la construcciò es va fer sent ell alcalde i no la va paralitzar en el seu moment?
    ¿o en tirarieu a mi la culpa digenme que jo ja savia que aixo no era legal i que si ho construia al final me ho farien tombar?
    ¿o tot dependria de si jo soc del psoe o del pp per a que armareu escandalera?¿ i si resulta que jo no soc ni del pp ni psoe, dirieu alguna cosa, o es farieu els locos i no em defendrieu?
    ¿o tot dependria de que el alcalde fora del psoe o del pp per a que segons vos interesara per motius politcs, me defengereu o no?
    penseu-ho
    Tot aço es per politica

    ResponElimina
  171. la solucion la tenia Toni Barber en la mano desde hace años.
    Hace muchos años que el sabia que esto iba a ocurrir.
    podia haber pensado en esas 50 familias que comentais ahi arriba y haber cerrado el salon principal durante un par de meses y haber hecho las obras y reformas necesarias (bajar unos metros la altura del salon principal)y hoy todo estaria solucionado y no habria problema.
    Recordemos que la sentencia solo afecta al salon principal no al otro, que es totalmente legal y puede seguir funcionando
    Y recordemos tambien que no se està hablando del derribo total del salon principal, sino que el problema consiste en rebajar la altura del techo del salon principal unos metros, y una vez hechas estas obras, el salon principal cumpliria la normativa y podria seguir funcionando con normalidad.
    lo que no me explico es porque Toni sabiendo cual era la solucion, a esperado hasta el ultimo momento sin mover un solo dedo y ahora quiere quedar como victima.
    Toni Barber nunca ha tenido buen caracter, estuvo como concejal, pero al presentarse el en la lista del psoe, me vi obligado a tachar su nombre de la papeleta del psoe por lo que hice voto nulo, ese año aparecieron muchisimos votos nulos del psoe por la misma causa.
    Todos sabiamos que en el psoe no nos caia bien a mucha gente y no nos hacia gracia que estuviese en la lista.
    Lo que me llama mucho la atencion es la cantidad de amigos y defensores que le han salido de repente, cuando antes ni en el psoe hablaban bien de el.
    Bueno Toni, has tenido varios años para reformar el salon y no lo has hecho porque no te ha dado la gana y creo que esa ha sido tu gran equivocacion.
    Has esperado que un error tuyo lo solucionasen otros, y las personas listas cuando cometen un error rectifican para evitar males mayores, pero por chuleria ahora te interesa ser victima.
    Es verdad tambien, que el de la vall actua por motivos mas bien personales contra ti y contra tu suegro Vicente, y esas disputas personales entre vosotros han llevado a este final.
    No quieras tampoco ahora que unos odios y problemas personales y profesionales entre tu y el fallero, se transforme en un tsunami politico, porque esto no es un problema politico, es un problema de odios personales entre dos vecinos con negocios similares que llegan a los juzgados..y en los juzgados solo puede ganar uno.
    Toni, se listo, dejate el orgullo y la chuleria de lado y haz las reformas necesarias en el salon.
    Pero no conviertas tu ilegalidad en un problema del pueblo, porque no lo es.

    ResponElimina
  172. La ley impedia a Pinter hacerse una caseta en el campo y el lo sabía, pero se la construyo, y por cierto, siendo alcalde Paco Martí, que no es del partido de Pinter y en cambio, no se la han derribado, y si algien intenta hacer algo contra el, sabed que ya ha prescrito, es decir, continua siendo ilegal pero no se le puede llevar a juicio.
    De todas formas, el edicto publicado en el BOP, dice claro que no se esta ctuado judicialmente, sino se actua desde un acuerdo administrativo y no judical.
    Yo no se si Toni, Paco, el de la Vall o Pinter tienen razon, pero si se, que Pinter es el alcalde y no el juez.

