divendres, 14 de setembre de 2012

Volen treballar !

El passat divendres es va fer una marxa -protesta des de "la serratella" fins l'ajuntament, encapçalada per Toni( propietari del saló "La Serratella") i seguida pels treballadors, familiars i altres veïns d'Aielo. A les portes de l'ajuntament és on va exposar el litigi que manté tancat el local els últims anys, i és va demanar solucions a l'actual equip de govern local. Li deuria preocupar a l'alcalde que molts ciutadans no comprenem les mesures que està prenent l'ajuntament en este cas , i seria una irresponsabilitat que no ho fera.

93 comentaris:

  1. On tinc que apuntar-me per anar a Madrid?. pero me agadaria saber quant hi han apuntats.

    ResponElimina
  2. La por paralitza. La por ens converteix en inútils, en sistemes desfasats que només serveixen per ser reciclats. La por ens fa vulnerables.... i dèbils.
    Toni, jo tampoc tinc por. Som molts els que creguem que és una injusticia el que està fent-se en aquest cas. Anim

    (PD: Aielonera en piquen els ulls cada volta que publique un comentari, per favor cambia les lletres, o tindràn que posar ulleres bifocals i son molt cares).

    ResponElimina
  3. No se ha de tindre por a plantejar les opinions i de defensar els interessos particulars. Pero sempre respectant els demes i respectant la legalitat. Crec sincerament que Toni ha perdut tota la credibilitat quant per defendre serratella ha acudit als insults i amenaces contra l'alcalde i concejals de l'equip de govern. El respecte a les persones es un principi fonamental del ser humà i Toni en el video no ho ha fet. Bona nit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Toni ha segut molt respetuós, i ha explicat clarament el que està passant. Aixó si, sense por. A mi m'agradaria que tinguera sort, i que tot acabara bé. Es una llàstima que el saló estiga tancat, i que es quede sense treball tanta gent. No hi ha dret.

      Elimina
    2. Com pots parlar de violència, amenaces, insults...quan visiones el video.
      No creus que la veritable violència i intimidació és la que està practicant l'alcalde contra els treballadors de la Serratella obligant-nos a eixir del poble per a poder treballar?
      Si com crec, eres veí del poble, sabràs qui utilitza les amenaces i la intimidació en contra de molts veïns d' Aiel

      Elimina
    3. No digues barbaritats.

      Elimina
  4. no olvideu que serratella es ilegal,sino no fora ilegal per molt que vuiga un alcalde ,no podria tancar una cosa legal.els socialistes com toni deiu els meus amics,no van fer el pai que toni demana ara al alcalde.

    ResponElimina
  5. tni diu que el alcalde esta fent-li la vida imposible.Ara be,quan ell li va agarrar metres al de la vall,paco marti sabent que acabaria en denuncia,li va donar els permisos per a obrir,sabent que anava a fotre a salvador.entonses a ningu li interesaba lo que la familia de salvador estaba pasant,per el pleit que toni li va posar per danys i perjuins per valor superior a 20000000 milions de les antigues pesetes.Si jo tinc que traure permisos per a tot,els altres tambe.la llei es per a tots

    ResponElimina
  6. i emili motocroos ja a comenzat les clases de com possar denuncies?.

    ResponElimina
  7. El que està per a mi clar es que hi ha solució, Toni té els planols, altres dirigents del pp diuen que depén de la voluntat de l'alcalde, i aquest no vol donar solució . I mentrestant tots perdem.

    ResponElimina
  8. El tema de Serratella comienza a clarificarse y volverse en contra de los dueños de serratella.

    Y digo esto, como vecino que he estoy siguiendo este lamentable tema, por lo siguiente:

    - La serratella iba a abrirse, segun decian sus propietarios, antes de las elecciones muncipales del año pasado. No se abrió.
    -La serratella se iba a abrir en este mes, segun sus propietarios, porque habian ganado el juicio. Hasta hoy no se ha abierto, ni sus propietarios han enseñado dicha sentencia que segun ellos les daba la razon.
    - Su propietario, Tony Juan Borderia, comienza a incitar a la gente, lo cual es un sintoma muy claro que los tribunales no le han dado la razon, movilizando a familias y sobre todo a los trabajadore, muchos de los cuales, parece ser que estan siendo presionados a ir a la manifestación si no quieren perder el trabajo.
    - Tony comienza a perder los papeles acudiendo al intento de coacción contra el Ayuntamiento con insultos y amenazas, sobre todo contra el alcalde y algunos concejales.
    Todo esto, unido a que los anteriores alcaldes no hicieron nada para legalizar la situación durante mas de 8 años, ¿Porque no lo hicieron, si eran compañeros de partido politico?, me hace pensar que la Serratella se abrió ilegalmente.
    Tambien me esta dejando claro que el actual equipo de gobierno municipal y a su cabeza el alcalde, no tienen nada que ver en unos hechos que ocurrieron mucho antes de estar en el gobierno municipal, por un conflicto entre dos particulares -serratella y la Vall -, y que ahora por imperativo legal, porque los jueces así lo han acordado, el actual equipo de gobierno, ha tenido que cumplir.
    En mi modesta opinión pienso que los propietarios de Serratella, deben reflexionar sobre todo esto e intentar otras vias de solución que no sean, a partir de ahora, el eludir la ley, el chantaje y la coacción, al equipo de gobierno muncipal y a sus trabajadores, el insulto a autoridades, y sobre todo no engañar a un pueblo con mentiras.
    Por ultimo decir que los concejales socialistas, al acudir a la manifestación de serratella se equivocaron.
    Y digo esto porque:
    1.- Como concejales del Ayuntamiento no pueden manifestarse en contra del Ayutamiento, del que son parte aunque en la oposición, defendiendo una situación ilegal declarada por los tribunales.
    2.- Su presencia en la manifestación me hace pensar que, a parte su afinidad politica con los propietarios de la serratella de la cual no hay duda, se buscan beneficios politicos.

