dissabte, 17 de novembre del 2012

Alcalde i regidora de personal acusats per Fiscalia.

L'any passat ja ens va sorprendre que el nostre Alcalde, Jose Luis Juan Pinter, sent coneixedor de la correcta forma de procedir, i sabent que la família i els negocis no s'han de mesclar, no es va abstindre de participar en el procés de selecció de dos places d'administratius, en el que hi va participar "un familiar directe".

Però el que avui hem conegut al Levante-EMV i a comarcalia.inf supera la sentència, que fa una setmana també coneguérem, on el TSJ ratificava la sentència del 2010 i desestima el recurs que l'ajuntament va interposar. Avui ens han informa't, que l'alcalde Jose Luis Juan Pinter i la regidora de personal Isabel Vicent, han estat imputats per un presumpte delicte de prevaricació. Sembla que el nou procés que es va dur a terme aquest any 2012 per "normalitzar" la situació, no es va fer bé, i és on la Fiscalia veu indicis que l'han dut a denunciar en el jutjat d'Ontinyent el presumpte delicte penal de PREVARICACIÓ.

Feia unes setmanes, l'alcalde afirmava que "Afortunadamente, vivimos en un estado democrático de derecho, por lo que ni un alcalde puede hacer lo que quiere...".

Com deia un comentari fa un any "massa visites al jutjat no porten res bo. I, no sols per els diners públics amb el quals es costegen les despeses dels advocats, sinó per mostrar que es té respecte per les coses ben fetes des del principi".

181 comentaris:

  1. No sigau aixi, la veritat es que ell no es va doner conter de que la germana es presentava. Igual que tampoc sabia que el gendre es presentava de municipal en Aielo. No sabia lo que firmava.

    ResponElimina
  2. Vaja.. hi ha que estar boig per a dir que ell no se n'adonava... " No hay más ciego que el que no quiere ver". Visca la ignorància política!

    ResponElimina
    Respostes
    1. i tu tens que ser molt curtet per a no adonarte que el comentari era ironic .

      Elimina
  3. Que callaets esteu ara per açi, com deia en un altre comentari els del Tea-Nap Party, no teniu res a dir per a defendre a eixe que digueu es un gran home?

    ResponElimina
  4. Perdoneu-me que em repetixca, pero el comentari està millor en esta entrada.

    I ara qué?
    Tornaran els diners que han cobrat de mes per un lloc de treball que no corresponía en nom del "beneficio indebido" (recordem l'afició de l'alcalde a reclamarlo en altres casos) i que han eixit dels nostres impostos o, a mes de no tornar ni un duro, haurem de pagar mes advocats i costes de juís.
    Estic impacient per veure els escrits al blog del nostre particular Tea-Nap Party. Que s'inventaran ara?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aqui los únicos que os inventaís noticias sois los 4 sociaLISTOS que manteneis este manipulado blog. Empezando por el que fue cándidato a Alcalde por el SOE estas últimas elecciones y terminando por los señores PACO MARTI y JUAN BRAVO. Tanto los titulares de estos periódicos que menciona la entrada, como la propia entrada, cotienen dos grandes FALSEDADES. PRIMERA FALSEDAD: NO ES CIERTO QUE EL FISCAL HAYA ACUSADO NI AL ALCALDE NI A SU CONCEJALA DE PERSONAL. SEGUNDA FALSEDAD: Y TAMPOCO ES CIERTO QUE SE LES HAYA IMPUTADO NADA. El único que ha acusado es JuanRa Espí con su escrito de denuncia, y la verdad es que estareís conmigo en que no debe ser muy objetivo en sus acusaciones el que es el primer rival político actual del Alcalde. Bueno tiempo al tiempo que es el único que pondrá a cada uno en su sitio.

      Elimina
    2. Com administradora del blog puc garantir que les persones que anomenes al teu comentari no tenen res a veure en el blog.
      Sols per aquesta falsedat teua deuria eliminar-te el comentari, però no es el meu estil. La. resta del teu comentari que la jutgen els lectors .

      Elimina
  5. Estic segura de que algunes persones de Aielo seguirán dien per el poble "pobret el señor alcalde quant de mal li están fent en tan bona persona que és" ¿es donarán per fi conter de la classe de personatge que tenim al front del Ayuntament?

    ResponElimina
  6. El TSJ ratifica que el sr. Pinter va eludir la llei per donar a la seva germana una plaça de funcionària".

    Eludir:
    Evitar (una dificultat, una obligació, etc.), amb algun artifici, estratagema, habilitat.

    L'alcalde d'Aielo ha d'anar a declarar juntament amb la regidora de personal al jutjat d'Ontinyent imputats (segons el diccionari es diu de la persona contra la que es dirigix un proces penal) per prevaricació (delicte que consistix en dictar a posta i amb intenció de procurar-se un benefici un resolució injusta una autoritat, un jutge o un funcionari).
    No cal afegir res mes, els diccionaris ho expliquen tot molt bé.
    A partir d'ahí si que podran dir: la la li la Festa Festa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja que estem en definicions m'ha paregut interesant repasar la definició de delincuent, de vegades estan més a prop del que pensem, tenen una vida respetable, i ocupen carrecs i tot. Espere que si es jutja i forà així deixen d'ocupar eixos carrecs. Això es el que ha de ser en un estat de Dret.

      Elimina
    2. Pues la verdad, la definición de PREVARICACIÓN encaja perfectamente en lo de la concesión de licencias a la SERRATELLA, por parte de PACO MARTÍ y su comisión de desgobierno, ya que concedieron esas licencias a sabiendas de su ilegalidad porque los INFORMES TÉCNICOS DESFAVORABLES así lo decían.

      El asunto de la hermana de Pinter, la cual no olvidemos es funcionaria del Ayuntamiento de Aielo hace más de 30 años, no me suena a PREVARICACIÓN, me suena más al derecho que tiene todo funcionario a promocionarse internamente en su trabajo y a ascender de categoría, este quien esté gobernando. Al menos aqui ha habido procedimiento administrativo previo, que podrá haber sido declarado nulo POR UN DEFECTO FORMAL, pero al menos se ha tramitado un procedimiento, no como en tiempos de Paco Martí que con nocturnidad y alevosía, y cobrando no se sabe de que color, su cuñado Honori ejercia de Secretario del Ayuntamiento. ¿De esto no os quereis acordar?.