    ResponElimina
  173. ¿un acuerdo administrativo?
    ¿porque crees que Cristina no movio un dedo para solucionar esto cuando lo tenia encima de la mesa?
    Porque en eso fue lista, hubiee cometido PREVARICACION.
    Como alcaldesa Cristina podia haber modificadoesa norma urbanistica y haber modificado el numero de metros de altura legales en esa avenida.
    Si, eso se podia haber hecho, pero ella sabia que modificando una norma y tomando una decision a sabiendas de que se hacia para beneficar la situacion de un negocio y persona determinada, y eso iria en perjuicio de cualquier otra persona o negocio determinado de esa zona que hubiese construido obligado por los metros de la norma anterior, y en ese caso cualquiera de esas personas o negocios podria denunciar a la alcaldesa por PREVARICACION, y eso conlleva la inhabilitacion politica de la persona que toma esa decision.
    Cristina estuvo en eso muy bien asesorada y no cambiò la norma.
    Ni el actual malisimo alcalde que nos ha tocado tampoco va a tomar una decision administrativa que claramente es prevaricacion.
    Ni ningun alcalde en su sano juicio y un poco bien asesorado tomara nunca una decision asi, porque sabe que eso seria el final de su vida politica por prevaricacion.
    Algunos quereis que la ilegelidad cometida por una persona particular en su propio beneficio se resuelva con una ilegalidad e injusticia mayor aun, ni un alcalde del pp ni del psoe lo harà nunca ni en aielo ni en ningun sitio.
    Al final resultarà que cada uno construiremos donde y como nos da la gana esperando siempre que el alcalde de turno vaya modificando las normas segun el interes de cada persona.
    Un alcalde se tendria que pasar la vida cambiando normas cada semana segun el interes de cada ciudadano.
    Eso es la PREVARICACION, y en esa trampa no cayò Cristina ni Pinter, ni el que venga.
    No hay mas culpable que el que cometiò la ilegelidad y ese es Toni Barber, y todos somos iguales ante la ley.

    ResponElimina
  174. I jo me pregunte una cosa que fa temps no em lleve del cap
    ¿que fem els socialistes i el psoe local fent com a unica oposiciò el defendre com a fieres temes i problemes personals que afecten soles a unes poques persones molt be relacionades dins del partit?
    Pareix que tot els problemes del poble son les situacions personals de monse, el seu home, el error garrafal del solar de Cristina, el tema de Tere i el centre de dia, el tema de la germana de Pinter...
    ¿eixa es tota l`oposiciò que es pot fer en 4 anys?
    ¿qui en el psoe es dedica a defendre els interesos generals dels altres 4700 habitants d`aielo?
    ¿cacerolades per a defendre una chuleria ilegal que ha fet Toni Barber? on hem arrivat
    En tants problemes que hi ha avui en dia que afecten a molta gent del poble i el psoe dedicat a defendre els interesos,en raò o sense ella, de 10 persones particulars pero amb molta ma dins el partit?
    Fa falta persones com Pepe lluis Almiñana o Juanra Espi per a possar un poc de cervell al rumbo politic del psoe d`aielo.
    Si seguim eixina tindrem per desgracia Pinter per a molt temps i me pareix que es donareu compte quan se pegeu la bofetada que tot pareix indicar que es pegarem a les eleccions de maig.
    Jo vaig donar un vot a un psoe que defenguera a tot el poble, no per a que defengera els interesos de 10 ben colocaets.
    Segiu eixina, que en el pp estan fent palmes i donanmos les gracies.
    Me pareix que al maig me quedarè a casa si no hi ha una renovaciò total

    ResponElimina
  175. es verdad lo de la cacerolada en favor de toni barber.
    No lo puedo creer, una cacerolada para defender la irregularidad de una persona que no cae bien a nadie.
    los del pp se van a reir mucho de nosotros, o estais desesperados o teneis ganas de hacer el ridiculo.
    Con una actitud tan infantil como incomprensible como esta lo unico que vais a conseguir es darle fuerza a ese personaje que muchos queremos que se vaya, Pinter.
    Esas salidas de tono no os van a dar ni un solo voto, al contrario vais a poner de manifiesto la falta de oposicion, la falta de ideas, i dar la sensacion de que en el psoe solo defendemos el interes de unos pocos
    ¿no era mas logica una cacerolada para criticar y para apoyar la situacion economica en que han estado durante meses todos los trabajadores de la desaparecida Ibermanta, que han estado sin cobrar nada y ahora estan en el paro?
    eso si son actitudes que nos daran algun voto y que haran ver a la gente que nos preocupamos por los problemas de los ciudadanos
    Pero defendiendo como locos y organizando manifestaciones en defensa ni mas ni menos que de Toni Barber, estais haciendo ver que los problemas reales del pueblo no os preocupan, solo os preocupan vuestros intereses, y eso quita muchos votos.
    Respecto a lo de la casita de Pinter de si es legal o no, mejor estar calladitos y dejar las cosas como estan.Porque si se ponen a revisar el 80 por ciento de las casitas de aielo no cumple ni una sola norma, permiso ni nada, vamos que a la mayoria nos dejarian sin casita, igual que pasa en las casitas de Ontinyent i L`olleria.
    A ver si por el afan de atacar a Pinter con lo de la casita, acabamos siendo perjudicados los que nada tenemos que ver.
    No seais tan viscerales y respecto a la situacion de las casitas mejor es que estemos todos callados, porque podemos salir muy escaldados. En el tema de la legalidad de casitas el que este libre de pecado que tire la primera piedra...y yo el primero.
    Ayyy Pinter, que facil te lo estamos poniendo, solo falta que los actuales lideres del psoe de aielo te pongan la alfombra para estar muchos mas años como alcalde de lo que algunos deseamos