    A mi y ha muchos nos gustaria saber que piensan los concejales socialistas sobre el tema de serratella. ¿porque nunca se han pronunciado? ¿ porque no han presentado soluciones? Sinceramente pienso que deberian decir algo al respecto.

    Además, cuando han cerrado empresas importantes del pueblo (Carlos Martinez, Ibermanta.... y muchos trabajadores se han quedado sin trabajo, muchos nos preguntamos, ¿Donde estaban los concejales y alcaldes socialistas manifestandose?. Buenas noches.

    ResponElimina
  9. En algunes coses et done la raó, però parteixes d'un error de basse i es que la última sentència diu que l'alcalde no deuria haver tancat la serratella.
    Per tant no existix el imperativo legal que tu dius.
    Més que imperativo legal la motivació sembla més ser la persecussió politica i fer mal a l'opositor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Escolta, jo he llegit eixa sentencia i en cap moment diu res respecte a si la serratella deuría estar o no oberta. L'unic que diu es que per a ejecutar les sentencies del any 2007 i 2009 que varen declarar il.legal les naves de la serratella, hi ha que ordenar la clausura de l'activitat que estaba desenvolupanse en eixes naves (i aço, ni mes ni menys, es el que ha fet l'actual equip de govern municipal).

      Elimina
  10. ¿Cuales fueron los permisos que el Ayuntamiento de Paco Martí y sus concejales le concediereon a la Serratella?. Pues deciros que los permisos o licencias que le dieron Paco Martí y sus concejales a Serratella, no fueron para construir dos naves industriales dentro de una zona urbana del pueblo, que es lo que finalmente hicieron los dueños de la Serratella, sino que les dieron licencias para hacer, primero una finca de pisos de 4 alturas, y después, cuando el de la Vall denunció a Vicente "el pesaor" por haberle cogido metros de su solar, y este tuvo que parar la finca, cambió el proyecto y en vez de terminar la finca hizo una nave en un solar en que tan sólo esta permitido hacer finca de pisos, y construyó la primera nave para montar un salon de bodas e intentar "arruinar" al de la vall que por aquel entonces también se dedicaba a ese negocio de las bodas. Pero con lo que no contaban los de la Serratella y sus amigos políticos (alcaldes del SOE y concejales) es que el de la vall no se cansaria y denunciaría, ya no al "Pesaor" porque le cogiera metros de fachada, sino al Ayuntamiento por dejar hacer una construcción de nave industrial en una zona residencial. Así que en conclusión, y como dice el refrán: de aquellos polvos vienen estos lodos. Pinter, no puede hacer nada. Está obligado por dos sentencias judiciales que condenan al Ayuntamiento a clausurar la Serratella. Si la solución fuera tan fácil como dicen los de Serratella, ¿ porque no se lo solucionaron sus "amigos" del SOE, como el los llama, mientras gobernaron Aielo?.

    ResponElimina
  11. Bueno anem a vore si tenim tots un poc de trellat, ara vos dic jo a tots els que heu llegit les sentencies de Serratella, que crec que les ha vistes i llegides tot el poble menys jo. Als que apoyeu les accions que ha dut a terme el alcalde, que no el poble ni el ajuntament, vos vindria alegrat en el deute que hem acumulat en els poc mes de 5 anys que pprta este senyor que aixo creixquera a 7 mil.lions de € mes encara si guanya els pleits que queden pendents?I algu li se ha ocurrit que gracies a aquest senyor molta gent del poble que creu que Serratella te rao o els que pasem del tema, tindrem que pagar el mateix sense havero buscat?. Jo pense que uns i altres el que deurieu fer es esperar a que tot el repertori de juis i recursos acabe i despres ja xarrarem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cuantes barbaritats dius sense tresillat. Se esta parlant de un tema tan serio com es el tancament de la serratella i tu ixes parlant de deutes municipals per desviar la atenció, i sense tresillat. La propera vegada pots dir que el deute es de 20 milions, o de 30 o de 40. Al mateix preu llança la bola mes gran.

