divendres, 29 de juliol del 2011

La noticia del dia.

66 comentaris:

  1. Aielonera: hay que ver lo "al loro" que estás.
    No hace ni una hora que Zapatero anuncia las elecciones anticipadas y tú ya estás publicando una entrada sobre el tema.

    Eso son reflejos y lo demás cuentos. Gracias por tu trabajo callado y que pocos reconocen (yo sí) y no hagas caso de las críticas sectarias e injustificadas que has recibido y recibirás en el futuro.

    Me gusta este espacio virtual, que últimamente está ganando en calidad por el contenido de los comentarios.

    Olvidada la crispación de los meses previos a las municipales hemos llegado a aprender a debatir con sentido. No es preciso hacerlo de política, que encanallece cuando el debate carece de argumentos, sino que también lo podemos hacer con temas más prosaicos, y no por ello menos importantes, como nuestras fiestas de Moros, donde hemos visto opiniones confrontadas civilizadamente, con argumentos y hasta con sentido del humor (que tanta falta nos hace en estos tiempos de crisis).

    ¡Que lejos del debate que proponía el blog Aielo3!, con sus eslóganes maliciosos y calumniadores. Aquí, desde una perspectiva verdaderamente progresista, es decir sin censuras, tienen cabida todas las opiniones, de un signo y del contrario. No como en ese venenoso blog que todos conocemos, máximo exponente de la censura al estilo de los años del bienvenido Mister Marshall. Blog, por otra parte, no desaparecido, sino hibernado, hasta que los intereses del Gran Hermano pinterista requieran de él y de nuevo vuelva a surgir, como el monstruo dormido en las profundidades del abismo...y si no, tiempo al tiempo.

    Pero amigos, que no cunda el pánico, siempre nos quedará Aielo2, donde sin trabas os dejarán exponer vuestras opiniones, aunque sean a favor del poder que nos desgobierna. Aquí la bandera de la libertad de expresión ondea muy alta, tanto que no la alcanzan las andanadas de la metralla de los intransigentes.

    I Bones Festes a tots

    ResponElimina
  2. Al contertulio de las 16,46.
    Como no utilizas ningún nick, no se si tal vez en alguna ocasión hemos tenido ocasión de devatir sobre algún tema, sea político o de otra índole.
    Simplemente comentar que opino lo mismo que tú respecto al buen hacer de "Aielonera". Está realizando una estupenda labor y lleva este blogg de manera democrática y esquisita y como tú señalas se admiten todas las opiniones, dentro del respeto y la tolerancia que todos nos debemos (tan lejos, como acertadamente señalas, de los "debates" de Aielo3.)
    Por lo demás ha sido todo un placer para mi leer tu comentario con el que coincido plenamente y por el que te felicito. Es claro, directo y esclarecedor.
    Felices fiestas a todos (a los que os gusten, que no es mi caso) y pasadlo lo mejor posible.

    ResponElimina
  3. Disculpad la falta de ortografía de mi comentario, he redactado devatir con "v" cuando se debe escrbir con "b". Cosas de las prisas.
    Lo dicho. A disfrutar, bien con estas fiestas, bien con lo que más os guste.

    ResponElimina
  4. Hdez, viejo amigo, nuestros caminos se han cruzado por estos blogs en más de una ocasión.

    Gracias por tu comentario que aprecio por venir de tí, una persona auténtica, educada, legal y honesta por lo que se trasluce de tus comentarios, que, he de decir, leo con placer.

    Seguiremos en contacto por estos etéreos espacios, como "campos de almendras espumosas".

    Un cordial saludo.

    ResponElimina
  5. estais llenos de moscas cojoneras

    ResponElimina
  6. asomeuse y voreu a la juventud fent destroses al veinat nostre de les paelles ¿
    y els munisipals y el alcalde on estan?