    ResponElimina
  176. yo no difiendo intereses de nadie, tan expongo mi opinión, no estoy a favor de ninguna cacerolada, ya que pienso que no hay mejor cacerolado que la manifestación libre de los ciudadanos en las urnas.
    Tan solo una nueva reflexión, sin defender a nadie, no todos los alcaldes actuan igual ante problemas parecidos.
    Hace algunos años, gobernando los socialistas, un constructor de Aielo, hizo dos naves industiales a la otra parte del rio, ya en el término de Albaida, y sabía bien que no las podia hacer, y hubo una sentencia en firme para que se tiraran. Creo que eran los socialistas los que gobernanban en Albaida y no ejecutaron la sentencia, sino que buscaron la mejor solución y ahí está todavía, una como nave agricola y la otra textil.
    Con esto quiero decir que a veces, sin faltar al cumplimiento de la ley, siempre se pueden buscar soluciones intermedias. Al final todo es cuestión de la actitud de las personas.

    ResponElimina
  177. Diu un comentari:
    "Fa falta persones com Pepe lluis Almiñana o Juanra Espi..."

    saps que pense jo,
    el primer esta cremat, i el segon, es un ... , a saber cuantes coses li haura contat a Pinter en tal de venjar-se del psoe.
    Que no l'heu vist en Sant Antoni parlan amb ell i com Pinter a entrat a sa casa.

    ResponElimina
  178. lo de las naves de albaida no procedia de una denuncia de un vecino afectado
    ¿es que toni barber no ha ganado suficiente dinero como para poder hacer la reforma y bajar la altura del salon?
    ¿no ha tenido acaso muchos años para hacerlo?
    ¿porque ahora toni barber esta por encima de las leyes?
    ¿porque no preguntais a PACO MARTI el porque permitio la construccion a esa altura pese al informe desfavorable del arquitecto municipal?
    ¿porque los que ahoa os habeis vuelto defensores acerrimos de ilegalidades urbanisticas como esta de toni barber,no fuistes antes tan buenos amigos y le aconsejasteis que bajase la altura hace años?
    ¿que chanchullo politico habria para que PACO MARTI permitiese esa altura sabiendo que era ilegal?
    ¿es que los del psoe estais tan cegados que un dia vereis como uno del psoe conocido os atraca con una pistola os pega una paliza y pese a ello por el hecho de ser del psoe realizareis defensas ciegas del atracador y caceroladas en su defensa?
    las unicas actitudes claras que veo en esto es que toni edificò a una altura que sabia que era ilegal, que Paco Marti lo permitio sabiendo de la ilegalidad,que toni barber ha tenido años para reformarlo pero como chulo que es no lo ha hecho, y otra actitud que veo es que en el psoe si uno de sus miembros realiza un acto ilegal hay que justificarlo y defenderlo solo por el hecho de ser del psoe.
    Si lo de toni barber lo hubiese hecho uno del pp lo estariais crucificando y hundiendo.

