divendres, 31 d’agost del 2012

ACTUACIÓ URBANÍSTICA PER DAMUNT DE LA LLEI?

Els terrenys, on es va inaugurar el camp de motocròs, son no urbanitzables. A més és va construir el camp sense permisos previs per part de la Conselleria de Medi Ambient.
Aquesta situació ha estat denunciada per l'associació ecologista de la Vall d'Albaida (CEVA) i ahir va ser noticia al periòdic "El Levante". EL SEPRONA ha obert un expedient a l'ajuntament.
Incompliment de la disciplina urbanística pel propi Ajuntament?. No sabia açò l'ajuntament i l'alcalde? Què van dir els serveis tècnics municipals, que en matèria jurídica, urbanística, mig ambiental desenvolupen la seua llavor per al Consistori.

A l'últim bim, ens parlava de la clausura d'un abocador, que ha passat a ser el camp de motocròs, sense fer referència a aquests fets.
Això si, no li faltaven paràgrafs per llançar.... Contra anteriors consistoris i ..... Per a què? Llevar-se responsabilitats? Despistar al personal?.
En quant al cost s'afirma que no ha costat un euro a l'ajuntament, cosa difícil de creure a la vista de l'obra .
Ens sorprèn la manipulació d'informació (el que de manera comú es coneix com veritats a mitges). Al Levante es diu que "la construcción del circuito no ha correspondido al ayuntamiento, sinó al club de motocròs de Aielo", segons contestació del propi alcalde a la CEVA. Però, continue preguntant, no ho sabia l'alcalde que va inaugurar el circuit?. No va demanar els permisos adients? Es autosuficient la seua voluntat de construir-lo fora com fora?

Per altre costat, EL SINDIC DE GREUGES INSTA A L'AJUNTAMENT a restaurar la legalitat urbanística així com a facilitar informació a l'autora de la queixa tal com determina el dret a la informació, participació pública i d'accés a la justícia en matèria de medi ambient.

Tot açò en el plaç d'un mes.///

El rector del poble va beneir el circuit el dia de la inauguració, serà açò suficient per a salvar-lo?



49 comentaris:

  1. I QUIN MAL VOS FA EL QUE UNA VEGADA O COM A MOLT DOS AL ANY ES FAÇEN DOS CARRERES DE MOTOS,JA FA MOLTS ANYS TANBE ES FEIEN CARRERES AL LLIT DEL RIU CLARIA QUE TANPOC ESTAVA LEGAL EL CAMP DE CROS I NO PASABA RES, PERO CLAR ENTONCES,L´AJUNTAMENT ESTAVA GOVERNAT PEL PARTIT SOCIALISTE I PAREIXIA QUE TOT ESTAVA BE I PERMESS,CREC QUE NO HIHA QUE FILAR TAN PRIM I ESTAR EN CONTRA DE TOT,QUE AL FI I AL CAP ELS PARDALETS TENEN TOT EL ANY PER APODER CANTAR.PERQUE PODRA ESTAR EL CAMP DE MOTOCROSS EN ZONA NO URBANIZATBLE,PERO TANBE ESTEU DEFENENT EDIFICIS CONSTRUITS EN ZONA AON NO ES PODIEN EDIFICAR I PATEIX SER QUE ESTAN BEN FETS,HIHA QUE SER UN POC MES TOLERANTS I NO ESTAR EN CONTRA DE TOT EL QUE ES FASA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'agraden les carreres de motos i també m'agraden els alcaldes que fan les coses ben fetes, que solucionen problemes i no estan creant-ne continuament .
      Açò i unes quantes coses més podrien estar ben fetes.

      Elimina
    2. quan preguntes i quin mal vos fa ?
      A qui et refereixes ?
      Al Seprona (guardia civil ) ? Al Sindic de greuges ? a l'associació de colombaris, a la dels pardalets, a l'associació de festes, A tots junts?
      gràcies per concretar.