    ResponElimina
  7. Sobre l’anunci de les eleccions per a novembre dir, que jo era de les que volia que s’esgotara la legislatura, amb la creença que els polítics amb d’arribar fins el final. El que Zapatero diguera que assumiria les conseqüències d’una no massa bona gestió, amb aquella famosa frase de “cueste lo que cueste y me cueste lo que me cueste”, en semblava digne.

    Però les pressions, el desgast (Zapatero està socarrat), la desconfiança o una realitat massa complicada i devastadora han guanyat: les pressions de la UE i dels mercats van obligar a retalls, incomprensibles per alguns socialdemòcrates. Mentre, l’atur no decreix, el creixement (PIP) és dèbil, la reforma laboral o de les pensions no ha donat encara el que s’espera,...

    L’herència no és bona, però alguns hereus tampoc. El PP diu que no faran retalls socials, i què? Sols hem de veure, que no necessiten des de Madrid retallar, per no avançar en aquest camp, o que és sinó, els retalls de la sanitat o en l’educació públiques, que algunes comunitats autònomes blavetes estan practicant, o el baixar els impostos per a que es beneficien els que més tenen, o reduir la despesa (ells parlen de forma selectiva ¿?).

    Aquestes poden ser les eleccions més bipartidistes de la història, encara que podem tenir alguna sorpresa? Els indignats o alguns partits minoritaris?. No se.

    Bones Festes!

    ResponElimina
  8. ja era hora!!
    ja prou de patir
    si un govern no funciona hi ha que apostar per un altre i no ser tan ferrees a un partit ke no saben ni aon tenen la ma dreta

    ResponElimina
  9. Als que seguim la política un poc, no mos ha sorprès gens ni mica l'avançament de les el.leccions era un secret que quasi tots sabiem.
    El president ho ha fet per el bè d'Espanya i jo pense que per ell tambè, que ja ho tè bè, que no se jo com Mariano haguera agüantat estos mès de dos anys, en la situaciò del país i del mon.
    I al comentari de dalt tens raò si un govern no funciona fora, i ara en pots explicar per què tú has sigut un dels valencians que has votat a un govern valencia? corrupte,un govern autònom que tè el honor de ser el que mès dèficit públic tè de tota la naciò, on mès parats hi han i sobre tot jovens, en Espanya i ha un 43% i pico de gent jove parada, en la nostra comunitat passem del 50%, i acabe perque si no te de dir que les coses continuen i en conter d'escriure un comentari tindria que escriure un llibre.

    ResponElimina
  10. Quin avorriment pensar que Mariano siga president, es totalment apatic no te gens de força i el carisma el tindrà prou amagat. Pero que no pense que el peix està tot venut,tal vegada es duga una sorpresa i també el castiguen per la quantitat d'impresentables que hi ha al seu partit, aceptamos Marible como ejemplo. Parlant de tot un poc, em sembla be que enguany no hagen ficat cotxonetes per als xiquets de natació, pero que el caputxó de llepolies l'hagen tingut que pagar els monitors ja es molt fort. Es a dir, hi ha crisis per als menuts pero per a pagar menjurrades per a jubilats i ames de casa i salaris a numeros 7 de la llista no.

    ResponElimina
  11. Com he disfrutat esta nit vegent el festival en record a NINO,estaba el pati de les escoles ple de gent,i la gent disfrutant,no tire gens de menys les nits del plom de POT DE PLOM,que li pagaen en diners del poble i sols podien anar a vorel uns cuants perque als altres damunt de pagarli els insultaba.Crec que estan fense espectacles per a que puga anar tota classe de gent sense sentirse ofes.Podran ser millors o pijors pero a ningu li costa anarsen per sentirse insultat.

    ResponElimina
  12. No comparto tu opinión, anónimo de arriba1 d’agost del 2011, a les 4:04

    No comparto tu opinión, anónimo de arriba, me encanta Nino Bravo y el festival que organizan, aunque no vaya.

    Pero también me gusta Pot de Plom, que con su humor sarcástico se burla del PODER, sea del signo que sea. Si viniera estoy seguro que llenaría tanto como el festival, con otro público por supuesto. Yo entre ellos.