    ResponElimina
  179. ¿CREMAT JOSE LUIS ALMIÑANA?
    JAJAAJ, ME FAS RIURE.
    EIXE ES EL CONCEJAL MES HONRAT QUE HA PASAT PER L`AJUNTAMENT.
    VA ESTAR A URBANISME I MAI SE HA SENTIT UN MAL COMENTARI DE LA SEVA LLAVOR O ALGUN CAS DE FAVORITISME O CORRUPCIÓ
    ES L`UNIC SOCIALISTA QUE HAVENT SEGUT REGIDOR MOLTS ANYS NO SE HA FET UN XALETAZO AL COP NI SA FET RIC.
    GENT COM EIXA ES LA QUE FA FALTA AL PSOE, I NO LA MARI CARMEN LA TAGANA QUE ARA ENS VOLEU COLOCAR A LA LLISTA ELECTORAL I QUE TOTS SAVEM QUE ES UNA MANADA DEL GRUP DE JOAN BRAVO I PACO MARTI.
    eIXA XICA SI QUE ESTA CREMADA JA, PERO PERQUE TE DE PADRINS ALS DOS CAPOS DEL PSOE LOCAL QUE DESDE FA ANYS ESTAN INPEDINT UNA VERITABLE I NECESSARIA RENOVACIO DE PERSONES E IDEES AL PSOE.
    MENTRES AL PSOE MANEN EIXOS 2 CAPOS CONTINUAREM FENT EL TONTO I DEFENEN COSES TAN PUDENTES COM LA DE TONI BARBER O EL SOLAR DE CRISTINA...I EL PP I EL DICTADOR PINTER MOS TORNARAN A GUANYAR PER GOLEJADA.
    PACO MARTI, JOAN BRAVO, CRISTINA, SARRIO, GASSO, PACHOLI, CHAPI, PACO EL DE LA PAPERERIA....ANEUSEN A CASA I DEIXEU QUE GENT JOVE, NOVA I AMB BONES IDEES RENOVEN ESTE PSOE QUE HA PERDUT EL RUMB
    RENOVACIO JA

    ResponElimina
  180. de quina renovació parles si al psoe no hi ha res que renovar.
    el psoe d'Aielo, ¿Te joves?, crec que no, pel que jo se, crec que la majoria salten dels 50 any o mes.
    Un equip no es renova si no te cantera i es clar que el psoe d'Aielo no te cantera, com dius, tal vegada perque no s'ha deixat que hi hagues.

    ResponElimina
  181. HI HA JOVES, I CREC QUE HI HA GENT EN IDEES NOVES I EN GANES DE FER UN PROJECTE SERIO DE POBLE, PERO ES VERITAT QUE NO ELS DEIXEN PAS.
    LA QUINTA COLUMNA FORMADA PER PACO MARTI, JOAN BRAVO, MARIA CHAPI, ISABEL MARTI I ALTRES VELLES GLORIES SON UN MUR IMPOSSIBLE DE ATRAVESAR, ELLS SON ELS QUE MANEN I DECIDEIXEN LA FORMA DE ACTUAR.
    MOLTS DEL GRANS ERRORS DEL PSOE LOCAL TENEN COM A PRINCIPI LES ORDRES DE AQUEST GRUP DE PERSONES.
    GENT JOVE AMB BONES IDEES MAI HAVERA COMES L`ERROR DE DEFENDRE DE MANERA DESCARADA LO DEL SOLAR DE CRISTINA (ERA MILLOR NO HAVERHO FET TANT DESCARAT) O EL ERROR ACTUAL DE ORGANITZAR UNA CACEROLADA I UNA CAMPANYA EXAGERADA PER DEFENDRE LO DE TONI BARBER (QUE PAREIX QUE LI DEUN MOLTS FAVORS O SAP MOLT PER A DEFENDRE UNA CAUSA COM LA DE TONI QUE FA PUDOR A CORRUPCIO I FAVORITISME) O EL ERROR DE FER UNA OPOSICIO BASADA EN LA CRISPACIO I EL INSULT I ESCAROT CONTINUOS DEFENENT ALS 4 AMIGUETS QUE TENEN COLOCATS EN L`AJUNTAMENT.
    FAN FALTA IDEES NOVES, DEIXAR DE DEFENDRE A PERSONES QUE NO HAN CUMPLIT EN LA LLEI I LES NORMES I DEFENDRE L`INTERES COMU DEL POBLE E ILUSIONAR.
    PASSANT-SE 4 ANYS INSULTANT A PINTER I LA SEVA FAMILIA NO SE GUANYEN UNES ELECCIONS I AIXO ES EL QUE PERCIVEIX LA GENT CORRENT DEL CARRER.
    FER AQUEST TIPUS D`OPOSICIO SOLS FA QUE ENFORTIR AL PP I A PINTER, PERÒ AL PSOE NO LI DONA NI UN SOLS VOT, AL CONTRARI.
    SI ES PRESENTARA EL BLOC TRAURIA MOLTS VOTS, PERQUE MOLTS QUE SOM D`ESQUERRES PODRIEM FER VORE AMB EIXE VOT AL BLOC, EL CASTIC I LA DESAPROVACIÒ A L`OPOSICIO DESASTROSA DEL PSOE.
    A MI COM A SOCIALISTA NO LI DEC RES A TONI BARBER, I SI ELL A FET UNA ILEGALITAT QUE LA SUBSANE O LA PAGUE, COM HO FARIA JO O QUALSEVOL PERSONA NORMAL.
    ES VERGONYOSA LA DEFENSA QUE ESTEU FENT DE TONI BARBER, EL PSOE NO POT DEFENDRE UNA IL.LEGALITAT, VINGA DE QUI VINGA.
    RECTIFIQUEU