      Elimina
    3. Vols dir que s’ha de ser tolerant amb presumptes il•legalitats, per el fet que altres també les han pogut cometre?. Gràcies per el teu brillant comentari, es nota que hi ha nivell.
      Per cert, “excusatio non petit, acusatio manifesta”, açò és el que pareix que va fer ahir l’alcalde en unes escarides declaracions al Levante.

      Elimina
    4. CUAN DIC QUIN MAL VOS FA ES SUPOSSA A ELS QUE ESTEU EN CONTRA DE QUE ES FERA EL CAMP DE MOTOCROSS,NO ES MENESTER SER MOL LISTOS PERQUE ELS QUE ESTAN A FAVOR NO ELS FA CAP MAL.I AL DEL NIVELL DIRLI QUE CADASCU TE EL QUE TE,SI ELL EL TE MES ALT ENHORABONA PERO TOT FUNCIONARIA MILLOR SI EN MOLTES COSES COM ESTES NO ES PERGUERA EL TEMPS.

      Elimina
    5. Aci no se està en contra del camp, s'està en contra de com s'ha fet, sense permisos ni llicencies, que a tots ens les demanen.i tot funcionaria millor si les coses es feren dins la legalitat, i ningú perdria temps ni diners.

      Elimina
    6. Estic llegint els comentaris que fa la gent al respecte del camp de motocross, que si és il•legal, que no té permisos, que si aconseguint els permisos es pot legal•litzar, que si el Seprona, que si la CEVA, però no he llegit cap comentari respecte al soroll i les molèsties per al veïnat, el augment de trànsit en la carretera quan fan una carrera, amb el conseqüent perill que comporta.
      Penseu que no són com he llegit dues carreres a l’any, són quasi tots els dies els que pugen a entrenar, tots els caps de setmana, etc. aquestos que estan demanant el circuit poden estar en la seva casa tranquil•lament sense donar-se compte que els veïns d’aquest circuit estem tots els caps de setmana aguantant el soroll que canalitzat pel barranc de Joncar arriba fins al poble. TOT EL DIA, sí, tot el dia perquè uns venen de mati, quan aquestos se’n van venen altres i així passen els dissabtes i diumenges.
      A tot açò, resulta que en Aielo no se si tindrem més de dos corredors federats. Per el que poden deduir que normalment venen corredors forasters, per exemple de Gandia amb clau a la mà... per entrar, abans pujava la policia a obrir.
      Mal estem de diners si damunt estem donant un servei als forasters que no deixen cap tipus de benefici al poble.
      Oblidant-se de permisos i legalitats.
      Val la pena la despesa que comporta un circuit com aquest Sr.alcalde?
      Perquè s’haurà de mantindre, s’haurà de pujar l’aigua, pagar segurs i de segur moltes coses més. No penseu que aquestos diners es podrien gastar en altres esports on participen més persones del poble, no en un esport molt minoritari a Aielo.
      A més, tots els diners que es van gastar en les màquines per a preparar-lo per a la primera carrera i única, els nostres fills estarien utilizant les instal•lacions del poble un any sencer sense pagar.
      Si algu li apetix vore en quines condicions es trova l’abocador i el camp de motocross pujeu i el voreu.
      La destrossa ecològica que s’ha fet i el capritxo mal fet d’algunes persones no té perqué pagar-lo el poble, sinò eixes persones.

      Elimina
    7. Está claro que a ti todo son molestias que si el ruido que si la carretera. Está muy claro el problema lo tienes tu Vete a la Foya Redona y veras como nadie te molesta.

      Elimina
  2. Ell no diu que és tan legal pues que ho demostre! que cumplixca sentencies i que respecte la llei.

    ResponElimina
    Respostes
    1. encara ningu a pogut demostrar que l'alcalde haja comès il.legalitats. Per tant, de vegades hi ha que messurar les paraules. Bona vesprada.

