dissabte, 26 de març del 2011

Llibertat, llibertat!

La Fiscalia anticorrupció va presentat un informe al jutje, donat que considera que Camps, Costa, Betoret i Víctor Campos van rebre regals de la trama Gürtel. Tots sabem de les noticies en torn a aquest cas i d'altres.

Aquesta vesprada el "Col·lectiu Contra la Corrupció" ha convocat una manifestació contra la corrupció a València.

Sembla que al PP no li agrada el tema i ha demanat al jutje no es faça.

Qué les enquestes li donen la victòria a Camps, i que el PP gire la cara cap a altre costat, com si no anés amb ells, és fort, però que a més intenten que la gent no és manifeste i s'expresse!.

116 comentaris:

  1. menuda deuda dejasteis los socialistas en el ayuntamiento: 600.000 euros, cuando declarasteis que habiais dejado el ayuntamiento saneado, esas son las mentiras del psoe, vosotros sois los que dejasteis aielo sin un euro i ahora con vuestro presidente ZP estais dejando toda España en la ruina, pero eso es un tema del que no hablais porque no os conviene.

    ResponElimina
  2. Que cansat estic de escoltar les mateixes mentires en totes les asamblees en algun moment ja no seras alcalde i entonces el resto del poble sabra les veritats que sabem uns quants i no podem dir.

    ResponElimina
  3. Als dos anònims anteriors, què pesneu de la intenció del PP de que la justicia prohibis la manifestació?
    A mi en sembla una barbaritat, propia d'algú que sols vol una forma de pensar.
    Salut, jo hi vaig.

    ResponElimina
  4. y en la asamblea hubo algo interesante con miga?

    ResponElimina
  5. lo de camps? sempre lo mateix jo vaig a ferme del pp i dedicarme a politica un tio listo com jo segur que em faig alcalde i acabe de conseller de algo, per supost enxufan primer a la meua familia pero no tota que no en parle en la mitat d'ells, per que aixo soles pot pasar si em faig del pp siguent del psoe no pasaria mai de delegat de clase.

    ResponElimina
  6. Cuando se construyo la Serratella era alcalde Paco Marti, el entonces arquitecto municipal emitio dos informes desfavorables y contrarios a la construccion y apertura de la Serretella por ir contra las normas urbanisticas municipales y superar la altura maxima permitida y porque en esa zona las normas impedian ese tipo de construccion, pese a ello el ayuntamiento de Paco Marti, dio licencia de actividad i construccion pero no para salon de banquetes sino para nave industrial y no obligò a toni barber a paralizar la obra y hacer la reforma necesaria.
    El dueño de la Vall lo denunciò en los juzgados y tras años de recursos, finalmente el juzgado y por SENTENCIA FIRME, da la razon al de la Vall y condena a Toni Barber a reformar obligatoriamente la altura del salon principal de la Serretella por no cumplir las normas urbanisticas
    Toni Barber no hace nada, se niega a reformar y quiere que el actual ayuntamiento modifique las normas urbanisticas para favorecer a toni barber, cosa que si hiciese el ayuntamiento cometeria PREVARICACION, ya que estaria modificando una norma en beneficio de una unica persona.
    La unica solucion hubiese sido que las dos partes, Serratella i la Vall hubieran alcanzado un acuerdo para paralizar el proceso, han tenido un plazo de dos años y no se han puesto de acuerdo. Todos somos iguales ante la ley y todos estamos obligados a cumplir las normas urbanisticas.
    Ahora lo unico que se podria hacer es que todos los porpietarios de la manzana en cuestions se pusieran por unanimidad de acuerdo en modificar las normas urbanisticas de la zona y permitir el cambio de actividad a la Serratella, porque se ha de recordar que la Serratella no tiene licencia como salon de banquetes sino como nave industrial, y que esa licencia que no es legal y falsa fue dada por Paco Marti y su equipo de gobierno.Pero los propietarios de la manzana no han estado de acuerdo en modificar las normas.
    ¿es tambien culpa de Pinter , el que los propietarios de terrenos y construcciones que hay en la manzana no se hayan puesto de acuerdo para reformar las normas?
    ¿la norma urbanistica no la puede modificar el ayuntamiento para beneficio de uno solo, pero si puede, en el caso de unanimidad y conformidad de todos los propietarios de la manzana, pero no han querido, por lo que el ayuntamiento ni aun queriendo ha tenido capacidad de modificar esa norma porque seria un delito.
    ¿porque siendo alcalde paco marti permitiò que se hiciese la obra y no obligò a hacer las reformas, porque paco marti dio licencia de obra y de actividad para uso industrial cuando sabia que se trataba de un salon de banquetes?
    ¿porque toni barber sabiendo que la altura del salon principal no era la legal, no hizo las reformas en su momento y ha esperado hasta hoy?
    ¿porque paco marti que es el verdadero responsable de esta situacion porque es quien la inicia hace mas de 10 años no da explicaciones y esta callado?
    ¿porque el psoe en 10 años en que estaba gobernando, no modifico las normas urbanisticas en favor de toni barber?
    Ni paco marti ni cristina lo hicieron porue no podian, porque si lo hacian cometian un delito
    Y ahora le echan la culpa a Pinter que ha heredado esta basura hecha por los socialistas, y a Pinter quien le obliga ahora es el juzgado a cumplir la sentencia, quiera pinter o no quiera, la sentencia es firme y el juzgado obliga al ayuntamiento a ejecutarla.

    ResponElimina
  7. Anònim de les 14:12.
    Segur que tu també vas a la manifestació d'aquesta vesprada,
    Salut.

    ResponElimina
  8. A vorer els que varem anar, els varem donar conter, que parlar de gestiò poc, lo principal del mitim, era criticar a l'oposiciò, contenciosos que tè amb funcionaris que segons ell segueix güanyant-los quasi tots, i com no els temes estrel.la, Cristina i Serratella, però cas Serratella en advocat i tot, jo no entenc per què diuen per ahí que aquest cas no te res a vore en l'ajuntament.
    Es cert que si tots els temes afegits els havera llevat i havera fet una assamblea informativa, com el seu nom indica, l'acte haguera segut molt però que molt mès curt i menys aborrit.

    ResponElimina
  9. Per fi en anys de retràs ja te fetes les liquidacions del 2007, 2008 i 2009, això es el que va dir i mos va ensenyar 3 carpetes, el que no sabem es el que havia dins, perque eixes liquidacions si es deveres que les tè fetes, a qui li les tè que presentar es a la Sindicatura de Comptes, i si tant bon gestor i administrador es per què no en presenta una per any, o es que per a quadrar els competes li costa 4 anys

    ResponElimina
  10. Mès coses, contenciosos de l'ajuntament en funcionaris, segons ell sempre els mateixos, perque la resta segons diu anirien a treballar hasta debades, de lo a gustito que estàn,i que procuren per el que es puga passar.
    Si tè algún contencios nou no el va comentar, sols el de la que era directora del centre de dia, la assitenta social, el tècnic agrícola i Josè Luis el municipal, que m'agradaria saber per què va ser el únic del que va dir el nom.
    Rès que la del centre de dia li va güanyar el pleit per culpa com no dels socialistes, alguns que lils te güanyats la asistenta social, encara que segons ell sense raò i els de José Luis que segons ell els tè güanyats l'ajuntament quasi tots.
    I per al que respecte a la butxaca de tots estos gastos en advocats està pagant-los la Diputaciò.