    ResponElimina
  182. Per que esperes a que algú se presen te per tú, si coneixes gent jove, amb idees frescques i que puga il·lusionar, per que no es feu avant i formeu una llista de joves atractiva.
    Les bones defenses es fan a les urnes i per tal d'enderocar la "quinta coumna", cal menejar-se i fer-se endavant.
    Des d'aci, t'anime a formar exia llista jove, il·lusionadora i progresista. El meu recolçament el tindreu a les urnes.

    ResponElimina
  183. QUE MES VOLDRIA JO, PERÒ LA MEUA SITUACIO DE SALUT ME FA IMPOSIBLE CLAVARME EN UN TREBALL COM EIXE.
    PERO DONARIA UN CONSELL PER A LES ELECCIONS.
    BRAVO VA FER COSES QUE ENCARA QUE IMPOPULARS ERA NECESSARI FERLES, PACO VA RENOVAR L`IMATGE DEL POBLE I VA FER MOLT BON TREBALL, CRISTINA LA POBRA NO VA PODER FER RES PERQUE NO HAVIA UNA PESETA I VA COMETRE L`IMPERDONABLE ERROR DEL SOLAR MAL ACONSEJADA PER ELS ANTERIORS.
    tOTS ELLS JA HAN TINGUT ELS SEU TEMPS I LA SEVA OPORTUNITAT, PERÒ EL TEMPS PASSA I FA FALTA AIRE FRESC I NOU, I AIXO VOL DIR QUE ELS EX I FAMILIAS A CASA I QUE DECIDEIXEN LES GENERACIONS DE JOVES O SELS PASSARA EL ARROS.
    PER UN ALTRA PART EL INSULT CONTINUO I DESMEDIT CONTRA UN ALCALDE I LA SEVA FAMILIA ES CONTRAPRODUENT PERQUE EL CONVERTEIX EN MARTIR I LA GENT QUE NO PERTENEIX ALS PARTITS, SEMPRE SE INCLINA MES PER ELS MARTIRS O ELS QUE HO PAREIXEN QUE PER ELS QUE INSULTEN I ATAQUEN DESMEDIDAMENT.
    VA PASSAR AMB JOAN BRAVO, LA DRETA EL VA ATACAR, INSULTAR, I DIR DE ELL TOTA CLASE DE BARBARITATS I MENTIRES CONTRA ELL I EL SEU ENTORN, I EL VAN CONVERTIR A ULLS DE UNA BONA PART DEL POBLE EN VICTIMA INJUSTA I MARTIR I PER AIXO MOLTA GENT VA PENDRE PARTIT PER JOAN I VA GUANYAR MOLTES ELECCIONS.
    ARA PASSA AL CONTRARI,DESDE BRAVO FINS ARA QUE ESTA ESTE PINTER, TINC QUE DIR QUE PERSONALMENT NO HAVIA VIST UNA QUANTITAT DE INSULTS, ATACS I BARBARITATS CONTRA UN ALCALDE, DURANT 4 ANYS SOLES HEM SENTIT INSULTS, I HEU CREAT CARA AL POBLE UN PINTER VICTIMA I MARTIR, I LA GENT QUE NO ES DE UN COSTAT NI DE L`ALTRE NOTA QUE L ATAC ES DESMEDIT I ES POSSA AL COSTAT DEL ATACAT I VICTIMA (PINTER)
    I PASSARA COM A JOAN BRAVO, QUE LA GENT NO VOTA EL INSULT NI EL ATAC PERSONAL I SI VOTA EN MES FACILITAT A LA PERSONA QUE APAREIX COM AGREDIDA O VICTIMA.
    I PER AIXO PENSE QUE PINTER PESE A LO FET, GUANYARÀ MOLT FACILMENT LES PROXIMES ELECCIONS I MES SI LA CANDIDATA ES CARMEN LA TAGANA.
    GRACIES