      Elimina
  3. Entro a este blog i veo que aun hay personas que intentan confundir. Me refiero a esa persona que pretende crear mal diciendo que el campo de Motocross se ha hecho en SUELO URBANIZABLE. Para aclarar esto tengo que decir que un circuito de Motocrros por sus dimensiones (mas de 30.000 m2) solo se puede hacer en terrenos NO URBANIZABLES o RUSTICOS -que es lo mismo-. Sino mirad el de Albaida, el de Fuset en Ontinyent, etc. En terreno urbano se podria hacer tambien pero que costarian comprar 30.000 m2? Donde encontrariamos tantos m2 e Aielo? Aielo ha estado muchos años haciendo motocross en LA SENIA, EL CAMPO DE FUTBOL, EN CAIRENT EN DEFINITIVA DONDE ESOS JOVENES AMANTES DE ESTE DEPORTE, EN LOS CUALES ME INCLUYO, HAN PODIDO HACERLO. Si ahora parece ser que el Ayuntamiento adecenta unos terrenos muncipales para practicar este deporte, se limpia una zona donde havia un vertedero de residuos y con dicha limpieza se preserva contra el riesgo de incendios, ¿que quiere esa gente que critica la actuación?.
    sR. ALCALDE, personalmente, aplaudo su actuación en este tema. Vivo fuera del pueblo y he ido a ver la zona antes y ahora. Y le digo que me quedo con el estado actual. Eso si, si tiene que obtener algún permiso, PIDALALO.

    ResponElimina
  4. rectifico lo anterior:
    En la tercera linea donde pongo SUELO URBANIZABLE, queria decir SUELO NO URBANIZABLE.

    ResponElimina
  5. aquest tema dels terrenys mostra una volta més quin tipus de cultura democràtica (imperi de la llei, regles de joc democràtic, sistemes de control, la ciutadania com subjecte actiu, idees polítiques, el sentit del vot,...) podem tenir.

    Si no es pot construir en un sol no urbanitzable (que no té res a veure amb els mestres que té el circuit per poder fer-ho) sense els permisos i licencies pertinents, per què no es van demanar?.
    Si l’alcalde, a les declaracions al periòdic, diu que no va ser l’ajuntament sinó una associació la que heu va fer, a més de forma desinteressada, per què no els va advertir que fins no estiuera permès construir no heu feren? Per què, si tenia coneixement, i dins de les seues funcions i responsabilitats, no va advertir ni heu va impedir?.

    Per què s’intenta desacreditar el dret a la denuncia d’una associació, lligant la adscripció política d'un dels seus membres als fins de la denuncia?.

    La veritat és que no confie que ningú em puga resoldre’m aquest dubtes, el que si crec és que açò es finiquitarà amb l’obtenció dels permisos i la declaració pertinents de forma retroactiva, i possiblement amb un xicotet estiro d’orella, i ací pau i allí glòria.
    Els disculpadors continuaran defensant lo indefensable.
    I, la possible contaminació..., que la solucionen els nostres nets, perquè en 100 anys tots calvos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així es Esperança. Açó es legal.litzable, cosa que no ho es el assumpte del Saló "La Serratella". Ara be, els seus propietaris si que han aprofitat una il.legalitat per mes de 12 anys i s'han fet millonaris (això si,i tot hi ha que diro, treballant amb dedicació, bon gust i bona relació qualitat-preu). No obstant, aço no excusa que si per a legal.litzar el camp de cross hi ha que demanar els permisos adients que es faja. Per altra part, LA DENUNCIA DE LA CEVA ESTA POLITITZADA, ja que dita Associació està encapsalada per Emili Barber (que no va ser regidor socialista pero si que ho va intentar perque va apareixer en les llistes el.lectorals del SOE no fa moltes el.leccions locals, i en això tenen rao comentaris anteriors al meu quan pregunten perque mai van denunciar els ecologistes eixe abocador il.legal que varen permitir tots els alcaldes socialistes d'Aielo?.