      Elimina
  12. Una de las empresas que funcionaba bien, va y el alcalde hace todo lo posible por cerrarla. En lugar de construir, se dedica a destruir. Cada vez tengo más claro que se trata de una persecución política.
    y sin embargo se dedica hacer circuitos de motocrross, (parece ser sin permisos), para satisfacer a gente afín, mientras nos sube todos los impuestos, contribución, agua...
    Nunca podré entender este comportamiento por parte de un político, con la que está cayendo.








    ResponElimina
    Respostes
    1. Pero como hay que deciros que el Alcalde no ha hecho nada en todo el asunto de la Serratella. Este es un asunto que viene del año 99 y que se llevó a juicio no por este Alcalde sino por el dueño de la vall que fue quien denunció al Ayuntamiento por permtir construir naves en suelo donde tan sólo se podian construir viviendas. Este Alcalde lo único que ha tenido que hacer, POR OBLIGACIÓN, es cumplir unas sentencias de cuyos pleitos él no es reponsable, ya que cuando se celebraron los juicios, él ni siquiera era alcalde, ni pensamientos tenía en serlo.

      Elimina
  13. soc i sere socialista tota la vida.Pero sempre sam queixat de les corrupcions del pp i els seus favors politics.Ara som nosaltres els que sam saltat la legalitat,i sam de aguantar.Serratella dona llocs de treball,pero tambe dona treball cartonajes bernabeu i sa fet legalment.Tambe donaba faena ibermanta i tambe era legal.Perque serratella sa fet ilegalment.Uns si i altres no.Ser parcials es una cosa per el cual jo soc socialista.

    ResponElimina
    Respostes
    1. NO s´ha fet ilegal el camp de motocros per part de l´alcalde i ahi esta, i damunt pinter sense contestar.
      Açi la llei esta per al demes i no per a ell, que poco vergonya.
      Pinter dimisió ja.

      Elimina
    2. Això hem pareix una reflexió super coherent. Et felicite per la teua imparcialitat. Si tots forem un poquet mes objetius no hi hauría tant de mal al mon.

      Elimina
    3. Hem refería a la reflexió que ha fet el anonim que diu que es i será sempre socialista.

      Elimina
  14. :'(Estic llegint els comentaris que fa la gent al respecte del camp de motocross, que si és il•legal, que no té permisos, que si aconseguint els permisos es pot legal•litzar, que si el Seprona, que si la CEVA, però no he llegit cap comentari respecte al soroll i les molèsties per al veïnat, el augment de trànsit en la carretera quan fan una carrera, amb el conseqüent perill que comporta.
    Penseu que no són com he llegit dues carreres a l’any, són quasi tots els dies els que pugen a entrenar, tots els caps de setmana, etc. aquestos que estan demanant el circuit poden estar en la seva casa tranquil•lament sense donar-se compte que els veïns d’aquest circuit estem tots els caps de setmana aguantant el soroll que canalitzat pel barranc de Joncar arriba fins al poble. TOT EL DIA, sí, tot el dia perquè uns venen de mati, quan aquestos se’n van venen altres i així passen els dissabtes i diumenges.
    A tot açò, resulta que en Aielo no se si tindrem més de dos corredors federats. Per el que poden deduir que normalment venen corredors forasters, per exemple de Gandia amb clau a la mà... per entrar, abans pujava la policia a obrir.
    Mal estem de diners si damunt estem donant un servei als forasters que no deixen cap tipus de benefici al poble.
    Oblidant-se de permisos i legalitats.
    Val la pena la despesa que comporta un circuit com aquest Sr.alcalde?
    Perquè s’haurà de mantindre, s’haurà de pujar l’aigua, pagar segurs i de segur moltes coses més. No penseu que aquestos diners es podrien gastar en altres esports on participen més persones del poble, no en un esport molt minoritari a Aielo.
    A més, tots els diners que es van gastar en les màquines per a preparar-lo per a la primera carrera i única, els nostres fills estarien utilizant les instal•lacions del poble un any sencer sense pagar.
    Si algu li apetix vore en quines condicions es trova l’abocador i el camp de motocross pujeu i el voreu.
    La destrossa ecològica que s’ha fet i el capritxo mal fet d’algunes persones no té perqué pagar-lo el poble, sinò eixes persones.
    que opina ,sr.alcalde.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi han molts veïns que tenen la caseta prop del camp de motocrross, sols tens que pujar i ho veuras. La destruccíó de la serra es brutal.