    ResponElimina
  184. ho sent si esta mal de salut, encara que pense que no es excusa per a participar de la vida piblica.
    de tota manera una questió, pareix ser que no eres afiliat al psoe, si no pots participar en politica a les institucions, podras participar des de l'interior d'un partit o fent que gent jove amb il·lusió es faça endavant i presente una candidatura.
    No me val que ara digues que no pots fer res, desprès de totes les opinions que has expresat i respete i fins i tot puc compartir-ne algunes,

    ResponElimina
  185. estoy de acuerdo con el comentario anterior en su totalidad.
    La gente de la calle no deja de votar a un alcalde porque enchufe o coloque a 4 o a 8 personas, ni deja de votar por una oposiciones que solo afectan a unas pocas personas en concreto.
    Si los votantes castigaran estas actitudes el psoe solo hubiera durado 4 años en el poder, porque en verdad, enchufismo, oposiciones raras que desprenden tufo siempre las ha habido y las hay en todos los pueblos y partidos y ni pp ni psoe son monjitas de la caridad para tratar de este tema, que ni quita ni da votos.
    Pero si se presiente y nota en el pueblo que los continuos ataques e insultos a Pinter han creado una legion de defensores ciegos por Pinter que antes no existia y eso lo ha creado el psoe.
    Es habitual oir a gente no muy definida politicamente el decir:
    "Si, Pinter se ha equivocado en cosas i en algunas actitudes....pero es que tampoco hay derecho a lo que le estan haciendo y diciendo de el o su mujer"
    Muchos habreis oido algunas cosas parecidas por aielo, y esa gente es la que vota y decide,no los 4 que escribimos en este blog de libertad, esa es la verdad.
    La mala oposicion del psoe estos 4 años y sus actitudes equivocadas como la inexplicable y sorprendente defensa de Toni Barber (que como socialista no se que narices haceis defendiendo a un tipo asi y encima organizando manifestaciones como si fuera el papa), todo esto me convence de que harà que desgraciadamente tengamos Pinter para mucho mas tiempo del que yo deseo.

    ResponElimina
  186. LA QUESTIO DE SALUT DEL QUE ET PARLE, ES PROU GREU PER A IMPEDIRME FINS I TOT EL PODER CAMINAR MOLTS DIES.
    SI ESTIC AFILIAT PERO JA FA MOLTS ANYS AL PSOE, PERÒ VA SER UNA DECISSIO DE JOVENTUT.
    ARA SOC UN DESENCANTAT D`ESQUERRES SOBRE TOT DESENCANTAT I MALHUMORAT AMB AQUEST PSOE LOCAL I LES SEVES DESCONCERTANTS DECISIONS.
    SI EL PSOE DEFEN LA LEGALITAT, LA LLEI, I LES PERSONES HONRADES I HONESTES, NO EM CAP AL CERVELL QUE FA DEFENEN A TONI BARBER.
    LA HONESTITAT I LA LLEI LA HEM DE CUMPLIR TOTS, ESQUERRES I DRETES, I NO HI HA EXCEPCIONS.
    ANIME AL BLOC A PRESENTAR UNA CANDIDATURA PROGRESISTA I RENOVADORA QUE ENS DONE LA POSIBILITAT DE VOTAR ALGO NOU I NO QUEDARMOS A CASA SENSE ANAR A VOTAR PERQUE LO QUE ES PRESENTA ES MAS DE LO MISMO

    ResponElimina
  187. a tots el que defeneu a Toni Barber vos dic que sou un il·lusos.
    Heu cigut en la estrategia politica de Pinter.
    A pocs mesos de les eleccions, trau eun tema que sap qu va a fer-vos "pupa" i que va a dividir encara mes als votans socialistes.
    Uns preneu part en la defensa de Toni Barber i altres preneu part defensan la legalitat, i al temps critiqueu a Pinter i li digue de tot, ells es el acosat davant de tots i no Toni Barber.
    Si us pareu a pensar, que facilment heu caigut, una vegada més, en la xarxa de les provocacions de Pinter, en un moment en el que cualsevol critica que li feu, el favoreix mes que'l debilita.