      Elimina
    2. En el tema que te refieres de serratella que dices que no es legalizable, que te enseñe el señor alcalde la sentencia del TSJ y veras si es o no legalizable, de hecho lo tiene que legalizar el señor alcalde en breve.

      Elimina
    3. Jo he llegit eixa sentencia i en cap moment diu que les naves on es desenvolupaba el negoci del Saló de bodes "La Serratella" siguen legal.litzables. L'unic que aclarix eixa sentencia es com ejecutar les sentencies que ja fa anys van declarar la il.legalitat en que incurria la construcció, per part dels propietaris del Saló, de una nave industrial en zona residencial.

      Elimina
  6. Per fi algu que parla en trellat del tema, molt be Esperança!

    ResponElimina
  7. Los escándalos judiciales del PP

    ‘Caso Urdangarin’. El juez Castro ha citado como testigos nuevamente al exvicepresidente Vicente Rambla y a la exconsejera Trini Miró. Castro quiere precisar la relación del Instituto Nóos con la Generalitat, un vínculo por el que ya hay imputados dos exaltos cargos del Consell.
    ‘Caso Emarsa’. El 10 de septiembre se retoman las declaraciones por el saqueo de la depuradora de Pinedo en Valencia, que ha terminado por salpicar a la Generalitat.
    ‘Caso Gürtel’. El 18 de septiembre está previsto que el magistrado José Ceres que investiga la financiación irregular del PPCV retome las declaraciones a cargos del PP.
    ‘Caso Cooperación’. El TSJ debe decidir en los próximos días si imputa al portavoz parlamentario del PP, Rafael Blasco por el desvío de fondos de la consejería que dirigía a una trama corrupta. Si es así, Fabra lo sustituirá como portavoz.
    ‘Caso Brugal’. El alto tribunal también debe decidir si imputa a la alcaldesa de Alicante, Sonia Castedo, y a su antecesor Luis Díaz Alperi, por el amaño del plan urbanístico de Alicante. Ambos son diputados.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja esta el tio fava q no s'entera...
      es q no veus q estem parlant del motocross? Que collons vas tu soltant el rollo de los escandalos judic del pp?.
      Que eres mes pesaet q un portavions a remos. I sempre eres el mateix, moniato¡¡

      Elimina
  8. En el tema de los terrenos municipales donde está el circuito de motocross, me quedo impresionado de lo que las personas podemos decir sin tener la minima idea de lo que estamos hablando o enjuiciando. Casi todas las afirmaciones que se dicen en este blog hacen un juicio de valor afirmando taxativamente de que se ha incumplido la ley. Y yo pregunto: ¿Algún juez o ente público se han manifestado en ese sentido?. Creo que no. Por lo tanto que no se intente manipular el tema porque una asociación que se dice ecologista o determinado grupo político tenga intereses en confundir a la gente. Nuestra Constitución consagra el derecho a la presunción de inocencia. Tengamoslo todos presente.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El Seprona expedienta a Aielo por construir un circuito de motocross
      El Síndic de Greuges insta al consistorio a desmantelar la instalación, planificada sobre suelo no urbanizable
      El Servicio de Protección de la Naturaleza de la Guardia Civil (Seprona) ha incoado un expediente informativo al Ayuntamiento de Aielo de Malferit a raíz de la construcción de un circuito de motocross en suelo no urbanizable y sin la autorización previa de la Conselleria de Medio Ambiente. La actuación urbanística fue denunciada por la Coordinadora Ecologista de la Vall d'Albaida (CEVA) y también está siendo investigada por la Fiscalía de Medio Ambiente. Las instalaciones ocupan una superfície de 29.500 m2 de propiedad municipal y se alzaron sobre un barrranco en plena sierra, sepultando un antiguo vertedero de inertes. La CEVA considera peligroso que la tierra del actual circuito sirviera para cubrir los residuos contaminantes previos, dado que podrían producirse filtraciones en el acuífero existente en la zona. La Sindicatura de Gregues también se ha pronunciado acerca de los hechos y ha instado al ayuntamiento a que, en el ámbito de sus competencias, adopte "las medidas de restauración de la legalidad urbanística oportunas respecto a la construcción". El Síndic afea al gobierno municipal su negativa a suministrar información al colectivo ecologista y recuerda que no podía urbanizarse a menos que la actuación dispusiera de una Declaración de Interés Comunitario.