      Elimina
    3. Gràcies alcalde per la teua participació al blog.
      Ara pots fer el mateix escrit amb valencià també a la segÜent pàgina.

      Elimina
    4. No cap dubte que és el mateix redactor dels fullets informatius...

      Elimina
    5. Ese es vuestro gran error. Creer, o querer hacer creer, que cuando se escribe un comentario en favor de Pinter, o en su defensa, es él mismo quien lo escribe. Pues no, yo espero que Pinter no pierda mucho de su valioso tiempo contestando a este blog que lo siguen 4 fanáticos del SOE local y otros, como yo, que tenemos bastante más tiempo que Pinter y ya conocemos de que va todo este "juego sucio" que practicais los que estaís detrás de este blog.

      Elimina
    6. Es la mejor defensa un ataque?, si es así mal andamos...y si encima argumento según me suene... enfín Yo a esta película la llamaría "campanas en la niebla".

      Elimina
  7. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No vaig a tolerar que cap menor mental intente boicotejar el diàleg. Bona nit.

      Elimina
  8. Alcalde jo soc del pensar que un bon politic quant esta oficialment imputad deu per decencia dimitir del seu carrec, voste i la seua regidora pensen igual?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No tengais tanta prisa, que las prisas nunca han sido buenas consejeras. NI EL ALCALDE, NI LA CONCEJALA DE PERSONAL,ESTAN IMPUTADOS DE NADA. Hasta el momento tan sólo existe una denuncia que J.R. ESPI, portavoz del PSOE de Aielo, ha presentado ante el Fiscalía, como la podría haber presentado directamente ante el Juzgado o ante la Policía. El fiscal ante esa denuncia ha actuado como le marca la Ley, es decir, remitiendo la denuncia al juzgado que toca visto los domicilios de denunciante y denunciados, en este caso al de Ontinyent, para que sea el juzgado el que investigue (viendo documentos e interrogando a todas las partes, incluído a JUANRA ESPI), y una vez concluya la investigación entonces es cuando podrá decidir si imputa o no imputua, o archiva la denuncia que es lo que yo creo que pasará, porque aquí lo único que hay es un defecto administrativo FORMAL en el procedimiento de promoción interna al que CON TODO EL DERECHO DEL MUNDO se presentó la hermana del Alcalde. Todo esto es un teatro que,el PSOE de Aielo y JUAN RAFAEL ESPI al frente, están montando para INTENTAR GANAR EN LOS JUZGADOS LO QUE DEMOCRATICAMENTE, ES DECIR POR LAS URNAS, NO CONSIGUIERON porque la mayoría de los Aielenses no confiaron ni en su persona ni en su partido.

      Elimina
    2. La derechona feixista planterista d'Aielo aquesta molt i molt nerviosa!

      Elimina
    3. No sé en qué país vives, cuando dices; “El fiscal ante esa denuncia ha actuado como le marca la Ley, es decir, remitiendo la denuncia al juzgado que toca visto los domicilios de denunciante y denunciados, en este caso al de Ontinyent, para que sea el juzgado el que investigue".
      Para tu conocimiento, artículo 773.2 de la Ley de Enjuiciamiento Criminal:
      “Cuando el Ministerio Fiscal tenga noticia de un hecho aparentemente delictivo, bien directamente o por serle presentada una denuncia o atestado, practicará él mismo u ordenará a la Policía Judicial que practique las diligencias que estime pertinentes para la comprobación del hecho o de la responsabilidad de los partícipes en el mismo. EL FISCAL DECRETARÁ EL ARCHIVO DE LAS ACTUACIONES CUANDO EL HECHO NO REVISTA LOS CARACTERES DE DELITO, comunicándolo con expresión de esta circunstancia a quien hubiere alegado ser perjudicado u ofendido, a fin de que pueda reiterar su denuncia ante el Juez de Instrucción. En otro caso instará del Juez de Instrucción la incoación del procedimiento que corresponda con remisión de lo actuado, poniendo a su disposición al detenido, si lo hubiere, y los efectos del delito”.

      Por tanto, como dicen todos los periódicos, el Fiscal acusa de un delito de prevaricación al alcalde, y no archiva el caso. Yo creo que con todo lo dicho puedes sacar tus propias conclusiones. Y espero que te haya servido de ayuda mi comentario.

      Elimina
    4. Al autor del comentario anterior no creo le haya servido, pero a mi si,y mucho. Gracias por poner al alcance de todos tus conocimientos y de forma tan clara en temas tan especificos uno se pierde facilmente.

      Elimina
  9. Extracte d'un article de El Mundo, 20/01/2012

    "El PP obligará a dejar el cargo público a quien tenga un procedimiento judicial que dañe al partido o a la institución pública a la que pertenezca.

    .... establece cinco compromisos claros. El más destacado de ellos es el de "comunicar" a la dirección del PP la apertura de cualquier procedimiento jurisdiccional del que puedan derivarse "indicios racionales de comisión de un delito y de poner a disposición del partido el cargo público u orgánico que desempeñe cuando el Comité Nacional de Derechos y Garantías considere que su permanencia en el mismo daña a la propia organización o a la institución pública".

    ..... también modifican en la ponencia de Estatutos la parte referida a la apertura de los expedientes disciplinarios. Añaden un nuevo punto en el que establece que se abrirá expediente disciplinario en el momento en el que el partido tenga conocimiento de una imputación judicial por "cualquier forma de corrupción" en el ejercicio de cargo público"....

    I tampoc fa falta afegir res mes.
    M'esmusa un poc dir-ho, peró ESTIC D'ACORD AMB El PP.
    (Ai, mare..)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje, jo també estic d'acord però les declaracions d'intencions son sols això.Ara falta posar-ho en practica.