    ResponElimina
  188. com a socialista me fa vergonya vore el meu partit defenent a un tipo com Toni Barber
    ¿perque?
    ¿es que ell no te prous diners per defendres ell sol?
    ja ha tingut l`oportunitat de defendres als tribunals i estos no li han donat la rao ¿per algo serà?
    ¿alguna cosa incorrecta habrà fet?
    no crec que aço siga una estrategia de Pinter, aixo ja es dur-ho al limit.
    a mes este problema en veritat ni es de pinter ni el ha creat ell, es un problema creat per Toni Barber fa anys, es una denuncia entre 2 particulars, i toni savent que no tenia cap rao, com ell es mes xulo i prepotent que ningù, no va voler rectificar ni fer marxa enrere, puix ara que apechuge, pero que no ens clave als socialistes ni al partit en una batalla particular entre ell i la vall i menys ens clave a defendre la ilegalitat de toni.
    Encara no se a quina ment privilegiada li se va ocurrir clavar a toni barber a la llista del psoe, jo me vaig quedar al.lucinat.
    Eixe tio entre els socialistes es tant apreciat com Isabel Marti, o siga res de res.
    ¿que feu defenen-lo quan ell no defendria a ningu de vossaltres?
    ¿penseu que vos farà un descompte en una boda?
    Eixe soles mira per ell, es va clavar de concejal per asegurarse una bona plaça de mestre i ho va aconseguir i mai mes es va a tornar a saver de ell ni a vorelo en el psoe o la seva seu o en algun mitin.
    Es va clavar per interes, i començe a pensar que alun interes ocult hi havia per a deixarlo construir sino era legal. Pense que Paco Marti te molt de pecat en aquest tema, i que hi han coses que fan molt mala olor.
    Eixe toni no donaria la cara per ningu de vossaltres, i vossaltres com a tontos organitzant cacerolades i pancartes en favor de ell.
    Que es defenga ell soles, que diners no li falten, ell te de socialista lo mateix que Pinter de bona persona.
    Esteu fent els primos i el ridicul

    ResponElimina
  189. TINC UN DUBTE:
    ¿ANIRA PACO MARTI A LA CACEROLADA EN DEFENSA DE TONI BARBER ORGANITZADA PER EL PSOE?
    ¿SERIA DE OPERETA VORE COM EL RESPONSABLE DE QUE ES DEIXARA CONTRUIR A EIXA ALTURA APAREGUERA ARA AMB UN PEROLET PER A FER DEFENSA DE UNA ILEGALITAT QUE ELL SEGUENT ALCALDE VA PERMITIR FENT CAS OMIS DELS DICTAMENS DEL SEU PROPI ARQUITECTE MUNICIPAL EN CONTRA?
    O SIGA QUE PACO MARTI ESTAVA ENTERAT PER ELS INFORMES DEL ARQUITECTE MUNICIPAL DE QUE LA ALTURA DEL SALO NO CUMPLIA LA NORMATIVA
    ¿DONCS, PERQUE A PESAR DE AIXO, PACO MARTI VA PERMETRE QUE SEGUIRA L`OBRA I NO LA VA PARALITZAR?
    ¿PERQUE PACO MARTI COM ALCALDE I SAVENT QUE SE ESTAVA FENT UNA ILEGALITAT NO VA ACONSELLAR AL SEU AMIC TONI BARBER PER A QUE RECTIFICARA LA ALTURA?
    ¿QUIN INTERES OCULT TENIA PACO MARTI PER A PERMITIR AIXO?
    GRATIS I PER AMOR AL ART NO CREC QUE HO FERA
    ¿A QUE ESPERA PACO MARTI A DONAR UNA EXPLICACIO PUBLICA DE PERQUE SENT LA MAXIMA AUTORITAT MUNICIPAL VA PERMETRE ESTA ILEGALITAT?
    ¿CONFIABA EN QUE NINGU HO DENUNCIARIA I PASSAT EL TEMPS LA ILELITAT PRESCRIURIA?
    SI PACO MARTI NO DONA UNA EXPLICACIO RAONABLE A TOT AÇO, CREC QUE ELS ORGANS DE DIRECCIO LOCAL DEL PSOE DEURIEN EXIGIRLI EXPLICACIONS.
    PERQUE TOT AQUEST TEMA QUE TANTISIMA PUDOR FA AL UNIC AL QUE FA MAL ES AL PSOE I ALS UNICS ALS QUE OMPLI DE VERGONYA ELS ALS VOTANTS SOCIALISTES.
    PROU DE AMAGAR I DEFENDRE LA PORQUERIA DEL PASSAT, DEIXEU DE TAPAR ALS QUE ES VAN APROFITAR DELS SEUS CARRECS POLITICS EN BENEFI PROPI O DELS SEUS AMICS.
    NO ELS VAREM VOTAR PER A FER NEGOCIETS E ILEGALITATS.
    PACO MARTI ESTAS OBLIGAT A DONAR EXPLICACIONS DE LA TEVA FORMA DE ACTUAR AL CAS TONI BARBER, PERQUE TU JUNT A ELL SOU ELS UNICS RESPONSABLES I CULPABLES, NO EL PSOE
    I QUI ESPERE QUE JO VAJA AMB EL PEROLET PER A DEFENDRE A ESTE PAR DE TIOS I ESTA ILEGALITAT, ES QUEDARA ESPERANT-ME
    QUE PER A FER EL RIDICUL JA TENIM ELS ALARDOS I ELS CARNESTOLTESS