    ResponElimina
  13. De totes les vegades que ha vingut a aielo i jo l´he vist totes nomes una vegada va fer una burla de ALARTE aixo que el xic este dona per amolt perque a mi en recorda a un retor que hi havia al poble ja fa molts anys,pero apart que es burlava de la gent del PP es burlava de les persones velles que anaven a misa,ademes de faltar el respecte al papa persona que els catolics senten molt de respecte sobre ell,no crec que s´´ havera atrevit burlanse d´´eixa manera de culquier lider de altres religions,segux opinan que en diners de tots preferix estes coses aunque reconec que pot de plom en les seues primeres actuacions en aielo en va fer pasar ratos molt agradables perque no estaven tan decantades a un sector del public bueno a tot aso BONES FESTES.

    ResponElimina
  14. Es burla de qui es conegut, com diu xavi castillo com vaig a burlarbme i fer eskechs d'alarte si no el coneix ni sa mare. I tot el mon deuria aceptar un critica i tindre sentit de l'humor.

    ResponElimina
  15. Es normal que Xavi Castillo ridicularitze a Camps. Va ser patètica la seua dimisió.

    ResponElimina
  16. xavi castillo nomes es burla dels del PP
    es un impresentable i ademes vania a Aielo a burlar-se del que li paga...
    ixe que no sacoste asi que ja estem be

    ResponElimina
  17. Alarte: "La primera decisión de Fabra es más paro, menos Educación y menos Sanidad para los valencianos"
    El síndic socialista muestra su rechazo al Plan de Ajuste aprobado por el Gobierno valenciano, reclama que Fabra explique personalmente en el Pleno de Les Corts los objetivos del recorte” y le emplaza a que “reconsidere su decisión”

    El secretario general de los Socialistas Valencianos y síndic socialista en Les Corts, Jorge Alarte, ha afirmado hoy que “la primera decisión de Fabra es más paro, menos Educación, menos Sanidad y menos oportunidades para los valencianos y valencianas”. De esta forma se ha expresado el líder socialista para valorar el Plan de Ajuste que el Gobierno valenciano ha aprobado. “Los Socialistas Valencianos nos oponemos frontalmente al Plan de Ajuste y esperamos que Fabra cambie de rumbo y reconsidere su posición”.

    Alarte, que ha comparecido acompañado del portavoz adjunto en Les Corts, Francisco Toledo, ha anunciado la petición, solicitada hoy mismo, para que “Fabra comparezca en Les Corts personalmente con el objetivo de explicar el primer acuerdo de su Gobierno”. “Que no se esconda detrás de Canal 9, -ha continuado-, y que nos explique los objetivos del recorte de 1.800 millones de euros anunciado, cuando tenía que haber empezado recortando fundaciones, organismos públicos que no sirven de nada, despilarro, fiestas; y no derechos para los ciudadanos y ciudadanas”. “Empezamos francamente mal”, ha lamentado refiriéndose a Fabra.

    El síndic socialista ha adelantado que “todos los diputados y diputadas responsables de Sanidad, Educación, Universidades, Infraestructuras, Economía y Hacienda han preparado una batería de preguntas, dirigidas a los consellers, para que nos den información pormenorizada y exacta de cada una de las medidas de ajuste planteadas”. Alarte también ha avanzado que “la primera semana de septiembre, iniciará una ronda de reuniones con organizaciones sindicales, AMPAS, personal sanitario, representantes de la Función Pública… para conocer en primera persona los efectos prácticos del ajuste y cómo está afectando a los ciudadanos y ciudadanas el plan del Gobierno de Fabra”.