      Elimina
  10. En el programa electoral del PP deia José Luís Juan Pinter, que volia donar a conèixer el poble d' Aielo, en programes com ara "Espanya Directo" que emitia TVE. Doncs bé no hem eixit en aquest programa, però ahir es va donar a conèixir, l'alcalde en tots els diaris; les provincies, el levante, el mundo, el abc, comarcalia...

    Aquesta és la manera que vol donar a conèixer al poble d'Aielo?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Se te olvida: I sobre tot en la red creada pels jefes socialistes (si aquells que sempre estan darrere) per que EL CURRO envie els e-mails que fan els jefes en la sombra.

      Elimina
    2. Qui son els jefes en la sombra? No crec que la familia que forma el Tea-Nap party, vullga que s'envie eixa informació. Ara tot és possible. Estos tipos volen el poder siga com siga, i més ara.

      Elimina
  11. Catalina, jo voldria que fora el poble qui coneguera a l'alcalde.
    Mentre siguen tants els qui no acaben d'advertir amb claretat que certs perfils de subjectes no poden en cap concepte ocupar llocs de responsabilitat d'ampli impacte col.lectiu, no estarem en disposició de poder lluirar-nos d'ells. I, seran molts els qui solucionaran l'assumpte amb un simple "dons mira que altres", i es quedaran tan amples.

    ResponElimina
  12. Le re le i le re le i le rel. A mi en vA la festa. Que ens donen a tots. De mi no es preocupa ningu ni uns ni atres. VIVA LA FESTA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pinter menos festa, i pagat dels teus diners als teus advocats. Estem hasta el nassos de la teua prepotència. Assumix tot el que estas fent mal i deixanos tranquils. volem tranquilitat. Menos mal que tenim opossició per a que el pare un poc, per que si no, no se a on podries arribar. Axo seria ciutat sin ley.

      Elimina
  13. A mi como ciudadano de Aielo, me gustaria que alguien (supongo que habria de ser Juanra Espi)me dijera donde dice que un Juez de lo Penal, (la única institución que lo puede hacer) ha imputado al alcalde y a Maribel. No me vale lo que publican los periodicos- O es que volvemos a estar como en la falsa noticia de que el Ayto IBA A PAGAR 7 MILLONES A SERRATELLA. Y RESULTA QUE NO ERA CIERTO.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¿No te parece que es pronto para que hable el Juez?
      Esto es el principio de un proceso.
      Estoy de acuerdo contigo en que hay muchas noticias que corren por aielo que no son ciertas y hay quién daría lo que fuera por defenderlas....
      Es bueno contrastar la información y mejor ser libre en la opinión.

      Elimina
  14. Alcalde o arrimat encara no tas donat conter que no es pot defendre lo indefendible?!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pero de qué país bananero provienes tú?. España, pese los muchos intentos del PSOE de controlarlo TODO (incluído a fiscales y jueces), todavía es un país donde el derecho a defenderse y a la presunción de inocencia están amparados por nuestra constitución. Por tanto, hasta que no haya condena en firme TODO ES DEFENDIBLE Y TODOS SOMOS INOCENTES.

      Elimina
    2. Aqui no se está tratando del PSOE,se trata de dos personas; una de ellas cargo público que han sido imputadas por un fiscal...además esa persona ha hecho uso de la Justicia en extremo, para sus propios fines..." en honor a la Justicia", bién está que la Justicia ahora se ocupe de él. El tiempo pondrá a cada uno en su lugar.
      Estoy de acuerdo en la presunción de inocencia, es un derecho, pero me da pena "la fé ciega"

      Elimina
  15. Si todo lo que tu quieras, pero continuo sin que me digas donde se encuentra esa imputación. No me valen frases como " defender lo indefendible ". Obras son amores y no buenas razones. Si este señor (juanra o quien sea) no puede acreditar lo que dice, i el papel en los periodicos es muy sufrible, no vale perder mas tiempo en tonterias.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aunque vieras el papel donde se imputa al alcalde, que por ello ha sido noticia, y no solo por la denuncia que se podria haber archivado sin mas. Aunque un juez luego lo condenara, .... Reconoce que tu seguirias defendiendolo, o no? Asi que no sigas perdiendo el tiempo viendo los juicios que tiene perdidos. Tu sigue en tus trece que los hechos no te valen . Eso le llamo yo fanatismo.

      Elimina
    2. Tots els periódics, que jo he llegit, i que son uns quants, diuen que la Fiscalia demana imputar a l'alcalde d' Aielo de Malferit per donar-li a la seua germana una plaça de categoría superior.
      Esperem que aquest home done una explicaió i ens demane disculpes. I no estaría mal que es plantejara la dimisió.

      Elimina
  16. Per favor, estimats veins del Tea-Nap Party, podríeu escriure un argument, un de soles, encara que siga xicotet, on no anomeneu la paraula PSOE?.
    Un argument original, creatiu, que servixca per alguna cosa.
    Tots aquells que no tenim res que veure amb el Psoe us ho agrairiem molt, de veres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Plaerdemavida, ací tenim a un tipus equiparable a un d'eixos que després d'haver fardat davant dels amics a propòsit de l'última "gesta" consumada, s'acobarda de veure's davant la situació d'haver de donar explicacions a la seua enfadada parella. Ja heu he dit aquest matí, alguns és queden tan amples, com eixos altres quan se'ls interpel.la a propòsit del que ha fet un dels "seus".

      Elimina
  17. Algú em pot explicar que és el Tea-Nap Party? me perdut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira en internet Tea Party en USA i lo de nap es d'Aielo

      Elimina
  18. La prensa tiene la obligación ética de contrastar las noticias y evitar la difamación, por tanto debemos suponer que así lo habrán hecho.

    Así pues, si los hechos que nos describen son ciertos, pienso que un fiscal no pide a un juzgado que llame a declarar a unas personas en calidad de imputados por PRESUNTA prevaricación si no tiene indicios suficientes y serios para creer que este hecho penal se puede haber producido, y muchisimo menos inicia esta tramitación judicial por un simple DEFECTO DE FORMA, como señala un compañero de tertulia.