    ResponElimina
  190. pues quien piense aun que Pinter es el responsable de todo este enredo y de esta ilegalidad llena de intereses personales y economicos ocultos pero que huelen mal de lejos ya ha de ser cortito o con la mente retorcida.
    En aquellos años Pinter vivia a mas de 500 kilometros de aielo.
    Es como pensar que Pinter es el responsable y culpable de las inundaciones en Australia.
    Yo solo veo 2 responsables Paco Marti y Toni Barber y lo demas son historias.
    Si hubieran cumplido con las normas urbanisticas como todo vecino, esto no hubiera pasado. Que asuman ellos dos su responsabilidad y que dejen de marear con caceroladas.

    ResponElimina
  191. ¿alguien dijo en algun momento que la cacerolada era por lo de serratella? yo creo que era por lo mal que lo esta haciendo el alcalde.

    ResponElimina
  192. hola Pinter, desconeixia que ara eres socialiste.
    Ningu que no sigues Pinter, Toni o el de la Vall spot saber tant be tot el que envolta este cas.

    contnue pensant que eres un gran estratega.

    Espere que executes ambe l'ultima sentencia que has perdut, ja que les anteriors no les has executat.

    ResponElimina
  193. Esteu tant obseionats i cegos que en tal de no reconeixer la corrupcio al psoe de aielo sou capaços de culpar a Pinter de tot.
    Esteu tant plens de odi contra Pinter sols perque ell i el poble vos varen tirar al carrer perque estaveu aprofitanvos massa dels carrecs municipals, i per a prova lo de Toni Barber i lo del solar de Cristina

    ResponElimina
  194. ¿Alguien dudaba que el alcalde escribe aqui?

    ResponElimina
  195. tranquilos, las elecciones son dentro de solo 3 meses y entonces el pueblo libremente volvera a decidir y dara su opinion.
    Aunque con esta oposicion tan rica en argumentos e ideas nuevas, esta oposicion tan educada y respetuosa, esta oposicion que organiza una cacerolada para defender una ilegalidad y a un tio como Toni Barber.....creo que lo vais a tener bastante bastante dificil para conseguir como mucho 3 concejales, porque os vais a dar un batacazo de los que hacen historia, lo teneis crudo frente a Pinter.
    Ir poniendos TROMBOCID para tener preparada la cara para la bofetada sonara que os va a dar el pueblo.
    Aunque si casi 4 años despues aun no habeis asumido que perdisteis, no se como asumireis una derrota aun mayor.
    Y con la candidata que quereis presentar mejor nos lo poneis aun.
    Ya queda menos para que el pueblo de aielo os vuelva a decir cual es vuestro sitio: LA OPOSICION
    Mientras seguid organizando caceroladas en defensa de Toni Barber y sus ilegalidades, que eso aun os va a quitar mas votos aun, porque a ese no lo quieren ni en pintura en el psoe.

    ResponElimina
  196. ¿porque no organizais una cacerolada para apoyar la brillate politica de empleo de ZP y darle las gracias por su gran esfuerzo por conseguir los 20 millones de parados?
    EL RECORD DE EUROPA EN PARO
    GRACIAS ZP
    TODOS A LA CACEROLADA

    ResponElimina
  197. ORGANIZAD TAMBIEN UNA CACEROLADA PARA APOYAR LA SUBIDA DE LA LUZ QUE NOS HA ARREADO ZP
    GRACIAS ZP POR SUBIRNOS LA LUZ UN 10 POR CIEN
    TODOS A LA CACEROLADA

    ResponElimina