    “Es un plan mentira”, ha resumido tras explicar que “el propio Gobierno valenciano sabe que muchas de las medidas no las va a poder cumplir”. Alarte ha puesto como ejemplo el gasto farmacéutico que, a fecha de agosto, “es muy probable que haya superado los 1.164 millones de euros previstos. ¿Cómo pretenden ahorrar 260 millones de euros más?, ¿no van a pagar la factura de la farmacia y de nuestros hospitales, como hacen habitualmente?”, se ha preguntado.

    Alarte ha lamentado que, “en lugar de apostar por competitividad, formación, empleo y lucha contra el fracaso escolar, eliminan el personal de los centros de formación y recursos para segundo ciclo de Educación Infantil; en lugar de apostar por la calidad de la sanidad valenciana, eliminan servicios de las urgencias hospitalarias; en lugar de invertir en las medidas de estímulo y creación de empleo, invierten menos”. “Los objetivos están equivocados porque han empezando eliminando lo importante y han salvado los grandes fastos y los excesos”, ha criticado tras subrayar que tenían que haber empezado los recortes por el sector empresarial y fundacional en el que se gastan 3.573 millones de euros al año”.

    El síndic socialista en Les Corts ha reiterado que Fabra “condena a las universidades a 132 millones de euros menos”. Ya no saben ni cómo afrontarán el pago de la paga extra, y ahora saben que no cobrarán nada ni este año ni el siguiente, una decisión que se ha tomado a espaldas de los rectores”, ha recalcado.

    ResponElimina
  18. Se deben citar las fuentes3 d’agost del 2011, a les 11:35

    Cuando se cuelga informacion ajena en internet se deben citar las fuetes.

    ¿De donde procede esa información, anonimo anterior?. Gracias

    ResponElimina
  19. Este xic es molt inteligent i sap molt es una llastima que zapatero no l´haja tengut mes en conter perque,no haverem arribat aon estem,a vorer si rubalcaba es fixa mes en ell i aixina mos trauen de la crisis,ja que rubalcaba sap la formula, entre els dos casi segur, estem salvats.Pero li haura de donar unes classes com reduir la velocitat diu que ahorra nose cuants mils de euros i als dos mesos retira la ley.Es veu que les pegatines les feia algun cosi de rubalcaba,este xic en tot lo que ha pasat en valencia lo unic que ha fet es perdre vots i ara que es pensa.Bueno a vorer si te sort i en el govern de rubalcaba el posa de ministre i deixa pas asi en valencia a algun altre i entre tots eixim del roll en el que mos han possat

    ResponElimina
  20. Sarrión: “Es intolerable que Fabra desvíe fondos de la educación pública a la privada y aumente los recortes”
    La portavoz de Educación exige que “el dinero de la concertación se destine a la Educación 0-3 años para que sea gratuita, a reducir el número de barracones, a contratar más maestros y profesores… y no al negocio de unos cuantos, que siempre son los mism
    La portavoz de Educación y diputada socialista en Les Corts, Pilar Sarrión, ha afirmado hoy que “es intolerable que Fabra quiera desviar fondos de la Educación pública a la privada, mientras aumenta los recortes”. De esta forma se ha pronunciado para valorar las declaraciones realizadas por el conseller de Educación, José Císcar, en las que dijo que quiere más educación concertada para superar el desequilibrio entre centros públicos y centros concertados.

    Sarrión ha subrayado que “arguye que los padres podrán elegir mejor, pero los valencianos y valencianas han de saber que todos los recursos económicos que se deriven de la Educación pública a la privada mermarán las posibilidades de todos los niños y niñas cuyos padres no puedan permitirse llevar a sus hijos a un colegio concertado”. Además, “el PPCV de Fabra ya está ejecutando la concertación, pero sólo en los centros donde hay negocio, porque ése es su verdadero objetivo”.

    Sarrión ha advertido que “el gasto en Educación pública ha de ser visto por el Consell como una inversión, porque si nuestros jóvenes no tienen futuro, nosotros tampoco lo tendremos”. Por eso ha afirmado que “no vamos a consentir que desmantelen la Educación pública ni que la pongan en manos de los amigos de nadie, curiosamente, siempre los mismos”.