      Elimina
    2. És lamentable que l'article anterior el senyor que l'escriu no té ni punyetera idea del que diu
      1 º des de quan un circuit de motocròs es construeix en terreny urbanisable mira el d'Ontinyent o Albaida (? Estan construït en sòl urbanisable ¿) no sencera de res i deixa de mentir i confondre a la gent.
      2 º el terrenys són terrenys agrícoles i alguns d'ells abandonat i no barrancs com tu dius (tornes a confondre la gent)
      3 º el circuit NO està ubicat sobre l'abocador sinó al alrederor de l'i per cert ben net i sense cap gota de suor per la vostra part
      4 º el CEVA fent precidente el senyor Emilio (repelo) perquè ens entenguem va ser l'autor de l'obertura del verterero i ha hora el mim senyor que el haurem el mateix es denuncia a alguna cosa que ha fet el, en resum. no té ni idea de com s'ha clausurat l'abocador que porta més de 10 capes impremiables en tot el seu perímetre
      5 º ja està bé de tantes mentides i confuntiendo a la gent només per interès polític

      Elimina
    3. Yo sí que me impresiono de lo que dices en tu comentario defendiendo la construcción del campo de motocross , planteando la siguiente pregunta “ ¿Algún juez o ente público se ha manifestado sobre el cumplimiento de la ley?” , pregunta de fácil respuesta si en vez de defender lo indefendible te hubieras molestado en buscar información.
      Para tú información el Sindic de Greuges es un ente público de la Comunitat Valencia. Y en su página web www.elsindic.com afirma que la construcción del circuito de motocross es ilegal y lo justifica de la siguiente manera; “teniendo en cuenta la clasificación del suelo municipal donde se ha construido el circuito de motocross, esto es ,suelo no urbanizable común, el art.32 de la Ley 4/2004 de 9 de diciembre, de Suelo No Urbanizable , impone la necesidad de obtener la previa declaración de interés comunitario, la cual, al parecer, no consta haberse siquiera solicitado”
      Por lo tanto aplicate el cuento y no manipules,

      Elimina
    4. A ver si nos aclaramos, si el circuito de motocross esta ilegal por construirse en estos terrenos que culpa tendrán los socialistas por construir un vertedero en los mismos terrenos y el sacrista en esa época de concejal tomaaaaaaaaaaaa

      Elimina
  9. El Síndic de Greuges insta al consistorio a desmantelar la instalación, planificada sobre suelo no urbanizable

    En ningun momento se dice que sea suelo urbanizable,sino que pone suelo "NO URBANIZABLE"
    Haber quien miente y confunde a la gente !!

    ResponElimina
  10. és correcte
    qui és el síndic
    Però i de la resta qui menteix
    I qui s'amaga darrere d'aquestes denúncies i perquè motius.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un altra aclaració de aquells o aquells que volen treure partit, sobre tot politic, de tema del motocross:

      El Sindic de Greus SI QUE ES UN ORGANISME PÚBLIC pero no té ninguna capacitat de decisió tan sols OPINA, PROPOSA o BUSCA solucions a las denuncies, incloses les falses, dels qui els fa.
      Per tant el listillo anonim del dia 3 a les 18.57 QUE SE ENTERE MILLOR DEL QUE DIU.