    ResponElimina
  11. Quién siembra vientos recoge tempestades y este alcalde está sembrando tantos que alguien le metera un paquete que ni con su patrimonio podra hacer frente.

    ResponElimina
  12. Els advocats la diputaciò? quanta mentira

    ResponElimina
  13. La necesidad de liquidez lastra al ejecutivo de Anna, gobernado por PSPV e Independientes. Con una deuda bancaria que supera los 2,5 millones de euros, el consistorio se ha visto obligado a solicitar un nuevo préstamo para afrontar la gran cantidad de demandas judiciales que encadena la gestión previa del Partido Popular, que gobernaba en la legislatura anterior. El nuevo crédito asciende a 170.000 euros y viene a agravar la situación financiera del municipio de la Canal, que ya arrastra una deuda que supera los 900 euros por habitante (es el primer ayuntamiento más endeudado de la comarca), con un nivel de morosidad impensable para una población que no supera las 3.000 personas.

    Con el nuevo préstamo, el ayuntamiento espera hacer frente a la demanda que la firma Urbe interpuso al anterior equipo de gobierno por la ejecución de un PAI que se truncó y acabó en los juzgados. La cantidad a abonar (150.000 euros) será inferior a la inicialmente reclamada por la empresa, después de que el consistorio haya llegado a un acuerdo en el que Urbe renuncia a cobrar los intereses a cambio de recibir de forma inmediata la suma de dinero. “En caso contrario, la cantidad sobrepasaría los 200.00 euros, una cifra imposible de asumir hoy en día”, justifican fuentes del equipo de gobierno. Con la inyección bancaria, el consistorio también espera saldar los trabajos de reparación del pozo de riego de la localidad que fue sucesivamente asaltado hace algunas semanas, siendo extraído todo el cobre de su interior. Según los servicios técnicos del ayuntamiento, el coste de los destrozos está valorado en 24.000 euros
    Una gestión lastrada por el endeudamiento


    La lista de deudas contraídas por el Partido Popular no termina ahí. Al comienzo de la actual legislatura, la coalición PSPV-Idean tuvo que abonar 169.000 euros a Franjuán y 276.218 a Construcciones Serrano tras litigios similares al de Urbe. Más recientemente, el ayuntamiento también resolvió en pagar otros 150.000 euros a los propietarios de unas parcelas que la anterior corporación expropió –según dictaminó un contencioso- de manera ilegal. Los escándalos y las sorpresas no dejan de salpicar la vida política de Anna. Hace unos meses, la Comisión Europea también reclamó al ayuntamiento 60.000 euros tras detectar irregularidades en la gestión de un programa de ayudas europeo iniciado a principios de siglo. En total, el actual gobierno estima haber desembolsado 800.000 euros en procedimientos judiciales y demandas cuya gestión no le correspondía. Eso, sin contar los más de 400.000 que exige la empresa regida por Miguel Ramírez, portavoz del PP, en un litigio que Ramírez ha ganado recientemente pero que el consistorio ha apelado ante el TSJ-CV tras acusarlo de falsedad documental.

    Pese a que Anna ha rebasado el tope de endeudamiento que establece Hacienda (un 150% del presupuesto), el ayuntamiento ha podido solicitar el nuevo préstamo bancario al tomar como valor de referencia el año 2009, en el que la corporación ingresó 1,3 millones de la privatización del agua en el municipio. Aún así, fuentes del equipo de gobierno constatan la imposibilidad de acceder a nuevas operaciones de crédito al cerrar el año, tras haber rebasado el máximo de endeudamiento municipal.

    ResponElimina
  14. diuen en l'altre blog que els contenciosos van a carrec de diputació ara i sempre, per molt que es repetixca ixa mentira no la faras certa ni ara ni mai.

    ResponElimina
  15. ¿perque el psoe d`aielo ha denunciat les ajudes del ajuntament als jubilats on se els rebaixaba la tasa de fem?
    ¿es tambe una mentira?
    Deurieu d´alegrarvos per unes messures d`ajuda com eixes ja que es dieu socialistes i ho denuncieu per a que els jubilats tornen els diners, teniu molta falta de veritat i de vergonya.
    ¿qui ho ha manat aixo, el amo bravo?
    Encara a dia de hui continuem esperant les explicacions de paco marti de perque va donar llicencia ilegal d`obra i activitat a Serratella, quan savia que no era legal perque els seus tecnics municipals aixi ho varen dir, i aixi consta en la sentencia.

    ResponElimina
  16. Por lo mismo que vosotros decis, si pinter que solo era secretario del ayuntamiento de anna, es el culpable de la deuda y de todos los males del ayuntamiento de anna, ¿porque en aielo no aplicais la misma vara de medir ? porque segun vuestra falsa forma de explicar las cosas, todos los males de los que ahora atacais a Pinter, deberiais achacarlos al secretario del ayuntamiento de aielo, los mismos razonamientos y varas de medir para todos.¿o en esta caso no os interesa?
    ¿era tambien el secretario del ayuntamiento de aielo responsable del voto del señor espi que aprobo la adjudicacion ilegal del solar de cristina?
    ¿ tambien el secretario municipal de aielo fue el culpable de que paco marti concediera licencias ilegales a la serratella?
    ¿y del terremoto de japon tambien debe haber algun secretario municipal que sea responsable?

    ResponElimina
  17. el secretario fiscaliza y la misma responsabilidad tiene por el hecho de serlo, nadie dice que tenga el solo la culpa de lo de anna el entonces alcalde y el que deberia de controlar como funciona el ayuntamiento que es el secretario

    ResponElimina
  18. per que se'n va anar la secretaria que habia quan va entrar el alcalde? doncs per que no estaba disposta a fer-li tots els informes favorables.

    ResponElimina
  19. ¿ a que espera parco marti en dae explicaciones publicas de porque dio licencias ilegales a la serratella y permitio una construccion ilegal y una actividad tambien ilegal, ahora estan pagando los platos rotos otros que no tuvieron nada que ver en el escandalo, estan pagando justos por pecadores?
    ¿ a que espera el señor Espi en explicar porque aprobo con su voto de calidad la adjudicacion del solar de cristina y porque luego puso a caer un burro a cristina y a todo el psoe?
    ¿aun piensa el señor espi que hizo lo correcto votando a favor del solar de cristina pese a las sentencias en contra?
    ¿tiene el señor espi responsabilidad politica con su voto de calidad en el negocio del solar de cristina?