    La diputada socialista ha acusado a Fabra “de enviar a su conseller para decir lo que él piensa” y ha defendido que “los Socialistas Valencianos queremos igualdad de oportunidades para todos y todas, queremos una Educación de 0 a 3 años gratuita y universal, queremos la desaparición de los más de 1.300 barracones que actualmente existen en la Comunitat Valenciana y que condenan a 16.000 alumnos a las aulas prefabricadas, queremos aulas dignas y una Comunitat en la que se contraten y no se despidan, como está ocurriendo, a maestros y profesores”.

    Sarrión ha considerado que “si Fabra no rectifica significará que quiere más fracaso escolar y menos derechos”, y ha reiterado que “los Socialistas Valencianos defendemos y defenderemos “el éxito escolar y el empleo para los jóvenes”. La diputada ha criticado, por este motivo, que “348 centros públicos vayan a quedarse sin programas de compensación que son claves para la prevención del fracaso escolar, tras el recorte de las ayudas decretadas por Fabra”.

    ResponElimina
  21. uffff¡¡ que aborrit. A vore quan torna a comentar el condenatat a festes i mos diu com li va.

    ResponElimina
  22. ¿com va el cas de la serratella,algu en pot informar de este supercas que ya desde que han pasat les eleccions ya no sa comentat res de res.

    ResponElimina
  23. No sé como os extrañan estas cosas , sabeis de sobra que el caso de la Serratella fué la plataforma que utilizó el Alcalde, con sus varios escritos dos dias antes de las elecciones, (teniendo la mala fé de publicar las sentencias por todo el pueblo, cosa que si es legal, -que lo dudo-, al menos no era ético) para inclinar la tendencia del voto hacia sus intereses partidistas. Por eso ahora apenas se comenta, ya que a este señor, al menos momentáneamente, ha dejado de interesarle el "cas Serratella", hasta que por algún motivo lo airee de nuevo si ve que puede favorecerle para cualquier tema, aunque el mismo no tenga relación alguna con este asunto; Es algo que ha hecho otras veces y creo que lo seguirá haciendo, es difícil que las personas cambien de talante de golpe y porrazo. Espero y deseo que algún dia se haga justicia, se arreglen las cosas con buena voluntad y también que se repare todo el daño que se ha hecho a una familia y que todos podamos seguir disfrutando de un local que teniamos al alcance de todo el mundo y sin necesidad de desplazamientos fuera del pueblo. Ojalá sea así.

    ResponElimina
  24. Saludos amigo Hdz, como bien dices el caso Serretella esta ausente del debate pq ahora ya no interesa a los pinteristas.
    ¿Qué más se puede decir que no sean calumnias y rumores? Dejemos el tema que siga sus cauces normales, que a muchos ya nos aburre.
    Y si quieren hablar los pinteristas, pues que activen su blog mentiroso que ahora guardan en conserva.

    ResponElimina
  25. No crec que li interese mol a pinter el tema serratella,en cuant els socialistes sou els que com si foreu jutges, el vau condenar de culpable de que la serratella es tancara.Jo tambe per el be de tots m´agradaria que es tornara obrir dema,pero per favor no tireu la pedra i amageu el braç,que li vau traure mes rendiment al tema vosatros que ell,perque si no no haguereu aplegat ni a tres.

    ResponElimina
  26. Mireu es valcons i voreu els polacos i els valencians ki te la señera i ki te la de cataluña

    ResponElimina
  27. Al de les 10,04 dirli que Santa Lucia li conserve la vista y també el entendiment, perque veu les coses al revés, sap de sobra que si no habera aparegut per arte de magia de la chistera del amic Pinter el tema serratella tres dies antes de les eleccions pot ser que habera segut ell qui habera perdut algún regidor. Ya que reconeixer que tinguem un alcalde molt inteligent, pero soles que per a fer mal utiliza sapiencia, fa jugades de ajedrez y per a fer estes jugades ell soles es sobra en tot el Ajuntament.
    En fi asó es como lo de Camps and Cia. asi tinguem per lo vist lo que mereixem. En fi, el teu comentari es digne de colgarlo en el Blog "progresista" Aielo3, que mira per quina casualitat també ha desaparegut per art de magia.