    Nadie debe alegrarse del mal ajeno, pero en el caso que nos ocupa tenemos que admitir que el tema es serio, y viene a demostrar, una vez más, las malas formas y maneras de dirigir la corporación de este señor, quien en el tiempo que ocupa su cargo ha creado un clima de tensión y de crispación que espero algún día acabe por el bien de todos los vecinos, sean de la idea que sean.

    Como soy un "radical" y me siento orgulloso de ello, felicito a "Plaerdemavida" por sus comentarios tan inteligentes y por el irónico calificativo de "Tea-Nap Party" que atribuye a nuestros adversarios ideológicos
    y que espero que no se lo tomen a mal.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahora lo has dicho: "soy un radical". Solo con eso te defines. Sepas que el radicalismo es lo peor de las personas sean de la ideologia que sean. Una sociedad no puede admitir personas como tu, que solo ven de un solo color por muchas explicaciones que se den.

      Elimina
    2. ¿Qué significa ser radical?

      Una persona es radical cuando se plantea la raíz del problema y va la fondo del asunto. Se caracteriza por no emplear términos medios y suposiciones. Son firmes en lo que piensan y eficaces en la manera de defender lo correcto de lo que piensan. En política, se aplica a la persona partidaria de reformas extremas y arriesgadas, generalmente en profundizar en los logros democráticos.
      Si eso es ser radical, matizado perversamente como sinónimo de intransigente, pues bienvenido sea ese glorioso y enorgulleciente epíteto.

      Elimina
    3. Ni tan sols el Tea-Nap Party sap distinguir això, amb despotricar li és suficient.
      Salut Scarlett, Hdez, Plaerdemavida, Esperança, Catalina, i a la resta d'anònims, als trolls també.

      Elimina
    4. Vull recomanar al Tea-Nap Party, a Pinter i companyia, que llisquen el comentari de les 22:49 hores del día 18 de novembre, on "estudiante" ens remet directament a la llei;
      "El fiscal decretará el archivo de las actuaciones cuando el hecho no revista los caracteres de delito". I en aquest cas el fiscal no ha arxivat res, al contrari ha passat el cas al Jutge.
      Ho recomane, perquè jo ara ho tinc molt més clar.

      Elimina
  19. M'agradaria simplificar un poc la questió, a vore si en soc capaç:

    No estem discutint el dret de qualsevol funcionari a millorar les seues expectatives en quant a sou. Tots voldriem guanyar el doble del que estem guanyant.

    No estem discutint els anys de treball d'un funcionari i qualsevols mereixements que puga tindre.

    Tampoc el dret a presentar-se a qualsevol convocatoria pública INDEPENDENTMENT DE QUE ES TINGA UN FAMILIAR EN CARRECS DE DECISIÓ O PODER.

    El s'està imputant a un alcalde i a una regidora es PASSAR-SE PER ALT LES LLEIS QUE REGULEN ESTOS DRETS EN BENEFICI PROPI. En este cas, asegurar-se que un familiar directe guanye unes "oposicions" que milloren en molt el seu status professional i el seu sou.

    No estem parlant de l'empresa privada, on no hi han lleis que limiten la lliure contratació i la lliure asignació de sou, estem parlant d'un estament PUBLIC.

    I pq. s'ha de remarcar tant que es PUBLIC, pq. el que es PUBLIC es de TOTS, i ho hem disfrutar i pagar tota la ciutadania i no es pot tolerar que una persona amb un carrec PRESTAT faça del que es de tots un pessebre per a familiars i amics.

    Si hi ha qualsevol indici d'aquestes actituds en un cárrec electe, s'ha d'arribar al Jutjat per una simple questió de respecte a la democràcia.

    Com de costum, grácies per la vostra atenció.

    ResponElimina
  20. Has venut tot el peix i no has anat a pescar.
    Asi no hi ha ningú imputat, es demana això però per demanar es pot demanar fins un apartament en Torrevieja, o dos.
    La paraula " imputat" es molt escandalosa, i esteu usanla com si així fora, amb el destí de que la gent parle de que la mentira correga de que es faja una bola més gran, i cada vegada més gent estiga enganyada. No s'adoneu que tot és politica, açò, la serratella... Tot es politica i busqueu el engany coma forma de governar. Doneu pena amics

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això de Torrevieja ho he llegit ja en altre lloc.... Si, a l'escrit que va repartir fa unes setmanes l'alcalde.
      Per altre costat, no crec que a la Fiscalia li agradara sentir que és política. No, del que es tracta és posar en marxa l'Estat de dret, sobre el que tant li agrada escriure a l'alcalde, però del que fins ara a fet una utilització pervera.

      Elimina
  21. Anónim de les 15:36
    Un parell de peixets mes:

    -Tots els indicis "indiquen" que sí, si que estan imputats.
    -D'acord, tot es política.

    Pq. utilitzes tant el plural? Sou, voleu, esteu... Jo soc una dona independent, no estic afiliada a cap partit, en les varies eleccions on he participat he votat a diferents partits i tinc amics i familiars en diferentes opcions polítiques e ideològiques. No ho entec. Que t'ha fet pensar que vull enganyar algú? No tinc cap càrrec públic i ni una miqueta de poder, encara que volguera no podria pq. no tinc cap possibilitat de fer-ho, al meys, al "por mayor". Tampoc he insultat ningú.
    Només tinc una opinió propia, equivocada o no, i la llibertat de poder explicar-la.

    Tots els teus "arguments" es basen en una pressumpta conspiració de forces obscures per afonar el poble a l'infern i, alegrement, suposes que jo també en forme part.

    M'imagine que després de tot el te explicat et seguiré donant molta pena, ja que m'ho dius tot sovint. Que hi farem!!!!, peró quan em contestes, parla sols de mi pq. jo no represente a ningú.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Increible Plaerdemavida.

      És molt significatiu, que l'alcalde a hores d'ara, encara no haja donat ninguna explicació. Un carrec públic imputat deuria pronunciar-se, i si no, que dimiteixca.
      El ciutadans necessitem explicacions, no és podem permetre més carrecs públics del PP imputats. Estàn quasi tots imputats, al pas que anem no hi quedarà ningú net, per a fer les properes llistes.