      Elimina
    2. brutal seria si se havera cremat i no havera tardat molt en la malesa que hi haviA I en els residuos que havien.

      Elimina
  15. i a tot això que diu emili Guzman el Bueno?

    ResponElimina
  16. I a tot això Pinter quan dimiteix, que els de Sort (Lleida) estan a punt d'arribar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Diuen que está esperant que li donem la Comissió per obrir la serratella.

      Elimina
  17. Los jardines de la plaza que hay detras de la calle san vicente (el parque nuevo). Esta lleno de hierbas altas y botellas. ¿sera que pinter tiene miedo de enviar la brigada por si los ves arruixar emili motocrros que me han dicho que vive por alli?.

    ResponElimina
  18. sr alcalde ni se li ocurrisca, sino. MULTA AL CANTO.

    ResponElimina
  19. Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. espeere que no me'l borreu, que teniu la valentia de deixar la meua opinio a aquest manipulat blog de noticies de aielo.
      si me'l borrareu de nou per tersera vegada mostrarieu la vostra iresponsabilitat la vostra cobardia per que la gent sapiga la veritat per que la gent puga trobar i recolsar noves idees que no siguen les vostres.

      Elimina
  20. Ole pus huevos yo ta polle

    ResponElimina
  21. Una manifestacio ya contra la serretella

    ResponElimina
  22. Que va a ruinar al poble si guaña( ke no crek) contruixen inlegal i encara volen tidre rao

    ResponElimina
  23. Que cara mes dura te toni i tois el que la pollen

    ResponElimina
  24. Aquest blog suprimirà totes les vegades que siga necesari els comentaris que resulten amenaçadors i que inciten a la violència.
    No és aquest el foro adequat , si consideres que els teus comentaris són suprimits hauras de replantejar-los o comunicar-los en un altre lloc.
    Partim del respecte a les persones i la defensa pacifica dels seus arguments.
    Bona nit.

    ResponElimina
  25. Sr. administrador del blog, esta muy bien que borres los ataques a las personas. Pero lo que no veo bien es que cuando se dice algo sobre el dueño de la serratella y su manera de manipular verdades, las borres para que nadie se entere. Puedo pensar que existe entre tu y esa persona un cierto vinculo que hace que publiques sus videos y otros comentarios y que no hacen ningun bien al pueblo.
    Por el contrario, anulas y borras todo comentari que pueda hacer saber a la gente que no todo lo que se dice en el video y otros medios, por los propietarios de la serratella, sea cierto. Espero que esto no me lo borres ya que es una opinion que no agravia ni desacredita a nadie. Buenas Noches.

    ResponElimina
  26. a los srs.de la derecha de Aielo,yo les preguntaria,
    sin que se ofendan.
    ¿PORQUÉ TIENEN TANTO INTERES EN QUE LA SERRATELLA PERMANEZCA CERRADA? ¿QUE LES VA A DS.EN EL ENVITE?
    ¿QUE INTERESES OCULTOS SE ESCONDEN DETRAS DE TODO ESTO?
    Yo creo que en la crisis que tenemos,que ni el PESOE,nos
    saco,ni el PEPE,parece ser que pueda sacarnos,olvidemos las rencillas ideologicas y degemos que trabagen que falta hace.
    Si digo una cosa,si por la cabezoneria de unos y otros,
    el ayuntamiento pierde los juicios y tengo que pagar yo y mi familia los millones que pide la serratella,me acordare de su familia más directa muchas veces al dia

    ResponElimina
  27. pues preparat, que radera pagaras lo de CRISTINA,que ise pinyol tambe sera gord,///AY MADRE MIA/// que por tinc,cuant este Alcalde sembaja tindrem que vendre el notre patrimoni per a pagar les grasietes de ELL.

    ResponElimina
  28. PINTER, si es deveres lo que diu el amo de la serratella
    que fa dos anys que ha presentad la documentasio,per arreglar les defisiensies que te el local,segon ell diu,
    son uns 200 metres,que sen pasa,un metre i algo de altura y tu no vol donarli el permis de obro per a que eu repare.
    Si es deveres y se sabra,de que tu com alcalde de Aielo
    estas fent aixo,vas a quedar molt mal.
    La teua misió es fasilitar les coses y no complicarles mes.
    Si per idees politiques fas aiso,als que no son de les mateises idees que tu,mal vas.
    Les pasades eleccións pergueres un consejal,si no cambies en les properes en pedras algun mes