    ResponElimina
  28. El tema serratella dius tu que va apareixer tres dies antes de les eleccions,pero jo no i encara hui,treballadors de la serratella i molts socialistes diuen que el culpable de que la serratella estiga tanca es el alcalde,pero encara no he sentit jo que els concejals del PSOE en cap pleno li hajen dit la formula que ells tenen per a obrirla,o es que nomes volen diro si es per la tele.Igual tenen la formula pero ja la diran igual que RURALCABA que sap com eixir de la crisi pero no vol diro per si acas les medalles se les penja el seu amic ZAPATERO.

    ResponElimina
  29. Al blog Historia de Aielo és practica la censura de comentaris.

    El sr. administrador esta que no caga amb Goberna i no permet ni una crítica contra el que ell diu es el major historiador del poble. Crec que Goberna es prou majoret per a defendre's i de segur que no necessita que l'administrador deixe d'administrar el blog d'una manera imparcial.

    Açò em fa dir-vos i corrobore les paraules de Goberna dient que el blog d'història tampoc aposta per la democràcia amb esta actitud.

    "Alberto que se te ve el plumero"

    ResponElimina
  30. Acabe de comprovar-ho i veig que al blog d'història s'ha activat la moderació de comentaris.
    Este blog presumeix de publicar l'escrit censurat al llibre de festes de Miquel Molla i al mateix temps esta censurant comentaris. No ho comprenc.

    -Quins interesos tindrà l'administrador per a actuar d'eixa manera?.
    -A quins comentaris te por?.

    Llegint els comentaris que hi ha a l'escrit " Las censuras de la junta de la asociación de fiestas ..." es pot adivinar el perfil de la gent que'ls publica i no cal ser molt llest per a deduïr els que fa l'administrador (amic incondicional de Goberna).

    Actua Alberto d'esta manera manat per Goberna?.
    Per què no es defén l'interessat?

    Pareix mentida que en un blog tant interessant l'administrador es deixe manipular d'una manera tant evident.

    ResponElimina
  31. Anònims, que parleu de censura, podríeu pensar que els administradors dels blog se’n van de vacances i per això activen la moderació? Si es pegueu una volta per el mon bloguero, trobareu que no és una pràctica gens estranya, així com tancar els blogs per vacances.

    Per altre costat, ús deixe aquest enllaç que ens porta a un article publicat, en el blog d’Andrés Boix “No se trata de hacer leer”. Ens parla sobre la corrupció “de baixa intensitat”.

    http://www.lapaginadefinitiva.com/aboix/?p=370#more-370

    També val la pena llegir els comentaris.

    ResponElimina
  32. al comentario del dia 4 a las 14:02.creo que estas muy equivocado y parece mentira que una persona tan aparentemente inteligente como tú digas esa nefasta opinion,si te acuerdas y creo que perfectamente en el caso serratella organizasteis vosotros los socialistas a 2 meses de las elecciones unas famosas caceloradas que era para mi la unica alternativa que teniais para derrotar a pinter, por que de ideas y oposicion creo que fuisteis primero miquel sarrió y luego el que vino despues que no recuerdo su nombre un desastre increible,como siempre nos teneis acostumbrado, ahhh por cierto seguid así que es que me divierto muchíssimo.

    un saludo................

    ResponElimina
  33. Mas disat de pedra ¿de quina cacerolada parles?
    perque lo unic que sapiam es que va ser una manipulació mes des acolits del alcalde, orquestada per el blog "pinterista-progresita" Aielo3 per a confundir a tuthom, cap gent simpatisant del psoe o militant sabiem de que estaveu parlant. Val mes que penses lo que dius abans de parlar bobades. Seguís divertinte y saluts.