      Elimina
  22. Es pot ser de dretes.
    Pero tambe en este poble la gent que defensa a este senyor sempenya en ser gilipolla.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo en lloc de menyprear diguent "gilipolla" diria IGNORÀNCIA POLÍTICA.

      Elimina
  23. Després de llegir a comarcalia, com s'ha fet el procés de selecció, d'una forma tan "patatera" sols hem queda pensar que el gestor que les ha fet , o no sabia de lleis o passava olimpicament de cumplir-les. Tal volta pensava que quedarà impune. En tot cas la seua credibilitat en quant a coneixedor de les lleis i procesos administratius va minvant continuament.
    Menos mal que sabia de lleis! Si no arriba a saber...!!!

    ResponElimina
  24. Jo crec que si en el tema de Serratella va eixir inmediatament a donar explicacions al poble fent un triptic amb paper de molt bona calitat en temps de crisis i amb diners de tots , ara deuria per vergonya al menys donar un pas endavant i explicar al poble aquest assumpte. Pero sense gastar- se els diners dels demes. Podría fer un discurs en el centre social.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Millor que li ho explique al jutge, jo ja em crec poc del que m'explique.

      Elimina
    2. Son les vuit de la vesprada y l'encarat encara no ha donat la cara. Quatre anys demanant un cara a cara, i ara que volem una explicació no els la dona.

      Elimina
  25. El cara a cara sempre el ha demanat amb sarrio . Amb Juanra no s´atreveix a demanar- li un cara a cara.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dixa al pobre juanra que casda vegada que parla en un pleno pareix que li agarre algo

      Elimina
  26. Esteu totalment engants o enganyant, no hi ha ningu absolutament NINGÚ imputat.
    Nose perque senpenyeu en dir que estan imputats, si no es aixi.
    Ja esta be de contar mentides i confundir a la gent en maldat. Que es tot aixo el que teniu maldat.
    Es demana que s'imputen, pero només es demana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però el que avui hem conegut al Levante-EMV i a comarcalia.inf supera la sentència, que fa una setmana també coneguérem, on el TSJ ratificava la sentència del 2010 i desestima el recurs que l'ajuntament va interposar. Avui ens han informa't, que l'alcalde Jose Luis Juan Pinter i la regidora de personal Isabel Vicent, han estat imputats per un presumpte delicte de prevaricació. Sembla que el nou procés que es va dur a terme aquest any 2012 per "normalitzar" la situació, no es va fer bé, i és on la Fiscalia veu indicis que l'han dut a denunciar en el jutjat d'Ontinyent el presumpte delicte penal de PREVARICACIÓ.

      Elimina
  27. El alcalde Jose Luis Juan Pinter i la regidora de personal Isabel Vicent, han estat imputats per un presumpte delicte de prevaricació.

    ResponElimina
  28. Estan o no estan Imputats?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estar estàn imputats, una altra cosa és que no vullguen assumir-ho.
      Però jo crec que este no és el debat si estàn o no imputats. El debat és com pot un alcalde passar-se per alt les lleis que regulen el procés de selecció del personal, en benefici propi (com molt bé diu Plaerdemavida).
      Serà que és creu voste l'amo i senyor del mas i que tot val?
      No és així està completament equivocat, ja que hi ha unes regles de joc que es diu reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, al qual vosté està sotmés.

      Aprofite també per a dirigir-me a vosté, amb motiu de la seua actitud una miqueta ordinaria, que de nou va fer gal.la en l'últim ple. Estic cansada i cada vegada més cabrejada d'assistir als plens i veure com vosté en "qualitat d'amo i senyor del saló de plens", i amb la tranquil.litat que li dona tenir a dos Policies Locals que li custodien, arremet de forma despectiva contra el regidors del partit socialista que han sigut el.legits democráticament. Sapiga que quan és burla d'ells, també és burla de mi. Li torne a recordar que hi ha unes regles de joc que es diu reglament, i que vosté pot adquirir i llegir. Però també li recorde que existeix una cosa que es diu democràcia que té un inconvenient molt gran per a polítics com vosté, ja que ni es pot adquirir ni es pot llegir, aixó ultim es porta en els gens.

      Elimina
    2. Bravo a Llum per el seu comentari. Paraules com aquestes son les que posen a cadascú al seu lloc i està clar que el lloc de l'alcalde no és manar de tot el que li plau, Aielo és de tots i no d'ell. No manara d'Aielo igual que mana dels seus consejals, no anem a permetre-ho. Democràcia ja!

      Elimina
  29. Una cosa no se: si el procés de concurs-opocició que és va jutjar en 2010 i va donar la raó al qui el va recorrir, i dos anys després el TSJ continua ratficant aquella senténcia, què passa amb les places?.
    Altra cosa, serà aquesta altra denúncia de la Fiscalia, que per el que he pogut entendre gràcies a Estudiante, enceta l'instrució en el jutjat d'Ontinyent. Mira que estem aprenent amb totes aquestes coses!

    ResponElimina
  30. Pinter encara no has presentant la teua dimissió?

    ResponElimina
  31. Estic content de que per fi es puga tindre un debat tranquil i sobre tot en trellat, ja que els trols que deia algu per açi, estos ultims dies estan prou callaets, pareix que algu els haja manat callar a vore si escampa el temporal o a lo millor cosa que dubte, començen a donarse conter que eixe que els deia ser tan bona persona, que ho sabia tot i que sempre tenia rao no era tant gran cosa.

    ResponElimina
  32. Decía el escritor francés Albert Camus que hay épocas en las que toda indiferencia es criminal. No denunciar los niveles de injusticia, desigualdad y abusos a los que estamos llegando en la actualidad, pasar por ellos de puntillas, implica formar parte de un silencio cómplice. Y al final, el miedo a tomar partido termina provocando monstruos.
    Que vos sembla la cita?

    ResponElimina
  33. en pareix de puta mare. le re le re le. Viva la festa. Que es donen a tots. festa festa festa................

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdona, però no estem per a festes, almenys a Aielo, o és que no t'has enterat que el màxim representant (Pinter) l'han imputat per un presunte delicte de prevaricació.

      Elimina
    2. Tanta festa, tanta festa, tanta festa... no seràs Andreu el consejal de festes no?