      EL QUE ES MOLT PERO QUE MOLT LAMENTABLE, EN LA QUE ESTA CAIENT, QUE ALGU O ALGUNES PERSONES PERGEN I FACIN PERDRE EL TEMPS I DINERS, DEDICANT-SE TANS SOLS A FORMULAR DENUNCIES A TOTS ELS LLOCS PER TAL DE FER MAL. TREBALLEU PEL POBLE DONANT IDEES QUE AJUDEN AL BENESTAR I NO ES DEDIQUEU TAN SOLS A FER MAL PERQUE AIXO NO ES BO PER A NINGÚ.

      Elimina
    2. SI SEÑOR UN 10
      Recordeu que en aquest bloc quan no interessa algun escrit el treuen

      Elimina
    3. Totalment d'acord en la que està caient que l¡alcalde és dedique a fer la vida impossible a la gent, no hi ha dret. Que es dedique a treballar per el poble i no a tancar empreses i deixar a gent sense treball.

      Elimina
    4. Ja està bé de dedicar el seu temps en denunciar a tots aquells que no son de la seua corda. Estem pagant el poble tots els pleits que perd. Que treballe pel poble i pel benestar dels veïns. com feien els anteriors alcaldes.

      Elimina
    5. aquest alcalde es mereix un excel · lent treballa per aquest poble i els seus habitants donant treball on pot i sobre el tema de tancar empreses està clar que et refereixes al la famosa serretella que ja és més famosa en els tribunals que en la hosterelia que per desert aquesta serrada per una denúncia d'un altre SOSIALISTA i ja està bé de desqualificar Ajuntament que vosaltres abesis estat 25 anys aciendo el que us dóna la gana

      Elimina
    6. Aquest alcalde ens deixarà al poble d'Aielo endeutats per a un grapat d'anys. A mi m'agradaria saber els diners que porta gastats en els pleits que ha perdut.
      No estic en contra de l'ajuntament, sols del personatge(Sr. Pinter) que ens representa.

      Elimina
  11. por que peleais,que si el sindic,que si el seprona,que si emili barber,que si eso,que si aquello.
    mirat amigos lectores de un color y otro,solo teneis que leer el boletin que repartio el sr. alcalde por fiestas,lo comparais con el articulo del periodico del levante del dia 30 de agosto,seguro estoy que dejais de descutir sobre el tema ((MOTO CROS)).
    en el boletin dice que alli no existe ningun motocros,que aquello es una zona recreativa y de paseo,a
    amigo jose luis juan pinter, el mentiroso tiene que tener
    mucha memoria((COMO PUEDE SER QUE TE HAGAS UNA FOTO INAGURANDO EL CAMPO DE MOTOCROS))((COMO PUEDE SER QUE DIGAS QUE NO HAY CAMPO DE MOTOCROS Y PONGAS SEÑALES INDICANDOLO)).
    mira jose luis juan pinter,¿PORQUE NO DIMITES YA? por que no te vas a tu casa y dejas que los socialistas no se rian más de tus votantes. no ves que ya no queremos ni verte en los plenos.el politico que se equivoca y dimite la dimisión tambien le honrra.

    POR FAVOR NO HAGAS QUE SE BURLEN MAS DE NOSOTROS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Acabo de leer el boletín que el boletín informativo que se repartió este mes pasado y me encuentro con la sorpresa que el no veo que hable en ningún momento del motocross y si del vertedero por lo tanto deja de manipular las informaciones QUE EL ÚNICO MENTIROSO ERES TU el comentario del día 5 a las 0.34 y tú mismo dices que el mentiroso tiene que tener mucha memoria (pues a ti te falta un rato).
      José Luis Juan Pinter es elegido democráticamente por la mayoría de ayelenses y por segunda ves. Ha si que el único que te tienes que ir eres TU.
      Deja de perseguir y manipular a la gente y mira un poco por el bien de este pueblo y sus habitantes y si no estás de acuerdo TE VAS A TU CASA O LO MAS LEJOS POSIBLE MANIPULAROR. A bies demostrado todos vosotros que no sabéis convivir con democracia y esa democracia que vosotros tanto presumís