    ResponElimina
  20. paquitoooo campsss te recibimos con alegriaaaa......

    ResponElimina
  21. la secretaria que havia possat cristina i que se en va anar al poc de un temps, va ser justetament la que va fer l`informa que deia que la contabilitat que havia deixat cristina era un desastre, que faltaven molts apunts contables referents als gastos i que els conters eren vergonyosos i no quadraven per cap lloc, eixa es la secretaria a la que vols defendre per atacar a pinter, pero en ella has clavat la pata ben clavada

    ResponElimina
  22. si tant saps de que va el informe posalo aci pero completet

    ResponElimina
  23. Esta vesprada he sigut un més dels 60.000 valencians que hem omplit els carrers de la ciutat de Valencia clamant contra la corruPPció, el desPPlifarro dels diners públics i la especulació salvatge que reina en el Pais valencià, baix un govern que ostenta el record en imputats en casos gravissims de corrupció...
    Milers de persones de totes les edats i condicions que no serem noticia demà en canal 9.
    El PP va intentar parar la manifestació fins l'últim moment però el boicot de Camps no ha frenat la marxa.
    Som molts els que volem que ens governen politics honestos, i hem d'aprendre a diferenciar-los.

    ResponElimina
  24. I com a respost Canal 9? Ahír per la nit no va informar d'una manifestació de milers de persones, però si d'una manifestació "pro vida" de 300 persones.
    I que ha dit el PP? Que la manifestació era "catalanista, independentista i contra la Comunitat Valenciana".

    Menudes neurones hipercíniques.

    NO A LA CORRUPCIÓ, NO A LA MANIPULACIÓ.

    ResponElimina
  25. Tanta preocupación por quién se presentaba por el psoe? ahora ya se sabe lista y todo. Quién va en la lista del pp? alguien sabe algo? o no encuentran a nadie!

    ResponElimina
  26. Si cambiara la cabeza igual podia haber una lista decente.

    ResponElimina
  27. no es molt bona que digam.

    ResponElimina
  28. No t'acalores si no han dit res segur que encara no ha trovat a ningú.

    ResponElimina
  29. A un primo mio le ofrecieron ir pero dijo que no.

    ResponElimina
  30. el administrador de aielonoticies3 te poreta xq esta borrant comentaris acusatoris i que poden ser motiu de denuncies.

    ResponElimina
  31. Tinc constancia de primera ma que el Pp esta buscan encara dones per a la llista. Busquen dones per el tema de la paritat.

    ResponElimina
  32. pobres les que entren no sabem de que va l'asunt i segur que ho pinten de colorets i quan estiguen sera tot negre sino que s'informen

    ResponElimina
  33. SENTENCIA CONTRA APELACION DEL CASO SERRATELLA
    id Cendoj: 46250330012009100494
    Órgano: Tribunal Superior de Justicia. Sala de lo Contencioso
    Sede: Valencia
    Sección: 1
    Nº de Recurso: 48/2008
    Nº de Resolución: 539/2009
    Procedimiento: CONTENCIOSO - APELACION
    Tipo de Resolución: Sentencia
    En la Ciudad de Valencia, cuatro de mayo de dos mil nueve
    5.- El 10.10.2000 Promociones Ayelenses solicita licencia de actividad para salón de banquetes en el edificio que se estaba levantando dando lugar al expediente 17/2000 informándola desfavorablemente el Arquitecto Municipal (folio 122) por no disponer de licencia de obras, ya que la solicitada y concedida corresponde a plantas diáfanas del expediente 151/1999, que los planos de la actividad no se corresponden con las obras solicitadas y que la Sección de la Planta Baja (zona de patio) en el proyecto visado es de 4 metros y no se corresponde con la sección del proyecto de actividad que es de 5'60 metros).
    Notificada la solicitud al apelante presentó oposición, a pesar de lo cual el Salón de Banquetes se inauguró, la licencia se concedió el 26.01.2001.

    ResponElimina
  34. SENTENCIA CONTRA APELACION DEL CASO SERRATELLA
    id Cendoj: 46250330012009100494
    Órgano: Tribunal Superior de Justicia. Sala de lo Contencioso
    Sede: Valencia
    Sección: 1
    Nº de Recurso: 48/2008
    Nº de Resolución: 539/2009
    Procedimiento: CONTENCIOSO - APELACION
    Tipo de Resolución: Sentencia
    En la Ciudad de Valencia, cuatro de mayo de dos mil nueve
    5.- El 10.10.2000 Promociones Ayelenses solicita licencia de actividad para salón de banquetes en el edificio que se estaba levantando dando lugar al expediente 17/2000 informándola desfavorablemente el Arquitecto Municipal (folio 122) por no disponer de licencia de obras, ya que la solicitada y concedida corresponde a plantas diáfanas del expediente 151/1999, que los planos de la actividad no se corresponden con las obras solicitadas y que la Sección de la Planta Baja (zona de patio) en el proyecto visado es de 4 metros y no se corresponde con la sección del proyecto de actividad que es de 5'60 metros).
    Notificada la solicitud al apelante presentó oposición, a pesar de lo cual el Salón de Banquetes se inauguró, la licencia se concedió el 26.01.2001.
    TERCERO.- Ante todo se debe dejar constancia del deficiente planteamiento que hace la parte apelante en primera instancia y obviamente arrastra en el recurso de apelación, nuestro sistema es de "plana jurisdicción" como pone de relieve el art. 71 de la Ley 29/1998, de 13 de Julio, Reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa , lo que significa que ante una licencia que se considera ilegal no solo se puede pedir que se inicia expediente de ilegalidad sino que se declare la nulidad de la licencia y ante una actividad sin licencia que se ordene la clausura. Únicamente está vedado sustituir a la Administración en la actividad discrecional como establece el art. 71.2 de la Ley Jurisdiccional .
    CUARTO.-En primer lugar, poner de relieve que el relato de los hechos revela un continuo despropósito en la actuación del Ayuntamiento (gobernado por Paco Marti entonces), que ha otorgado licencia tras licencia y actuaciones de hecho contrarias al planeamiento y la ley, con informes contrarios del propio Arquitecto Municipal.
    Solicita el actor que se abra expediente a los funcionarios responsables de las actuaciones, ahora bien, la Sala no puede dar lugar a esta petición porque carece de una base mínima, es decir, no se trata de una actividad ilegal por acción en el caso de las licencias de obras u omisión ante infracciones urbanísticas de la que sean responsables los funcionarios en la tramitación del expediente o en su actividad, sino que las autoridades que otorgaron las licencias o dejaron de actuar pues incluso el propio Arquitecto Municipal informaba desfavorablemente.