      Elimina
  34. Demà saludare en l'ajuntament: Bon dia imputats!
    En Aielo ja tenim de tot,!

    ResponElimina
  35. Recesión es cuando tu vecino pierde su empleo. Depresión es cuando tú pierdes el tuyo. Y recuperación es cuando Pinter pierde el suyo

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja ja ja, molt bó. Peró hi ha qui s'enganxa al "poder" con una lapa.
      I es que, Qui seria el sr. Pinter sense el poder? Un senyor maduret, un poquet grosset i calb, vaja, un de tants; perdria palmeros i arrimats, dietes i farterades "polítiques" i potser també una bon fum de diners. Ho hem d'entendre. Sigau comprensius que tornar a la "nada" quan un s'ha cregut tant ha de ser molt dur.

      Elimina
  36. Crec que no hi ha problema en ser maduret , un poquet grosset y calb . Em pareix que el aspecte fisic de les persones no te res que vore en cuant al seu comportament, educacio, etc. T´equivoques al voler ficar-te amb ell apelant al seu aspecte personal. Millor parla de les coses que fa mal , que son un fum i no de si es calb, grosset etc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no crec que Plaerdemavida s'haja clavat en l'aspecte físic del senyor Alcaldíssimo.
      Ha al·ludit a eixes característiques per a dir que és una persona més, un de tants, com la majoria d'homes d'eixa edat, vaja: baixets, grossets i calbs. Sense poder, ja no és ningú (si és que ara és algú!)
      No ho malinterpretes, xe!

      Elimina
  37. Només un apunt, perquè crec que prou gent ha expressat ací la mateixa opinió que jo hauria expressat:

    L'apel·latiu de "Tea Nap Party" em pareix de lo més gran que s'ha dit al blog. Ole ole i ole! hahaha!

    ResponElimina
  38. Gràcies "Ni un pas arrere", es de veres, no tinc cap intenció de clavar-me amb l'aspecte físic de ningú, i menys jo, que soc madureta, baixeta i grosseta. Calba encara no. De fet, volia parlar del poder i de la gent que creu que no es ningú si no en te. També es possible que tinguen rao i que, efectivament, sense poder no siguen res.

    ResponElimina
  39. Pinter encara no has dimitit?

    ResponElimina
  40. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muy bien dicho. Pero dudo que los "radicales" contrarios a Pinter que escriben en este blog te hagan algo de caso. A ellos lo ÚNICO que les interesa es volver a MANDAR en Aielo, y no descansaran y crearan todo el malestar y crispación que sea necesaria para volver a manipular el Ayuntamiento y dividirnos entre nosotros. Son capaces de todo. Hasta de meter denuncias por lo penal sin base alguna, solo con el objetivo de fabricar titulares de prensa y desgastar políticamente al Alcalde. Sin embargo, me da la impresión de que la gente no es tonta y sabe muy bien quien es quien, y todavía recuerdan lo que hicieron estos radicales del PSOE cuando estuvieron gobernando Aielo. Así que asumir que la mayoría del pueblo no está con vosotros porque sois los mismos canes con distintos collares.

      Elimina
    2. Has de retirar la frase dels polígons, i si vols, tornar a publicar el teu comentari.

      Elimina
    3. Al comentari de les 21:51 creus que no hi ha pitjor divisió que voler anar en contra de tota aquella gent que no pensa políticament com l'alcalde? és a dir que no és del PP. Creus que no hi ha pijor divisió que contratar solament i " A DIT" (com sol dir-se al meu poble)a aquella gent que a l'alcalde li naix del seu nas i perqué sols aquesta gent pensa com ell. Que sapiga senyor alcalde que Aielo està replena de ciutadans i sobretot joves amb molt alta qüalificació acadèmica, i jo, com a jove em senc completament indignada de la seua recolocació "A DIT" que ha fet amb molta gent del poble. Siga honest i primer informa, a tota la ciutadania que està en atur, de quines son aquelles places que necessita cubrir i després, com a bon governador que t'han elegit com bé diuen gran part de la població ignorant, otorga les places mitjançant subasta o bé perqué compleixen bén bé els requisits demanats. INDIGNACIÓ!

      Elimina
  41. A ver si lo entiendo, que si el alcalde y su concejala han incurrido en alguna ilegalidad, la culpa la tiene ZP. No, si no me extraña nada.

    ResponElimina
  42. vaya articulitos que publicais,¿porque insultais a todos los socialistas?,((si se les puede decir señores o no,no creeis que en el partido socialista pueden haber
    personas mejores que vosotros en todos los sentidos.
    en cuanto a las denuncias a él sr. alcalde,solo deciros una cosa,(((quien con fuego juega,se suele quemar))).
    y eso es lo que ha hecho el sr.alcalde en aielo.
    voy a numeraros algunas personas que el sr. alcalde ha jugado en ellas con fuego.

    VICENTE CORTA,MAHUI GARCIA,TERE NADAL,MONSE FUENTES,

    JOSE LUIS CATALA,ISABEL MARTI,JOAQUIN APARISI,EVA ANDRES

    SILVIA SANZ,LA SECRETARIA TITULAR DAVINIA DEL AYUN-

    TAMIENTO,NACHO ARQUITECTO MUNICIPAL,TECNICO AGRICOLA,

    TECNICO JARDINERIA,ECT.....
    esto en cuando a empleados del ayuntamiento,que se acuerdan mucho de él todos los dias.
    los particulares como cristina,toni,collado,salvador juan,y otros muchos más,se acuerdan de él todos los dias y todas las noches.
    (( MORALEJA QUIEN BIEN HACE BIEN RECIBERA))
    (( QUIEN MAL HACE MAL RECIBIRA))

    ResponElimina
  43. no te preocupes tant que aixo de desgartarse politicament eu fa ell a soles , no li fa falta que ningu l´ajude .

    ResponElimina
  44. rajoy,te prometo que si no mebajas la pensión,no te votare más.
    subistes un uno el año pasado,eso es un despilfarro,tienes que bajarnos como minimo un 10 % los pensionistas ccobramos demasiado y arruinaremos al pais
    a otra cosa¿por que no pagamos los medicamentos como todos los españoles al 50%?