      Elimina
  12. Publicado: 2/09/2012 per Josep Antoni Mollà
    AIELO Y ALBAIDA SE LLEVAN LA PALMA
    Las personas, en el ejercicio de su derecho a la libertad de elección democrática, cuando suman de forma colectiva ese fundamento, pueden equivocarse por razones que exceden a este comentario. Y sin duda, cuando ese equivoco da paso a que emerjan personajes públicos que confunden el norte, y desde la arrogancia y la petulancia, ejercen la representación mayoritaria democrática otorgada, como acontece con el alcalde de Aielo de Malferit, José Luis Juan Pinter, PP, entonces se abre una encrucijada cuyo mayor damnificado es el sistema democrático.
    Como muestras de lo antedicho dos noticias publicadas por este diario, el miércoles y jueves, avalan la deriva: “El Seprona expedienta a Aielo por las obras sin permiso del circuito de motos”, o el dudoso honor de figurar como la cuarta población de estas comarcas entre el ranking de “Una veintena de ayuntamientos superan la media española del 33% de gasto en personal”. En el primer caso, como buen apóstol de la pérfida semilla que sembró E. Zaplana, la de la plaga de los eventos, J. L. Juan apostó por un circuito de motocross, a modo de panacea, que por mucha bendición religiosa que lo santificase, no pasa de ser otro “engañabobos”, de la filosofía del PP valenciano. En el segundo se demuestra el espíritu clientelar que ejerce, como buen practicante del poder del PP. El lío e irregularidades acaecidas entorno a la contratación de un familiar directo, es una de las múltiples señales que acreditan su forma de gobernar siempre en tela de juicio.
    Sin duda el alcalde de Aielo, conocedor de las leyes y normas que regulan la burocracia de los ayuntamientos, con una larga trayectoria en los mismos como secretario, ahora, en su condición de edil, nada de “panxeta” por los vericuetos legales y no se arruga a la hora de bordear, cuando no transgredir maliciosamente, la legislación que debería observar y acatar. De ahí que en declaraciones a Levante EMV reconociera la investigación que realiza el Seprona, pero como oficialmente no le ha llegado, al parecer, comunicación oficial alguna, acerca de un expediente sancionador, juega al arte de los trileros y al si, pero no.
    .......................

    ResponElimina
    Respostes
    1. Este señor es un sujeto como el mismo que escribió los artículos del la pasado semana en el Levante manipulando toda la información si tienes la ocasión entras en el facebook y pones el nombre de Sergio Gómez Ramos y mira todos sus amigos (todos los grupos políticos socialistas de la provincia de Valencia) otro que se fia de las mentiras que los socialistas de este pueblo les mal informa.
      Gracias que solo fue en el levante periódico 100% con ideas socialista
      Ta está bien de Manipular y dejar a la gente tranquila

      Elimina
    2. Completamente de acuerdo con tu comentario. SERGIO GOMEZ RAMOS Y JOSEP A. MOLLA, periodistas al servicio del Levante y que se les ve el rabo a favor de los sociALISTAS. Y si estoy equivocado que alguien me muestre algun comentario contra los socialistas.

      Elimina
    3. Al servicio del Levante y al servicio del partido

      Elimina
    4. Estàs posant-te molt nerviós contra tots aquells que expresent les seues idees lliurement, i aixó a tu no t'agrada. Tranquilizat que encara el queden tres anys per a continuar manipulant, i a veure si aíxí tornem a guanyar els eleccions. Acolits del PP encara en queden, però cada vegada menys, hi han actuacions del Sr. Pinter que no es poden defendre per ningun ciutadà de bé d'Aielo.
      Tu ho tindràs més dificil que el Senyor Pinter, de moment podies començar per ser més tolerant