    ResponElimina
  35. ".. Solicitada la licencia municipal para ejercer una actividad sometida a esta Ley, el Alcalde la denegará cuando no se ajuste a las normas establecidas en los Planes de ordenación Urbana o demás normas de competencia municipal, haciendo constar en la denegación de la licencia, los motivos concretos en los que se base
    Ya hemos visto en los antecedentes de hecho que el informe urbanístico fue desfavorable:
    "...El 10.10.2000 Promociones Ayelenses solicita licencia de actividad para salón de banquetes en el edificio que se estaba levantando dando lugar al expediente 17/2000 (filio 219 a 277 del expediente) informándola desfavorablemente el Arquitecto Municipal (folio 122) por no disponer de licencia de obras, ya que la solicitada y concedida corresponde a plantas diáfanas del expediente 151/1999, que los planos de la actividad no se corresponden con las obras solicitadas y que la Sección de la Planta Baja (zona de patio) en el proyecto visado es de 4 metros y no se corresponde con la sección del proyecto de actividad que es de 5'60 metros). Notificada la solicitud al apelante presentó oposición, a pesar de lo cual el Salón de Banquetes se inauguró, la licencia se concedió el 26.01.2001.
    El Arquitecto Municipal, tiene como referente que la licencia de obras solicitada y concedida no se corresponde con los planos de la actividad, tampoco la obra de materialmente se estaba haciendo, por tanto, ahí debió terminar la licencia de actividad.
    2.- Licencia de obras. Los antecedentes de hecho que se han reflejado:
    ".....En 1999 la Mercantil Promociones Ayelenses S.L. solicitó y obtuvo licencia urbanística para la construcción de un edificio compuesta de planta baja y seis viviendas en un solar de la Avda. Santísimo Cristo, presentando en el mismo año 1999 un modificado de dicho proyecto para construir un edificio diáfano compuesto de sótano y bajo (expedientes 195/98 y 151/99 respectivamente), la licencia se obtuvo el 21.10.1999 con los modificados que constan en la misma.

    ResponElimina
  36. ....Promociones Ayelenses S.L. inicia las obras y contraviniendo los condicionantes de la licencia, su propio proyecto y la legalidad urbanística, construyó en zona residencial entre medianeras un semisótano y una nave con una altura de más de 12 metros, haciéndolo sobre la totalidad del solar, incluyendo el patio de manzana, con una altura en primera planta de seis metros, cuando la altura máxime permitida es de cuatro metros a tenor de las normas subsidiarias...".
    4.- En 12.05.2000, la empresa solicita nueva licencia de obras mayores para "ampliación del reformado para sótano y locales" (folio 19 de expediente) que dio lugar al expediente 110/00, informándola desfavorable el arquitecto municipal, (folio 45 del expediente), a pesar de lo cual, la licencia se le concedió el 27.07.2000 con el condicionado que contiene la misma, que entre otros extremos le obligaba a tramitar unPAI en cuanto a la parcela recayente a la Calle la Higuera al no tener condición de solar, haciendo constar que las obras no podrían comenzar hasta que no se cumpliesen los condicionados (folio 21 del expediente), de hecho las obras continuaron.
    Denotan a juicio de la Sala:
    a.- Que la licencia que se obtiene en 1999, no se corresponde con las obras que se llevaron a cabo.
    b.- Que se inician y continúan las obras que posteriormente se pretenden legalizar con informe del Arquitecto Municipal desfavorable.
    c.- Que las licencias estaban condicionadas a la redacción y aprobación de una serie de instrumentos de planeamiento que no se llevaron a cabo, luego, nunca debieron ser operativas y se ha tenido que llevar a cabo un estudio de detalle para dar apariencia de cobertura legal.
    3.- Acta de comprobación favorable del art. 6 de la Ley 3/1989. No consta el acta de comprobación favorable, desde este punto de vista, la actividad no debería estar funcionando.
    FALLAMOS
    Estimar parcialmente el recurso de apelación planteado por D. xxxxxx formulada por la actora- apelante el 8.04.2004, sobre apertura de expediente urbanístico para demolición de edificio ilegalmente construido; apertura de expediente sobre nulidad de licencia de actividad e inmediata clausura y apertura de expediente a funcionario o autoridad correspondiente". SE COFIRMA LA SENTENCIA EXCEPTO EN EL PUNTO DEL DEPÓSITO DE GASOIL
    A su tiempo y con certificación literal de la presente, devuélvanse los autos al Juzgado de lo Contencioso Administrativo nº 4 de Valencia, para el cumplimiento y ejecución de la presente sentencia.
    Así por esta nuestra sentencia, lo pronunciamos, mandamos y firmamos.

    ResponElimina
  37. Em pareix molt be que publiquen la sentència si lo que volen es TRANSPARÈNCIA.Ara bé el que hem pareixeria digne de mèrit és que les publicares TOTES (les sentències)les més recients i actuals també:les de les oposicions a funcionaris, la del Centre de dia, les dels treballadors que han guanyat etc...
    Sols així pensaré que no el mou sols el instint de fer mal.

    ResponElimina
  38. No crec que la finalitat siga la transparència. No és la qualitat més caracteristica del nostre Ajuntament.

    ResponElimina
  39. Al menys eixina se enterem de la sentencia de un tema del que es parla massa pero que ningu ens havia aclarit. Serratella fa molta pudor i molts estan molt callats amb aquest tema, que a la gent ni li va ni li be, per lo mal que cau toni a uns i a altres, crec que es l`unica persona en que els partits i partidaris del partits es possen d`acord, es dificil trovar moltes persones en aielo, del psoe o pp, que es traguen a toni barber i en els dos partits li tenien ganes.... coses del seu caracter i les seues formes que sempre ja quan era regidor el han perdut.En general cau fatal a tots.

    ResponElimina
  40. I tu , has fet alguna enquesta per a saber a quants cau o deixa de caure be?
    Pots parlar per tu , per que jo conec molts empleats que estan molt contents amb ell.
    Li desitge lo millor! perque no mereix el que està pasant-li.

    ResponElimina
  41. ara diuen que si la data limit per presentar els conters estaba be, jajajaja, clar la data superlimit que va dornar sindicatura després de reclamar els conters.

    ResponElimina
  42. parlen de un "S" i un JL com administradors de aielonoticies3, a mi m'han dit que tambe un G i com es que ho diuen per ahi, doncs algu se na anat de la llengua, si no vols que se sapiga algo no ho digues a ningu

    ResponElimina
  43. Tal vegada administrador deuries de pensar en la responsabilitat del insults directes que es poden llegir al blog al comentari de la 1:39, en cas d`insults directes la responsabilitat tambe arriva al administrador per no suprimir eixe tipus de comentaris, ves amb compte, que el comentari es molt fort, i ens podrie deixar la gracieta del comentari sense un espai obert i lliure com aquest blog

    ResponElimina
  44. al del comentari d`ahir a les 01:39, te has passat, a vore si al final per el teu comentari van a pagar justos per pecadors, no feia falta passarsen tant.