    ResponElimina
  45. zapatero tambien es culpable de la imputación del alcalde y su mano derecha la seño.mari bel vicent.
    mando huevos zapatero cuanto poder tienes todavia.

    ResponElimina
  46. nian mols articuls que espenseu els escriu pinter,puesno
    els escriu una señora que tenia un comers en aielo que guanyaba mols euros.en la actualitad ia no el te,el va vendre fara uns tres anys

    ResponElimina
    Respostes
    1. i el comers ise no tindria x ksualitat una creu verde?

      Elimina
  47. i del motocros que,tambe imputaran al alcalde,o als directius del moto clup xarquim.ai pinter pinter cuans enrredos estas fent.ara atu ta grada la pelea i fer pujar el aigua riu a munt.

    ResponElimina
  48. Al anonim de les 21:18, tens tota la rao, este poble es xicotet i es coneguem tots i justament per aixo, no creus que, las ramas no te dejan ver el sol?.

    ResponElimina
  49. le re le i le re le i viva las festa. Que os den a todos a mi ningu m ayuda. festa festa y mes festa.

    ResponElimina
  50. Xe que cabut eres, no en fas cas, que ara els amics del PP no estem per a festes, tenim a dos imputats per un presunte delicte de prevaricació. Quan s'ha aclarixca tot aço, hi haura temps per a la festa. Mentrestant no. No sigues pesat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Comentari inapropiat, a no ser que es tinguen proves firedignes.

      Elimina
    3. El que calla no siempre otorga, a veces no tiene ganas de discutir con idiotas

      Elimina
    4. Esta claro que lo ÚNICO que les interesa a estos del SOE Aielese es volver a MANDAR en Aielo, y no descansaran y crearan todo el malestar y crispación que sea necesaria para volver a manipular el Ayuntamiento y dividirnos entre nosotros. Son capaces de todo. Hasta de meter denuncias por lo penal sin base alguna, solo con el objetivo de fabricar titulares de prensa y desgastar políticamente al Alcalde. Sin embargo, me da la impresión de que la gente no es tonta y sabe muy bien quien es quien, y todavía recuerdan lo que hicieron estos radicales del PSOE cuando estuvieron gobernando Aielo. Así que asumir que la mayoría del pueblo no está con vosotros porque sois los mismos canes con distintos collares.


      Elimina
  51. Interessant article el d'ahir:

    http://www.elmundo.es/elmundo/2012/11/21/navegante/1353498089.html

    ResponElimina
  52. Interessant artícle, sobre la possibilitat que tenim els ciutadans de grabar el plens.

    ResponElimina
  53. Si, es de veres, molt interessant. Peró vull incidir en un aspecte concret:

    Diu l'article: La respuesta civil es organizarse y denunciar estos comportamientos que entorpecen la transparencia.
    ..Al menos así lo expresan una multitud de sentencias y el propio el Defensor del Pueblo en varias recomendaciones enviadas a diferentes localidades españolas cuyos regidores han prohibido la grabación de las sesiones públicas.

    Molt bé, feta la llei, feta la trampa, I quina es la trampa? LA PUJADA DE TASES JUDICIALS. En esta nova regulació de tases judicials, qualsevol que vullga posar una denuncia ha d'anar amb els diners per davant.

    Que ens hem cregut, poble miserable, que podriem utilitzar la Justicia per defensar els nostres interessos? No, no hi ha denuncia, no hi ha Justicia, no tens dret a defensar-te, a denunciar una situació que puga ser inclús delictiva si no vas amb 600 eurets per davant.

    Ja pots ser un regidor d'algun poble on l'alcalde es creu un deu, ja pots ser un "iaioflauta" o un indignat que vullga denunciar una mala actuació policial, ja pots ser una dona maltractada, si no tens dinerets ja et pots ben fotre.

    Si, senyores i senyors, els dinerets sempre per davant. Si vols la ciutadania comprat un piset de 160.000€ i la tindras, si vols sanitat PAGA, si vols una escola digna PAGA, si vols Justicia PAGA.

    Tenim els nostres drets en venda. Algú ha vist mai mes poca vergonya que aquesta del PP?

    ResponElimina
  54. Com pot ser que ningú crega als del PP? Si son gent de paraula! Mireu què deia Alberto Fabra el mes de maig:
    Según Fabra, "en esta Administración no puede haber imputados porque los ciudadanos están exigiendo ejemplaridad a los políticos". "Desde luego, es una cuestión que desde mi gobierno ha quedado muy clara. Aquellas personas que estén involucradas en algún proceso judicial van a tener que dejar sus responsabilidades", ha agregado al respecto.

    ResponElimina
  55. Señora administradora del blog, que pasa que cuando hay algún comentario que no te gusta lo quitas, yo en mi comentario no insulto a nadie y has retirado el escrito, que pasa que eres tú la principal implicada en la criticas del polígono.
    Se te ve el plumeroooooooooooooooooooooo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veig que no tens proves, així que demostrat que és infame.

      Elimina
    2. Estos ja no saben per on eixir, i aleshores s'inventen el que siga per a despretijar aquest espai de debat i opinió, que tant és molesta.
      Aielonera a seguir, estas fent ho molt bé. Salut

      Elimina
  56. Puc intuir que avui han eixit al "recreo" els multi-trolls.
    Aielonera, per què no actives l'opció que per deixar comentaris hem de donar-nos d'alta en un compte de gmail o similar?. Alguns es pensarien allò que van a dir, intentant no ofendre ni intentar trencar la marxa del blog. Per tu seria menys pesat la moderació.
    Jo per la meua part no tinc cap problema en fer-ho.
    Ànim, a tots i totes els que volen comentar dins un mínim de respecte.

    ResponElimina
  57. Algu defensa de manera raonable aquest procés de selecció conforme s'ha fet?
    No he llegit ningú que ho defense, jo tampoc! Impresentable i injust. Això es el que interesa i agraeisc que es denuncien les practiques presuntament delictives per a que es corregisquen i no es continuen fent en el meu poble. I això ès el que intenten desviar de la nostra atenció.