    ResponElimina
  29. dicen que la serratella es iligal por que ay un tramo que es un metro y medio mas alto de lo normal.
    Yo pregunto ¿todos los que hemos hecho alguna obra estamos seguros de tenerlo todo en regla?todo todo,yo creo que no,yo digo lo de la biblia((QUIEN ESTE LIMPIO DE PECADO LANCE LA PRIMERA PIEDRA))
    La obra de la IGLESIA,es legal,yo creo queno.
    laobra del mirador del clariano es legal,yo creo queno.
    la obra del motocros es legal,yo creo queno.
    la obra de la caseta del alcalde es legal,yo creo queno

    la caseta del alcalde le pararon la obra por que no tenia los metros reglamentarios entre la caseta de carlos vicent y la del alcalde.por lo tanto ilegal,ay que hacer una investigaciòn y averiguar que paso alli.
    la obra del motocos,sin permisos,ni facturas,res res.
    el mirador del clariano,no guarda los 100 metros de policia del lecho del RIO,POR LO TANTO ILEGAL.
    Y si miramos todas las obras que se han hecho en el pueblo,la que no suma senis,estoy seguro que el noventa por cien se pasan en algo,sino preguntarle a COPAYCOM
    que lo ha dicho muchas veces
    por que en la serratella lo han cogido tan fuerte.

    POLITICA BARRIO BAGERA
    ESCARBEMOS TADAS LAS OBRAS QUE SE HAN HECHO LOS CINCO ULTIMOS AÑOS Y HABRAN SORPRESAS,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mejor aún, escarbemos todas las obras que se han hecho los ultimos quince años y habran muchas mas sorpresas.

      Elimina
  30. Sr.Alcalde por que no dice ya la verdades sobre el caso serratella,si Vd,fuera cuorente relajaria mucho los animos de unos y otros.
    Con su maanera de actuar cada dia los ciudadanos de aielo estan màs enfrentados en dos bandos.
    Si realmente tiene en su poder los planos de dicha reforma,de ya los permisos necesarios para que se arregle de una puñeteravez.Que se acaben ya los dires y diretes y vuelva la paz.
    si es cierto que la vall pide 300 millones de pesetas,digale ud.mismo que ya ha ganado bastante dinero
    gracias a los socialistas,que no teniendo ni puta idea de servir una copa de vino,le cocedierón la gerencia del bar del hospital dexativa.
    Salvador gracias a la gente que tu maltratas,te has hecho rico,cuando estas callado,estas mas guapo

    ResponElimina
  31. He visto el video relacionado con la Serratella y admitiendo que desconozco todos los pormenores del litigio, si tengo claro que, si lo que dice Toni es verdad, (y como le conozco, le creo), éste está sufriendo por parte del Sr. Alcalde una auténtica persecución política.

    Aún pensando que las anteriores corporaciones pudieran haber solucionado el problema, cuestión que desconozco, creo que si la sentencia o sentencias "obligatorias" se producen siendo alcalde el Sr. Pinter lo normal hubiese sido que este señor hibiese intervenido, de modo IMPARCIAL, para tratar de dar una solución coherente y satisfactoria para todas las partes, por ejemplo admitiendo las rectificaciones urbanísticas que por parte de La Serratella estuviesen pendientes y que el mismo Toni ha demandado de manera reiterada.

    El Sr. Pinter cuando accedió a la Alcaldía se apresuró a solucionar el litigio de algunos viveristas con el Ayuntamiento, cerrando el tema en días; en cambio en este caso, al parecer, haciendo caso de lo que todo el munsdo le aconseja, incluso personas influyentes de su propio partido, se erige en Juez y actúa de manera fria y casi arracional contra La Serratella, se atribuye la potestad de cortar agua, luz, y demás suministros, interpretando la Ley y las sentencias de manera interesada y tratando que la ejecución de las mismas sea lo más dañina posible para los propietarios y trabajadores del local.

    Espero y deseo que lo más pronto posible el tiempo ponga a cada cual en su sitio. Por mi parte creo tener bastante claro que conociendo a las partes y sus actuaciones, al final, Toni obtendrá la justicia que pide y es probable que el Sr. Alcalde pague el daño que está provocando, cuyas consecuencias podriamos llegar a sufrir todos.

    Ojalá el Sr. Pinter recapacite, actúe como un buen Alcalde de TODOS y de solución a un problema que hace ya tiempo debió quedar zanjado; en sus manos está de que las cosas no lleguen a mayores por el bien común.

    ResponElimina
  32. Per favor que algu li diga a Pinter que deixe de pujar impostos, qer que avui he vist el rebut de l´aigua i es pa fer-li una manifestació a la porta de l´ajuntament .
    1ª a pujat el preu del metre cubit un 14 %
    2ª ha pujat el preu de contador en un 10% mes IVA
    3ª Ha aplicat el IVA al 10 % quand el trimestre fins al 30 d´agost es al 8 %
    4ª La unitat per alcantarillat ha pujat un 45% , se n´ha passat.

    I finalment lo que no ha incrementat es el canon de la Generalitat.
    Que passa en aquest poble que ningu li fa la protesta a Pinter per aquestos increments tant abusius?.
    Estem tots dormin o necessitem mes palo i má dura?