    ResponElimina
  34. He llegit l'article que recomanes catarata.
    En resumen la mateixa corrupció que descriu l'article ,el nostre poble per desgracia pot ser un example en materia de contractació pública.
    I el pitjor de tot, baix el meu punt de vista, la indiferència de la gent que aplaudeix i fa que estes practiques es mantinguen.
    Tindrem que re-llegir les obres de Blasco Ibañez que segons diu,reflexen la moral de la societat valenciana per a comprendre-la millor.
    A dia de hui em costa entendre el que ens passa als valencians.
    Bon estiu!

    ResponElimina
  35. el que no entenc es como hi ha gent que posa la bandera catalana
    doneume una sola raó per a que puga conversem

    ResponElimina
  36. Per fí s'han acabat les festes, ara tranquilitat i a descansar.

    ResponElimina
  37. Lo de les banderes catalanes és vergonyos..

    ResponElimina
  38. I lo de les valencianes encara més...

    ResponElimina
  39. I lo de l'alcalde de aielo i la bandera encara és més vergonyos. És de cinics.
    Noticia: "El Sr. Pinter, alcalde d'esta villa d'Aielo, utilitza la bandera valenciana per a crear polèmica entre els veïns del poble"

    ResponElimina
  40. que polemica i que hosties???
    ell apoya a la gent a que la posen als balcons com a senyal de festes nose qui polemica hi ha....
    i a eixe anonim nose xk la senyera valenciana es vergoñosa si gent de dreta i esquerra la de voldre es la seua....

    ResponElimina
  41. Que pasa esteu tots de vacances,o es que el senyor alcalde no vos dona tema.Ja no saveu per aon agarrarlo?

    ResponElimina
  42. La bandera valenciana es la señera ara y sempre i el ke posa la cuatribara ke es...............?

    ResponElimina
  43. Encara que no vullc entrar en polèmiques, a tots es que parleu per açí de la bandera valenciana, crec que deurieu donar classes d'historia.

    ResponElimina
  44. Al del comentari de dalt domes el keda la historia explicat

    ResponElimina
  45. jo no se com seria abans la bandera
    pero se que ara es aixina i lam de aceptar i no voler negar-la i dir que no es la nostra

    ResponElimina
  46. La bandera con es pa tu señera en tres corones y en blau o cuatribarra en rayes

    ResponElimina
  47. la bendera valenciana (senyera) es cuatribarra amb un fos blau i tres corones...
    la cuatribarra nomes va ser cuan erem la corona catalanaragonesa despres es va partir cataluña, arago i valencia i cada una te la seua...
    punto y final els que posen la catalana (cuatribarra) en els balcons es per tocar els collons i voler ser catalans

    ResponElimina
  48. Per que no penses que els que penjen la cuatribarrà en sa casa, no volen tocar els collons a ningú, si no que es senten mès identificats en eixa i a mès ja que en els llocs oficials tè que estar l'altra en les seves coses tenen la llibertat per a penjar el que volen.

    ResponElimina
  49. jo pose la española i que pasa?

    ResponElimina
  50. i ara disme xk es senten mes identificats amb ixa?
    i es lo mes normal que als llocs oficials es coloque la senyera valenciana es la de la nostra comunitat la nostra terra i tambe es normal posar la de españa als llocs publics...

    ResponElimina
  51. I si possareu la de aielo que es realment aon estem,no evitariem histories,otambe podiem posar la de la ONU que abarca mes i s´han acabat els problemes no vos pareix.Vosaltres peleant per les banderes i en SOMALIA els xiquets morinse de fam,no cregeu que hem tengut molta sort de naixer asi per anar discutint per banderetes?.