      Elimina
    5. Estic molt tranquil bastant més que tu que no saps com mentir per convèncer la gent i és possible que els nervis que tens és per la por que surtis més escombraries de quan estaves en el poder i la gent no és tonta només ha de mirar al voltant i veure

      Elimina
    6. Jo en ningún escrit en mostre nerviós, perquè no ho estic, al contrari que tu que demostres molt d' odi en els teus escrits a totes les persones que tinguen una ideologia d'esquerres. Eixa és la diferència, l'esquerra és més tolerant. Tens que aprendre molt de política. En política s'ha de facilitar la vida a les persones, i no fer la vida impossible com ho està fent el Sr. Pinter, al que tu en tanta passió defenses.

      Elimina
  13. I tu de que eres 100% ?
    I les teues idees , que son ? O tens vergonya de la teua ideologia? Tal i com estan les coses jo en tindria.
    Adeu mante,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veig que els teus amiguets t'han passat el pate
      El que jo sigui o deixo de ser és un problema totalment meu però no vaig comptant mentides en un diari perquè penso que un bon periodista ha de ser neutral.
      Adeu mante,

      Elimina
    2. Qui ha de ser neutral es un arbrit, un jutge, i la "lejia" , la resta tots tenim un pare i una mare. El que importa es el que dius , i no qui ho diu. La politica del pp es la de criminalizar al mensajero, porque contra el mensaje nada tiene que objetar.

      Elimina
    3. Perdon No tens cap raó tots els periodistes i gent publica com mestres i altres poden tenir les seves idees però practicar-la i implantar-a termes professionals com és el cas dels majoria dels mestres d'aquest poble primer la meva ideologia i després al que sigui (clar com no hi ha qui els demani explicacions perquè els dos directors de les dues escoles d'aquest pobla són del mateix color) Ja està bé de tanta mentida

      Elimina
    4. Lamentable, donde no hay no se puede sacar.

      Elimina
  14. respondiendo a la persona que escribió el dia 5-9-12-alas 16-37 reprochando lo que escribi yo el mismo dia.
    quiero que sepas que era votante del psoe,y en mayo del 2011 vote p p,porque zapatero lo estaba haciendo mal.
    en 20 de noviembre tambien vote p p porque crei en lo que rajoy decia.
    pero visto lo que hace ahora rajoy,y lo que esta haciendo el sr. alcalde y concretamente en el caso
    ((CAMPO DE MOTOCROS))renunciando a lo que ha hecho,o ha metido la pata por complacer a su cuñado POTATE,y tu en tu escrito me pides que me vaya del pueblo,por criticar,o,pedir su dimisión.en mi vida ni yo,ni mi familia volveremos a votar p p.
    en efecto tienes razón en decir que en el escrito del boletin, en ningun momento habla del motocros,pero tambien te digo que no insultes a la inteligencia,todos sabemos por dode van los tiros.
    mira compañero de escritos si habeis metido la pata afrontarlo y en paz,porque cuando más lo querais esconder, más lo enrredais.
    anonimo del dia 5-9-12-a las 16-37

    si te aseguro que ya tenia alguna duda para las proximas elecciones,por que no me gustaban algunas cosas que habeis hecho, pero despues de leér tu escrito reprimiendome,por expresar mi pensamiento,te vuelvo a asegurar que por lo menos seis votos perdereis a las proximas elecciones.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo soy al contrario de ti yo siempre he votado el PSOE pero después de todo lo que estoy viendo por querer cargarse al alcalde se tienen que meter en todos los sitios y ensuciando a todo el mundo. Porque todo este poyo lo está moviendo el PSOE de este pueblo. Y de los votos sepas que 5 votos perderéis el PSOE en las próximas elecciones almeno en las municipales.

      Elimina
    2. No m´agradaria ser familia de vosaltres,perque el que veig es que voten lo que vosaltres voleu.

      Elimina