    Espere que fen protesta en general per a que li caiga la cara de vergonya a PiNTER i dimiteixca.Salud

    ResponElimina
  33. açò no té ningun tresillat
    3 voltes meu borrat ja un comentari

    ResponElimina
    Respostes
    1. 3 voltes el mateix, no insistisques i reformula-lo.

      Elimina
  34. Fe de erratas :

    Donde digo : "al parecer haciendo caso de lo que todo
    el mundo le aconseja, incluso personas influyentes de su propio partido"

    debe decir :

    "Al parecer NO HACIENDO CASO de lo que todo el mundo le aconseja, incluso personas influyentes de su propio partido"

    Disculpad.

    ResponElimina
  35. Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Després de diversos dies m'he fartat de vosté i dels seus comentaris agressius constants. Si desitja continuar al blog, abstinga's d'açò.
      Per la meua part, aquesta és l'última volta que vaig a contestar-li.

      Elimina
  36. Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. en la expresió de la 1a part es pot aguantar, encara que no estic d'acord, però la última part en majúscules jo diria que és una amenaça que raye el delicte.
      En fin que l'administradora et fa un favor eliminan-te el comentari.

      Elimina
  37. I de pas t'en vas a presó

    ResponElimina
  38. Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  39. DE NOU EU BORRAT EL MEU COMENTARI, JA NE VAN 6

    Escriure la meua opinio d'un altra manera ( esque com vostes són mestres, s'espliquen millor)

    Volia que vejerem la serratella des d'un altre costat, Toni vol denunciar a l'Ajuntament amb una indemnisacio de 1 millo de euros si la serratella sobri i amb una de 6.000.000€ si no sobri ( 6 millons de euros, 1.000.000.000 de pesetes caballers)
    I vostés apollen açò?
    Vostés apollen que l'Ajuntament d'Aielo que som TOTS sarruine, i que una persona senbujaque 6 millons de €€€€€€€
    A la vista esta que es una persona patida, viu en la miseria subsisteix de la caritat que el fan viure i mantindre els 2 mercedes que té.

    I ara JO faig saber : Si el nostre ajuntament té que pagar 6 millons € i quedarse forçament endeudat i una persona gracies a construir ilegalment s'ha de enbujacar 6 millons de euros?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Tu tranquil que aixó ho dirà la justicia.
      Si l'ajuntament, que som tots, té que pagar, per una mala gestió, tindrem que demanar responsabilitat als nostres representats.

      Elimina
  40. Que vols cremar "la Serratella" com li cremat els dos cotxes a Juan Bravo!

    ResponElimina
  41. Que vols cremar "la Serratella" com li cremat els dos cotxes a Juan Bravo?

    ResponElimina
  42. El nostre alcalde si que sap ahorrar . Mira si ahorra que les banderoles de festes encara estan possades. No cal llevarles , aixi al any que ve ens estalviarem la feina de tindre-les que col.locar altra vegada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Menos mal que algú veu alguna cosa bona de la gestió del Sr. alcalde, i mira que en té moltes. Salut.

      Elimina
  43. a parland de banderes,cuand paseu al mege,o, a l,escola
    mireu que boniques estan.
    tres banderes que si pogueren parlar li dirien al sr.
    alcalde,eeeee...que estem aqui,menos sueldo per atu i meys simbols nous per a ( todos)te lo digo en castellano
    aver si me entiendes mejor,sulud i vida.

    ResponElimina
  44. aquest blog em causa risa.
    És com el NO-DO de aielo però siguent d'esquerres i no estaguent al poder, es un blog manipulat on el seu nom enganya a la gent , són unes noticies a gust dels mestres d'aielo.
    No deuria portar per nom " Aielo noticies" per que si representa Aielo i està manipulat, es com canal 9 tant que el critiqueu.
    En fi, per que no fiques cap noticia bona, com les festes d'Aielo o les de sant Llorenç o algun esdevenimen de l'agenda cultural. Si Pinter està al poder es per que una majoria de botans d'Aielo veu que ho fa bé.
    Pero els mestres no , a que no? jajajajja
    Bona nit que demà treballe, i els retalls en educació no man baixat el sou ni res menos mal que treballe i no m'afecta la crisis tant com als mestres. jo cobre 900€
    adeu amics