    ResponElimina
  52. Si deixem de finançar a l'església, podríem jubilar als 60 anys

    ResponElimina
  53. Totalmente de acuerdo con el comentario de ayer a las 23,55. Lo que está pasando en Somalia si que es terrible y no sólo en Somalia sino también en gran parte del tercer mundo. Lo de las banderitas resulta anecdótico. Es más, porqué no va "Su Santidad" a Somalia, pues allí hace mucha más falta, todo el "boato" y dispendio que se va a emplear en nuestro pais (aunque se lo paguen ellos, como dicen) sería a todas luces más aprovechable para esos pobres niños, y es más, como creyente pero no ultra-integrista, estimo que ello sí sería aplicar el evangelio de Jesús y "Su Santidad" daría un ejemplo al resto de mandatarios de este injusto mundo. Pero no, desgraciadamente a este señor le gusta más decir chorradas a un 80% de "hijos de Papá" y cantar la misa con personajes de la "calidad humana" de Rouco Valera y Martinez Camino. Tal vez mi comentario os haya resultado irreverente, se que hay organizaciones católicas que están realizando una gran labor ayudando a toda esa pobre gente, pero desgraciadamente son los menos y no están, en su mayoría, dentro del integrismo ultra-católico de la "Santidad" que no tenemos más remedio que soportar. Y, de verdad, siento pensar de manera tan pesimista.

    ResponElimina
  54. perdona que vos diga pero la iglesia ajuda als paises tercermundistes i te mes poderio que totes les ONG juntes

    ResponElimina
  55. si si poderio si que tiene, poderio y dinero

    ResponElimina
  56. pero te poderio per la tanta gent catolica que hi ha

    ResponElimina
  57. La noticia del dia ja va sent la noticia del mes. Quin aburriment en la foto del mister bin ¡¡

    Masa vacacions t'has agarrat Aielonera

    ResponElimina
  58. Una defensora de Zapatero22 d’agost del 2011, a les 19:55

    Soc una dona sense estudits pero si puc contestarte que si a tu Zapatero el recorda a Mr. Been per a mi es y será el politic mes honest que ha tingut este pais desde el inici democrátic, y qui millor a tratat el tema dels derets de la dona en España, pero "la merda" (en perdó) que li ha caigut damunt en la segon legislatura no ha segut coneguda per ningú dels Presidents antecesors. Ni Felipito, Ni "Ansar" (com el denominaba Bush al Aznar) haberen fet res ante el marró que este home a tingut que soportar. Be, y creus tu que "Popeye" Rajoy ou fará millor? la segua experiencia com a Vice-President del Gobern de "Ansar" va ser un total desastre y aixó que eren temps de bonanza gracies e la "burbuja inmobiliaria" (Prestige, 11-M, Yak-42, etc..) va ser un nefast politic y ou tenia tot a favor. Si Deu no lo remedia (y espere que si) ya vorás lo que mos pot vindre damunt. Y si el mire como a dona, soles de voreli la cara a Popeye Rajoy sent una rebolica en el ventre.
    En cuant a les vacances de "Aielonera", tens raó y pareis que ha disat asó una mica abandonat.

    ResponElimina
  59. Eixe Zapatero és un tio valent.

    ResponElimina
  60. I que ha fet en els drets dels homens?.Cada vegada en tenim meyns.

    ResponElimina
  61. De la serretella no hay noticias creo ke hay algo si algien sabe algo ke lo diga

    ResponElimina
  62. De lo ultim que me he enterat es que han despedit al cuiner,encara en queden dos,tambe que alguns treballadors els han reduit la jorna,es normal les bodes van a menos,les que es fan son en menos gent,i damunt en tots els traslados els costos son majors,s´han de pendre mesures per poder tirar endavant,el que mes mal en sap es que no fasen reduccio de metres i de una vegada per totes es carreguen al inpresentable del bouet,pareix mentira que toni el mantinga ahi.

    ResponElimina
  63. zapatero li a caigut la merda per lo tonto ke esta
    i mos a dut la ruina

    ResponElimina
  64. la veritat es que te prou mal caracter per atendre a la gent,si un impresentable.

    ResponElimina