    ResponElimina
  45. Agrairiem que es continguerem tots un poc en els nostres comentaris i forem tots capaços d'automoderar-se.Per be de tots i contribuir a un ambient de més tranquilitat.
    Nosaltres defensem la llibertat d'expressió però no podem vulnerar-ne d'altres.
    Es poden dir les coses sense insultar, intentant explicar els fets lo més sanament posible i sense insults.

    ResponElimina
  46. Pues jo amb tanta inicial no estic enterant-me de res. O poseu els noms o no digau res, pq sinó l'únic que feu és donar-li vida als rumors.
    No crec que siga un insult o un delit traure a la llum la identitat d'una persona que administra un blog de debat public.

    ResponElimina
  47. Comentari que acava de censurar el Torquemada del Aielo3:

    Juan Luis dijo...
    A eixe que va insinuant inicials dels administradors de no se quins blogs li diria que o ho diu claret o no insinue res amb les inicials, pq està alimentant rumors que no porten a res bo.
    Crec que si de veres els coneix deuria dir-los complets pq no es cap delicte ni insult el donar a coneixer qui té la responsabilitat de un espai public com és un blog de debat polític.
    Es més, deuria ser obligatori,igual que en un periodic o una radio, saber qui és el responsable, pq quan uno s'amaga darrere l'anonimat es pot malpensar i creure que algo intenta ocultar.

    28 de marzo de 2011 17:43

    ResponElimina
  48. Jo he llegit el comentari eliminat d'este mati.Era algú que estava cabrejat en l'alcalde i ho entenc però no es bó mostrar aci tot el enfado en insults.Seria millor que eixa persona canalitze tota la energia explicant als amics i familiars allò que no li pareix be.
    Prompte venen eleccions i està en les nostres mans que algo canvie, per a be.

    ResponElimina
  49. http://www.sindicom.gva.es/web/informes.nsf/Cuenta General de las Entidades Locales de 2008

    ANNEX 2.1
    ANEXO 2.1

    CUENTA GENERAL DE LAS ENTIDADES LOCALES 2008. MUNICIPIOS QUE NO HAN PRESENTADO LA CUENTA GENERAL
    MUNICIPIO PROVINCIA
    1 ADEMUZ VALENCIA
    2 ADSUBIA ALACANT
    3 AIELO DE MALFERIT VER APARTADO(1)
    4 AÍN CASTELLÓ
    5 ALGUEÑA ALACANT
    6 ANDILLA VALENCIA
    7 ARAS DE LOS OLMOS VALENCIA
    8 ATZENETA DEL MAESTRAT CASTELLÓ
    9 AYORA VALENCIA
    10 AZUÉBAR CASTELLÓN
    11 BENAFIGOS (1) CASTELLÓ

    (1) Han presentat el compte posteriorment al 30 d’abril de 2010 (vegeu l’apartat 6).
    (1) Han presentado la cuenta posteriormente al 30 de abril de 2010 (véase apartado 6).


    - 43 -
    6. HECHOS POSTERIORES

    La fecha de cierre a efectos de la elaboración de este Informe ha sido el 30 de abril de 2010. Los datos que figuran en este Informe se refieren a las entidades que han remitido la documentación solicitada a esa fecha. No obstante, con posterioridad a esa fecha y hasta el 12 de julio de 2010 los ayuntamientos de AIELO DE MALFERIT, Benafigos, Benimeli, Canet lo Roig, Dos Aguas, El Rafol d’Almunia, Finestrat, La Jana, Murla, Sanet y Negrals, Titaguas y Todolella, las mancomunidades Comarcal els Ports y la Vall dels Alcalans, los consorcios Formación de Personas Adultas y Hospitalario Provincial de Castellón han presentado a esta Sindicatura de Comptes la Cuenta General correspondiente al ejercicio 2008.
    Además los ayuntamientos de AIELO DE MALFERIT, Calles y la Llosa de Ranes y la Mancomunidad La Serranía han presentado en ese periodo a esta Sindicatura de Comptes la Cuenta General correspondiente al ejercicio 2007 y el Ayuntamiento de La Llosa de Ranes también la correspondiente al ejercicio 2006.

    ResponElimina
  50. Aielonera: Tu també et dediques a prémer la tecla de "Borrar comentario"?

    ResponElimina
  51. el que has fet aielonera es diu censura, no me ho esperava de tu, pareix que tornes a les males costums de fa 2 messos. Molt mal aielonera

    ResponElimina
  52. censura? jajajajaja pues ves al aielonoticies3 i voras lo que es censura

    ResponElimina
  53. que cada vegada que entres desapareixen comentaris i deixa comentaris relacionats en els que a borrat i es un lio de por.

    ResponElimina
  54. L'únic que m'ha respetat els comentaris és el Aielo1, un exemple a seguir amiga censora. Per a mí una decepció la teua actitud.

    ResponElimina
  55. No podem permetre insults directes desde marrullero a canalla pasant per sinverguensa, això no és precís per explicar les coses.

    ResponElimina
  56. Totalment d'acord amb tú anònim de dalt, però el comentari que m'ha eliminat a mi no contenia insults, sinò una protesta del que m'havien censurat al Aielo3.

    Considere legítim eliminar els comentaris insultants, difamadors o repetitius fets amb ànim de boicotejar. Això no ho considere censura sinó protecció de la llibertat d'expressió.

    Aielonera, si vols guanyarte la meua consideració, et demane explicació de perquè has suprimit el meu comentari.

    ResponElimina
  57. Robin hood, si es com dius i no tens inconvenient, podries tornar-lo a posar es posible que haja anat al corrreu brossa i desaparegur sense la meua intenció deirecta.
    Per favor torna a posar-lo i el publicare.
    disculpes anticipades.
    revisare millor el correu.

    ResponElimina
  58. NOTAS ACLARATORIAS SOBRE EL CIERRE DEL SALÓN DE BANQUETES “LA SERRATELLA”:

    PRIMERA.- Es la Justicia, es decir los Tribunales, los que han obligado al Ayuntamiento de Aielo de Malferit a cerrar el salón de banquetes “La Serratella”. Por tanto, no es el Ayuntamiento, ni mucho menos su actual Alcalde, el culpable del cierre de dicho salón.

    SEGUNDA.- Esta obligación viene impuesta, después de más de 5 años de pleitos mantenidos entre los propietarios de los Restaurantes “La Vall” y “La Serratella”, por la Sentencia número 539, de fecha 04 de mayo del año 2009, del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Valenciana –Sección 1ª de la Sala de lo Contencioso Administrativo- Apelación nº48/2008. Por tanto, hace casi dos años que la empresa propietaria del Salón de banquetes, debería haber cumplido VOLUNTARIAMENTE la Sentencia.