    ResponElimina
    Respostes
    1. tE doy toda la razon. La mayoria de maestros de este pueblo se estan dedicando mas a la politica que a enseñar. Lo que les importa es ayudar a que su partido (PSOE) vuelva a gobernar en Aielo. La enseñanza es una cuestión secundaria para muchos de ellos. Dicen que para dedicarse a la enseñanza hay que tener vocación. No niego que no tengan pero si afirmo que tienen mas vocación a la politica. Y así les está yendo a los niños y jovenes en edad escolar y que cuando tienen que salir del pueblo para cursar estudios superiores se ven que el nivel que habian conseguido en Aielo les lleva arrastrados en sus estudios por falta de nivel. Los padres se estan dando cuenta de lo politizada que esta la escuela y el instituto de Aielo por ello, muchos padres, a veces sin poder, estan llevando a sus hijos a colegios de Ontinyent.Y esto deberia hacer reflexionar a estos educadores que no estan cumpliendo con su principal obligación que es la de enseñar y no la de dedicarse a hacer politica aleccionando, en muchas ocasiones, politicamente a los jovenes. Saben que tienen el campo propio para sembrar sus ideas abusando de que la gente en esas edades son mas vulnerables y faciles de convencer. Y no quiero hablar de esos alumnos que sufren un cierto menosprecio porque sus padres puedan pensar diferente. Esto es mas fuerte aún. Buenas noches.

      Elimina
    2. Esta es la misiva del Partido Popular, también de la derecha de Aielo, el desprestigio de la Escuela Pública. No creen en la escuela pública, solamente en campaña electoral.
      Pero pese a los recortes que está llevando a cabo el PP y los intentos de la derecha de atacar a la educación pública, la mayoría de ciudadanos pensamos que es la que mejor funciona, frente a la privada y la concertada. Además, la señalamos como la opción favorita para la educación de nuestros hijos.

      Elimina
    3. Aixo no te cres ni tu. Si les families pugueren sen aniriden a la priva. A les proves me remito.

      Elimina
    4. Perdona, pero que maleducada que eres. Como puedes decir tú, lo que creo o dejo de creer. No te tomes tanta confianza, que yo soy muy respetuosa con tus opiniones.
      Eso es lo primero que nos eseñan en la escuela pública a tener respeto y consideración por los demás.

      Elimina
  45. Sr. Alcalde,como se atreve a decir que no ha hecho ningun campo de motocros.Si tiene los carteles puestos
    marcando la dirección a seguir,en las (ROTONDAS)de la venta y la rotonda de la calle joume 1.
    Reconozca hombre, equivocarse es de humanos,en el proximo boletin pide disculpas y pelitos a la mar,

    ResponElimina
    Respostes
    1. I a tot aço, que diu emili motocross. No se haurà enterat perque sino DENUNCIA AL CANTO.

      Elimina
  46. carlos tu tambien hicistes fuerza para cerrar serratella
    ¿TU AHORA ESTAS TRANQUILO COBRANDO DE JUBILADO Y TRABAJANDO EN TU EMPRESA?si yo fuera toni o cristina,que
    tambien metistes la pata con ella,te investigaria un poquito,por si te encontrara alguna anomalia.

    ResponElimina
  47. Cada vegada mes aquest blog dona mes pena. Ara resulta que el problema d'aielo es que el alcalde no lleva les banderes. Sr. alcalde agarre una escala i lleveles i deixe transquils a aquestes persones que donen pena en el seus comentaris. Adeu.

    ResponElimina
  48. Al anonimo del dia 21 2012 a la 1.39 de la noche,
    por tu manera de expresarte se muy bien quien eres,estas palabras las dices ya hace años.
    Mira si mal no te sabe y creo no te sabra,los estudiantes de Aielo cuando llegan a los institutos,tanto de Albaida como de Ontinyent, son de los más preparados.
    La prueba la tienes en la cantidad de diplomados y licenciados que en lo pequeño que es el pueblo tenemos,
    y todos no van ni han hido, a los frailes ni a las monjas,ni nada parecido,sino a las pruebas me remito.
    Tenemos Quimicos,Matematico/as,tenemos Fisicos,tenemos Curas,tenemos Sicologo/as,Pedagogo/as tenemos trabajadoras Sociales,
    tenemos Arquitectos,Aparejadores,bellas Artes,Logopedas,
    Medico/as,Biologos,Ateeses,Ingenieros,Secretario/as,
    Farmaceutico/as,Vetirinario/as,Periodistas,Maestros yóaestras para exportar a media comunidad valenciana,y seguro estoy que me he dejado muchos mas titulados por nombrar a los cuales les pido perdon por no acordarme de ello/as en este momento.
    Con esto quiro decirte anonimo/a de la 1.39 de la noche del dia 21- 9 -2012,que estas muy mal informado/a,los estudiantes de Aielo son con diferenci mas inteligentes
    de lo que tu dices.
    Primero tienes la prueba de la cantidad de liceciados y diplomados que tenemos para un pueblo tan pequeño y segundo estoy que no se han dejado,no se dejan,y creo que nunca se dejaran,influenciar,NI POR LAS DERECHAS NI POR LAS IZQUIERDAS.