    TERCERA.- La Sentencia es pública, es decir que cualquier vecino tiene derecho a conocer su contenido, e incluso a solicitar una copia de la misma a este Ayuntamiento.

    CUARTA.- La Sentencia ordena al Ayuntamiento al cierre inmediato del local y a iniciar tres expedientes: 1º.- expediente urbanístico para la demolición del edificio ilegalmente construido.- 2º.- expediente de nulidad de licencia de actividad, y 3º.- expediente a la autoridad responsable de la concesión, en su momento, de esta licencia.

    QUINTA.- Por tanto, ni el actual equipo de gobierno, ni su Alcalde a la cabeza, son responsables del cierre de “La Serratella”. Según el Juez los únicos responsables son sus propietarios, que construyeron ilegalmente, y el equipo de gobierno del PSOE que gobernaba Aielo en los años en que se construyó y abrió al público “La Serratella”.

    ResponElimina
  59. pero si que son responsables de cotar la luz y el agua que lo aprobaron todos en una junta

    ResponElimina
  60. si la llicencia de activitat es ilegal, i la sentencia aixi ho ha dit, el contrate amb iberdrola, gas, egevasa...passen a ser ilegals i per tant eixos contractes de suministres se han de tallar, perque la sentencia de tancament i cese de activitats, du aparellat l`obligaciò del ajuntament de executar la sentencia i de les companyes de suministrament de anular els contractes de suminitrament, perque han passat a ser il.legals.
    No enredeu ni manipuleu, una sentencia firme no te volta de fulla, se ha de complir per tots, ens agrade o no, i obliga a tots, condenat,propietaris, responsables de haver donat llicencia ilegal, ajuntament, empreses de suministrament, a tots, siguen blancs o negres, o sigues de dretes o esquerres i si no voleu entendreu torneu a la guarderia, perque ja es greu

    ResponElimina
  61. I també es talla d'un dia a altre sense avisar i si de pas fa més mal i s'estropea tot el material millor?
    Com s'explica això?

    ResponElimina
  62. ves a casa paco marti al cop i que ell que va organitzar aquest sarao te ho explique o vas a la consulta del dentiste dels socialistes, senyor castellò, amic intim de paco marti i toni barber i que te explique ell la seua versiò que no es precisament la mateixa

    ResponElimina
  63. si tinc que pasar per totes les cases dels seus amics no acabe en un mes.

    ResponElimina
  64. ¿amics toni barber a aielo? si sols en te un.
    En un hora visites tots els amics de toni barber al poble, ni en el mateix psoe se el traga ningu,el que no entenc es que molts que fa un mes el posaven verd ara el defenen a mort, jo eixos canvis d`actitut no els entenc, tot per motius politics i mai ningu ha parlat res bo dèll.
    L`unic amic intim d`ell es el dentiste i es qui el defen del principi, pero diuen que la familia del dentiste esta que bufa perque son tots de pinter, i ara no es parlen, ho sentit per el poble a varies persones que l`unic amic que li queda en aielo es el dentiste, encara que no me extranya per el caracter que tenen els dos.Son de por

    ResponElimina
  65. talla la llum i aigua un dia antes de una boda, vaja que bon alcalde de tots o d alguns!

    ResponElimina
  66. ixa es la crispacio creada q families no es parlen que trist!i despres diu q no hi ha crispacio

    ResponElimina
  67. Va començar la legislatura en pleits i acabem en pleits. Es que li encanta exercir l'abogacia.

    ResponElimina
  68. no entenc res,perque parleu del dentiste castello, que crec que es tio de un del pesos pessats del pp a aielo, hi ha alguna cosa que se me fuig.

    ResponElimina
  69. aielonera estas censurant comentaris?
    acave d`escriure un i acava de desapareixer, per favor donam una explicaciò perque no he insultat a ningù.
    gracies

    ResponElimina
  70. ¿de quin pes pessat dius que es tio el dentiste?
    si es intim de paco mari i de toni barber?

    ResponElimina
  71. benvinguts al blog del psoe, controlat per el jefe del partit bravo per a donarli publicitat al seu candiadat i protegit, espì, el mateix que va aprovar amb el seu vot lo del solar de cristina, i el mateix que va fer caure a cristina i lava deixar als peus del cavalls, el mateix que va dir dels del psoe tota clase de comentaris negatius contra el que ara es de nou el seu partit

    ResponElimina
  72. Al de les 22'59 , jo no he eliminat cap comentari asegurat que l'has enviat be. De vegades pasa.
    gracies per no insultar!

    ResponElimina
  73. Al anòmim de les 21.45, a vore si ho entec,si jo tinc alquilat el local de baix de ma casa a una confecció i declaren il-legal l'activitat de la confecció.
    Automàticament en tallen la llum de ma casa? Aixó no teu creus ni borratxo.
    Jo també sóc amic de Toni, i no soc dentista

    ResponElimina
  74. me fa gracia a 2011 vore gent del psoe defenent a un aprofitat com a toni barber, mai ens ha pogut tragar, es va clavar de regidor per a conseguir els favors politics per a serratella i despres en el psoe no varem tornar a saver res d`ell ¡i que fan ara es del sector de paco marti defenent a un tio com toni barber en nom del psoe.
    En el meu nom, no, a toni barber ni pa ni aigua que ja se ha fet prou ric ilegalment

    ResponElimina
  75. aielonera me acava de desapareixer un comentari de fa 40 minuts, que esta passant avui en tant de suprimir comentaris, ja ho has fet varies vegades avui, malament aielonera

    ResponElimina
  76. tio de un pes pesat o de un pesat?

    ResponElimina
  77. toni va ser concejal molt antes d ferse serratella

    ResponElimina
  78. A los trabajadores de la SERRATELLA
    espero,que tanto vosotros como vuestros familiares, amigos,amistades en general,el dia 22 de mayo,mirad bien donde poneis el voto.
    Depende mucho de vosotros,como sois gente joven,e inteligentes
    seguro estoy que habeis captado el mensage.
    Arrinconemos a los conservadores,y
    apoyemos el progresismo en AIELO

    ResponElimina
  79. ¿pinter que mentiroso eres?.
    ¿que solo tienes un juicio perdido?
    JAJAJAJA que risa medas.
    Que sepa yo sOon muchos mas,por ejemplo.
    TERE NADAL----------1

    MOSE FUENTES--------3

    JOSE LUIS CATALA----3

    EVA ANDRES--------- 1

    XIMO PAXOLI---------1

    NAXO TEC.FORESTAL---1
    SI NO FALLAN LAS MATEMATICAS,YO CUENTO 10 MAS LOS QUE PERDERAS.
    Y YO ME PREGUNTO POR QUE NO ACUDIO
    LA ARQUITECTA QUE HIZO EL INFORME
    DEL BENEFICIO QUE TUVO LA EMPRESA
    DE FELIX DIAZ,AL JUICIO,POR QUE,
    TAN MAL LO VEIAS,TENIAS MIEDO DE PERDER EL JUICIO Y QUE SALIERA LA
    SENTENCIA EN UNOS DIAS,VISPERAS DE ELECCIONES.
    AL NO PRESENTARSE LA TESTIGO DEL INFORME, EL JUICIO SEGURO SE APLAZARA PARA DESPUES DE LAS ELECCIONES.QUE TIENES MIEDO VERDAD
    PINTER,SI FUERAS UNA PERSONA INTEGRA,LEAL,NO TENDRIAS MIEDO
    QUE SALIERA PARA DESPUES DEL VERANO
    DESPUES DE LAS ELECCIONES, O,AHORA
    QUE TOCABA.
    QUIEN TEME ALGO DEBE

    ResponElimina
  80. Tots som Toni, tots som Cristina, tots som Magüi,...no tenim "por" per molt que ho intentes.

    ResponElimina
  81. Primer van vindrer a pels comunistes,
    però com jo no era comunista,
    no vaig alçar la veu.

    Després van vindre a pels socialistes i els sindicalistes, però, com jo no era cap de les dos coses, tampoc vaig alçar la veu.

    Després van vindre a pels jueus,
    i com jo no sóc jueu,
    tampoc vaig alçar la veu.

    I quan van vindre a per mí,
    ja no quedava ningú que alçara la veu per a defendre'm.

    Bertolt Brecht.

    ResponElimina
  82. Eixò es un comentari que va fer parlant de Hitler, mare meua com estan les coses per aquest poble, pareix que en compte de unes eleccions vinga una guerra civil, quins desproposits es diuen per defendre unes opcions politiques, pense que explicant com volem canviar aielo es la forma mes sana de defendre lo nostre i el que pensem, perque com arrive un que no tinga clar a qui votar i se posse a llegir eixirà fugint creguent que se ha clavat en una guerra, no cal ser tan extrems per a comunicar les coses i ser un poc mes moderats, la gent valora molt mes la moderació que l´extremisme.

    ResponElimina
  83. da miedo ver ciertos comentarios, si la campaña va a ser de esta forma, mejor encerrarse en casa y pasar de politica, de politicos, de programas y de votar

    ResponElimina
  84. El poema atribuit a B. Brecht, que el va popularitzar, el va pronunciar un rector alemà.Es una crida a la solidaritat. A mi no m'escandalitza i menys convida a kedar-se en casa més be al contrari.
    Em recorda a un altre missatge que va dir Jesucrist: "Lo que se le hace a uno de mis hermanos me lo haceis a mi".

    Salut

    ResponElimina
  85. Bienaventurados los que tienen hambre y sed de justicia, porque serán saciados

    ResponElimina
  86. ¿heu vist els documents que publica avui el diari "el pais" descobrint la negociaciò del govern amb Eta?
    El govern els va oferir de tot, com si eta foren uns sants en compte de uns assasins, on hem arrivat

    ResponElimina
  87. en l'altre blog no escriu ningu sols fan que deixar comentaris per vore si piquen al personal i no hi ha cristo que els conteste, jo no he escrit més allí sols em van publicar un comentari de tots els que vaig fer, si no volen saber alla ells

    ResponElimina
  88. Ellos boicotean repitiendo mensajes mejor boicotear no escribiendo nada allí.

    ResponElimina
  89. quina obsesio teniu alguns en els altres blogs, deixeu que cadascu parle i opine com li done la gana.
    Pareix que vos lleve la son.

    ResponElimina
  90. He tornat del frondós bosc on m'amague i al asomar-me ací, dispost a seguir la meua guerrilla virtual, comprove amb sorpresa com el comentari que jo creia m'havia suprimit Aielonera ahir de vesprada apareix integrament publicat. Quina agradable sorpresa!!

    Més avall llig un comentari de la administradora dirigit a mi, on explica el malentès i amablement em demana disculpes, que per supost accepte de mol bon grat. Per la meua part jo també li demane perdó per els qualificatius que li he aplicat en uns moments en que m'he deixat portar per la indignació que em provoquen els atacs a la llibertat d'expressió.Sàpia vosté, sra. Aielonera, que conta amb tota la meua admiració i respecte.

    I referent al comentari que el censor del Aielo3 havia suprimit, li he de dir que més tard el va publicar. Ara tinc el dubte de si tal volta li ha passat com a vosté i era un problema tècnic o si, al veure que l'havia publicat en altres blogs, per a fer-me pasar per mentirós, va decidir publicar-ho.

    Siga com siga, em reitere en les acusacions de censura arbitraria a l'administrador del Aielo3 per haver-les patit en altres ocasions, encara que no vaig guardar copia dels comentaris, i aconselle als lectors que ho façen i després els publiquen en els blogs vertaderament lliures com este.

    Fins a la propera batalla per la llibertat d'expressió.

    ResponElimina
  91. benvinguts al blog del psoe, controlat per el jefe del partit bravo per a donarli publicitat al seu candiadat i protegit, espì, el mateix que va aprovar amb el seu vot lo del solar de cristina, i el mateix que va fer caure a cristina i lava deixar als peus del cavalls, el mateix que va dir dels del psoe tota clase de comentaris negatius contra el que ara es de nou el seu partit

    ResponElimina
  92. Intento consultar en la página de sindicatura y he llegado a la conclusión que no puedo consultar datos con números por que cuando entras a la página de sindicatura sale que 2008 y 2009 no los puedes consultar por no ser presentados dentro de plazo, no significa que no esten presentados sino que lo hicieron hace muy poco ya que los datos que estaban en sindicatura en enero del 2011 presentados si que salen. Que los presento? dos dias antes de la asamblea?

    ResponElimina
  93. Conforme explica el comentari de les 2'14, Es una pena que no es presente al judici la arquitecta que presenta informe de l'Ajuntament al judici. Açò fa que es retrase la resolució.
    Quina explicació dona l'ajuntament de que no es presente?
    Com després de tres anys de incertidumbre ara no acudeix?
    Açò no pinta be.

    ResponElimina
  94. cCentremonos y no nos dejemos llevar por las pasiones.
    Las cuentas de los ayuntamientos solo estan fiscalizadas y aparecen hasta 2006.
    Las cuentas de 2007 se estan estudiando y fiscalizando ahora, por eso en la pagina de la Sindicatura, en cuanto a 2007 solo aparecen las incidencias de las cuentas presentadas, pero no aparecen los datos finales de las cuentas de cada poblacion, por cuanto aun esta trabajando la Sindicatura con los informes del año 2007, fallo, el problema es que la sindicatura va a paso de tortuga y fiscaliza y comprueba y aprueba los resultados de las cuentas de cada poblacion con 3 años de atraso, por eso no salen datos de resultados por poblacion en 2007, y solo nos salen las incidencias.
    Imaginaros cuando empezaran a estudiar las cuentas de 2008 y 2009, si aun no han acabado con las de 2007, es una verguenza este retraso, pero la verdad es que los datos finales ya comprobados por poblacion solo aparecen en el año 2006 y los anteriores.