    UN RESPETO POR NUESTROS LICENCIADO/AS Y DIPLOMADO/AS

    DE LA ENSEÑANZA PUBLICA,POR QUE NO LES HAN REGALADO

    NADA PERO QUE NADA


    UN RESPETO A TODOS LOS ESTUDIANTES

    ResponElimina
    Respostes
    1. si tu me dices quien eres, te digo quien soy y hablamos de cara a cara. Mira que facil te lo pongo.

      Elimina
    2. El teu comentari es la major evidencia que necessitem una escola publica i laica per a poder educar en el respecte i la tolerància.
      Salut i república.

      Elimina
    3. Mira respecte al comentari que estàs comentant sobre el nivell de l´escola d´Aielo, primer que res voldria dir-te que jo no estic en contra de l´escola pública ni molt menys, perquè en ella he estudiat tota la vida i estic orgullós d’això. Però si que donaré la raó al company que esta digen que els estudiants que ixen de l´escola d´Aielo van al principi per darrere dels d´altres pobles del alrededor. Et dic això perquè jo no fa molts anys encara era estudiant de Porçons i cada certs anys la Conselleria d’Educació realitza unes proves per controlar el nivell dels estudiants de Secundaria de tota la Comunitat. Dons la veritat es que el Institut d´Aielo va quedar en la 3 posició de tota la comunitat, però per la part de d´arrere... I ho recorde molt be, perquè a conseqüència d’això la direcció del centre va obligar a muntar el nivell a tots els professorats notant eixe any almenys en el meu curs un canvi grandíssim d´un curs a l´altre al qual costava posar-se a l´altura.
      Per últim dir que aquest curs molts pares han dut els seus fills a col•legis concertats com “ La Pureza” y “La Concepción” perquè el any passat van estar molt de temps sense professorat i canviant-lo cada dos per tres, concretament a un curs de ensenyança en castellà, i han buscat una ensenyança al poble del costat, pels problemes que tingueren el any anterior
      Bona Nit i Gracies

      Elimina
  49. sr.alcalde por que hace los plenos cada tres meses

    ResponElimina
  50. sr.alcalde,con el dinero que ha costado hacer el mirador
    del clariano y su jardin,yo pregunto¿por que no lo limpian? esta muy sucio.

    ResponElimina
  51. Consulta el CIS y podrás observar como la mayoria de los ciudadanos preferimos la escuela pública. Y eso que la derecha mediática no para de atacarla.

    ResponElimina
  52. Tota la vida l´escola ha segut publica i han hagut licenciats i diplomats en aielo.Abans els mestres no eren tan bons com ara i la majoria de mestres que esteu hui en aielo haveu segut alumnes d´ells i prou que els criticaeu.

    ResponElimina
  53. I ara en festes els que posen la bandera catalana que posaran eixa que te la estreleta perque eixa es la que es porta en catalonia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No se quina posaran però segurament no serà tan rància com les banderetes d’Espanya que tu col•loques en el teu balcó.
      Salut i república.

      Elimina
    2. si eres valencià i penses aixi, no tens tu poc delicte.

      Elimina
  54. Yyyyyyyyyy sempre señera valenciana

    ResponElimina
  55. Soc Valencià, i no crec que siga, de moment, cap delicte pensar diferent. No sigues tan agressiu i respeta les opinions dels demés. Aixó enriqueix a les persones, i ademés el servirà per a ser més feliç en esta vida. Jo almenys, ho soc.
    Bon día.

    ResponElimina
  56. sereu desvergoñits, no tingueu vergoña.... aneu a la generalitat a queixarse... lanjuntamen no te res que vore
    sou uns malfainers..... VISCA Aielo pepero

    ResponElimina
    Respostes
    1. et recorde que la generalitat i l'ajuntament estan suportats pel mateix partit?...

      Elimina
  57. pinter vaja que camp demotocros que tens en el teu poble

    ResponElimina
  58. pinter cuant tas baisat tu de jornal,perque 63.000 E
    .son mols diners,el teu sueldo son de 33.ooo al anyn

    ResponElimina
  59. Hui el Levante ha publicat la veritat sobre la Serratella.

    Enhorabona. La raó sempre te un camí i per fí es veu la llum.

    El que passarà ara es que tots tindrem que pagar els 7 MILLONS D'EUROS.
    I lo que tindriem que fer es fer-los que els page el Sr. Alcalde del seu jornal ja que ha sigut ell el que ha provocat aquest resultat.

    Paga pinter del teu jornal alló que tenim que pagar nosaltres per enveja teua i malicia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara no està clar que l'ajuntament tinga que pagar 7 milions. El titular s'aventura. El contingut si que aclareix la situació, i explica com estan les coses des de la postura de Toni, ara caldrà veure quines declaracions fa l'alcalde. Espere que siguen meditades, perquè les últimes, en referència al motocross, no van estar a l'altura d'un alcalde amb la formació i experiència legal que té.
      Espere que hi haja entendiment, per el bé de tots i totes.

      Elimina