    ResponElimina
  95. Torne a un tema anterior, l’assamblea informativa. En ella Pinter va demostrar el tipus de persona que es, un total autoritari, els regidors no han fet res, no han donat compte de res, clar tot ho ha fet ell a soles, caldria que cadascu d’ells havera donat compte de la seua gestió, ah¡ se m’oblidava, es que no han fet res.
    Em va semblar que contara mentides i veritats a mitjes (que son mentires senceres), perque hi ha temes que conec i se que va mentir, per tant logicament en els temes que no conec done per supost que també va mentir.
    Resulta curios que quan el Jutge no li done la rao, no sapia en que estan pensant els Jutges i faça comentaris ofensius. Pero quan la sentència li agrada, cal complir-la. El tema de la comptabilitat em va semblar impresentable, donant-li les culpes a una treballadora, quan es per tots coneguts que des de temps immemoriables la seua germana es la que porta la comptabilitat a l’Ajuntament i per això va optar a una plaça de nivell superior , per la seua experiencia de mes de 30 anys, per tant em sembla que qui no fa be la feina es ella, no vullga carregar-li el mort a una altra persona.
    En quant a que a l’Ajuntament els treballadors entraven i eixien quan els donava la gana (abans d’entrar voste), també es per tots coneguts que esta fent referencia a la seua germana, que entrava, o simplement no anava quan no li apetia.
    I per ultim, em sembla molt greu l’alusió que va fer a les persones que pateixen depressió, voste no es ningú per a dir la malaltia d’un treballador. L’únic que espere es que voste en patixca una, així recordarà per sempre les seues paraules. Bona nit

    ResponElimina
  96. y porque si me deja consultar las cuentas de albaida, ontinyent, agullent, beniganim....... del 2008 y algunas del 2009????

    ResponElimina
  97. "Se puede engañar a uno todas las veces y a todos una vez; lo que no se puede es engañar a todos todas las veces".

    ResponElimina
  98. A mi no m'enganyen i saben que en algun moment es sabra la veritat temps al temps.

    ResponElimina
  99. Alguien dijo: "Yo siempre digo la verdad, incluso cuando miento".

    ResponElimina
  100. Pinter por que no fue la arquitecta
    al juicio.
    (Pinter sabes que dijo la arquitecta)
    que ella valoro los 6 pisos por
    283000 E. de beneficio por que tu se lo mandastes.
    Contesta hombre,¿POR QUE NO FUE LA ARQUITECTA AL JUICIO? tanto miedo
    tienes.
    Y es que el que no tiene la conciencia traquila (no duerme ni de noche ni de dia)

    ResponElimina
  101. han tancat el aielonoticies, avui ja no se pot accedir, he escoltat que ha segut per una denuncia o reclamaciò.

    ResponElimina
  102. No és cert que s'haja tancat, sols han canviat de servidor.

    ResponElimina
  103. la resabuda de dins del partit que tot el que passa al partit ho sap

    ResponElimina
  104. soc nova i entre per primera vegada a aquest blog, he decidit deixar el vell i controlat aielonoticies, perque a partir de dema ens demanaran dades que son un perill donarles.
    Totes les pagines de seguretat informatica avisen del perill de donar qualsevol dada per internet, perque es un perill per la nostra privacitat i perque quan donem un nick i ens donem d´alta la nostra direccio IP queda registrada i amb ella poden saver perfectament qui som i de on estem conectats.
    NO ES FIEU I NO DONEU CAP DADA VOSTRA BAIX CAP CONCEPTE O ESTAREU CONTROLATS
    Espere aielonera que no caigues en eixe error i ens deixes disfrutar del anonimat que es un punt comu a tots els blogs.
    gracie aielonera

    ResponElimina
  105. Jo també seré sabuda per que he pogut entrar i tu? tens algun problema?

    ResponElimina
  106. Jo no puc entrar al 1 ni com abans ni d'altra manera. Si sabeu com,? he posat aielo de malferit blog en google i no s'entra

    ResponElimina
  107. ja no ens podem fiar ni dels blog, al final els administradors acavaran manipulant desde sa casa els nostres portatil, aielonera continua amb el teu cami i no caigues en llevael anonimat, perque crec que seria el fi del blog, avui ja no se podem fiar de res i menys en informatica.

    ResponElimina
  108. ni loca ni borratxa done jo una dada en un blog, a saver despres com me controlaran tot el que entre o escriga

    ResponElimina
  109. NO DONEU DADES ALS BLOGS, ES UN PERILL

    ResponElimina
  110. ara ja tenim un blog administrat per aielonera que respeta les opinions,no censura com el 3 i ens respeta els nostres cpmentaris com anonims, gracies aielonera i endavant.
    Enfront un aielonoticies que no vol respetar el anonimat dels nostres comentaris i que vol controlar els comentaris i damunt amb tot descar ens demana dades per a controlarnos.
    Aielonera avui has sumat un usuari mes.Per la llibertat total.

    ResponElimina
  111. Yo lo siento mucho aielonoticies pero no dare mis datos, hacemos comentarios anónimos por que muchas cosas de las que decimos si no fuera anonimamente tendriamos represalias y es así, el que manda ahora con los que no opinan igual a la gillotina.

    ResponElimina
  112. Anem a veure, encara no sabem quin tipus de dades van a demanar-nos. Per altre costat, la IP també la tenim quant escribim com anònims, si escrius des d'un ordinador, aqueta conexió té IP. La IP no dona dades personals, aquestes les té l'empresa que ens dona el servei, i sols pot donar-les per ordre judicial.

    ResponElimina
  113. jo no me fie, avui he estat mirant per internet, i no es com dius, si que hi han blogs on poden saver de on et conectes i totes les pagines de seguretat en internet dieun ben clar que no se ha de donar cap dato del usuari.
    Jo no pense arriesgarme i no vaig ni a intentar entrae, ho sent ho tinc decidit, me quede amb aielonera que me garanteix el anonimat.
    adeu aielonoticies

    ResponElimina
  114. Anem a veure, poden saber d'on el conectes? què vols dir l'adreça on estas (carrer i nº)? NO és així. Poden saber si el teu servidor està a Espanya, Alemany o el Japó, però tu no.
    Torne a dir-te que les dades de la IP les té l'empresa amb qui contractes la conexió.
    Per altre costat quant et dones d'alta en qualsevol pàgina dones dades. Aquestes poden ser inventades. JO no he vist mai que en demanen el DNI. Pel que fa al nom i gognoms pots dirte "Xiquito Peleon", i l'adreça de correu electrònic igual.
    Així que menys paranoies, sols has de pensar si tens un facebook o un tuenti. altra cosa és que ja no t'interese participar en altre blog.

    ResponElimina