    ResponElimina
  58. Aielonera, sempre he confiat en el teu criteri. Tens el meu suport.

    ResponElimina
  59. vosatros erre que erre i el poble de aielo torna a confiar en el seu alcalde fa un any i mig.
    i mira que difameu mentires, però la gent no es tonta i esta cansa de vosatros.
    viva la xapi, viva bravo, viva paco martí i la mare que vos pa parir sou de lo milloret de la contorna.
    no en pariran com vosatros.
    en dos collons

    ResponElimina
  60. Erre que erre tu, que no vas al gra ni a la questió del debat i estas obsesionat en eixa gent que anomenes . Pesat!

    ResponElimina
  61. si esque el que vull es que es doneu conter que no podeu tenir rao vosaltres i la gran majoria d'aielo.
    jo parlaria en la Chapi, Bravo y en Paco Martí que ells de raons saben alamont.
    i segur segur que la Xapi me solta una carisia, el Bravo em mana callar i Marti me diu una escusa.
    aborrits vos tinguem

    ResponElimina
  62. vosatros rao i la gran majoria d'aielo no
    (correcció)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Es pot fer comentaris, encara que cal evitar utilitzar afirmacions com coacció i amenaces, sense tenir proves.

      Elimina
  63. Los efectos disuasorios de la ley que vol implantar Gallardon no crec que tinguen efecte en el nostre poble . Perque les costes les paga el poble, quan es notaria es si els tinguera que pagar l'alcalde de la seua butxaca.
    Conclusió, els ciutadans no som els que atasquem la justicia, a partir d'ara si que tindrem més dificil la nostra defensa.

    ResponElimina

  64. Desde Ibi a Pinto, desde Matillas a Pelayos de la Presa. Varios alcaldes de localidades repartidas por toda España niegan a ciudadanos, con cargo público o a título particular, la grabación de los plenos municipales, que son públicos. La respuesta civil es organizarse y denunciar estos comportamientos que entorpecen la transparencia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tal volta, com molta gent no veu els plenos , algu que aci escriu , encara anomena a gent que fa dèu anys que no està governant el poble. 10 anys, també son ganes d e no enterarse, jo no vaig als plenos i sé qui mana en el poble i qui està en l'oposició, en noms i cognoms.
      Es una vergonya la falta de transparencia!

      Elimina
  65. Le re le i le re le i le re le. I viva la festa. Continueu sense arreglarme el meus problemes. Que ens en donen a tots. Festa festa i festa

    ResponElimina
  66. Justicia, divino tesoro
    ya te vas para no volver
    cuando quiero llorar no lloro
    y a veces lloro sin querer.

    ResponElimina
  67. A la justicia li han posat preu. Preu que hauran de pagar tots aquells que no siguen pobres i puguen accedir al torn d'oficio, o rics com per a poder pagar les taxes judicials. Ah! També no tindrà preu per aquells que s'amparen darrere d'una administració, en eixe cas els costos els paguem els ciutadans.
    Espere que lo següent no siga posar preu als caps.

    ResponElimina
  68. Le re le i le re le i le re le i viva la festa. I jo sense que me arreglen la vida, Que ens donen a tots. Viva la festa y viva

    ResponElimina
  69. arreglatela tu sols i treballa un poquet

    ResponElimina
  70. El número 6 només vol que festa! Ja està bé Andreu de tanta festa!

    ResponElimina
  71. Si la justicia existe, tiene que ser para todos; nadie puede quedar excluido,de lo contrario ya no seria justicia.
    Justicia para todos!

    ResponElimina
  72. Lo ÚNICO que les interesa a los del SOE local es volver a MANDAR en Aielo, y no descansaran y crearan todo el malestar y crispación que sea necesaria para volver a manipular el Ayuntamiento y dividirnos entre nosotros. Son capaces de todo. Hasta de meter denuncias por lo penal sin base alguna, solo con el objetivo de fabricar titulares de prensa y desgastar políticamente al Alcalde. Sin embargo, me da la impresión de que la gente no es tonta y sabe muy bien quien es quien, y todavía recuerdan lo que hicieron estos radicales del PSOE cuando estuvieron gobernando Aielo. Así que asumir que la mayoría del pueblo no está con vosotros porque sois los mismos canes con distintos collares.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El único crispado pareces tu, ningún argumento nuevo, ninguna explicación razonable.

      Elimina
    2. Ara si que has dit una veritat com una casa.

      Elimina
  73. Com pot ser que ningú crega als del PP? Si son gent de paraula! Mireu què deia Alberto Fabra el mes de maig:
    Según Fabra, "en esta Administración no puede haber imputados porque los ciudadanos están exigiendo ejemplaridad a los políticos". "Desde luego, es una cuestión que desde mi gobierno ha quedado muy clara. Aquellas personas que estén involucradas en algún proceso judicial van a tener que dejar sus responsabilidades", ha agregado al respecto.

    ResponElimina
  74. La exgerente del PPCV vuelve a TSJ a declarar por Gürtel
    Ceres vuelve a citar a Cristina Ibáñez durante las investigaciones para averiguar si hubo empresas que pagaron actos electorales del PP en 2007
    EUROPA PRESS, VALENCIA El magistrado José Ceres, que instruye en el Tribunal Superior de Justicia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) el conocido como 'caso Gürtel', ha vuelto a citar a declarar, en calidad de imputada, a la gerente del PPCV, Cristina Ibáñez, por la supuesta financiación irregular del partido. Tendrá que acudir de nuevo al tribunal valenciano el próximo 12 de diciembre, a las 10.00 horas.
    Así consta en el calendario de declaraciones previsto para este mes de noviembre y diciembre, en el que también se cita, entre otros, a tres empresarios: el presidente del grupo PIAF, Antonio Pons; el empresario Tomás Martínez Berna; y el delegado en Valencia de Enrique Ortiz e Hijos, José Bevía. Este último ya prestó declaración en el tribunal pero en calidad de testigo. Esta vez --mañana, día 27-- lo hará como imputado.
    En total, hay previstas para los días 27 y 28 de noviembre, y 11 y 12 de diciembre, 15 citaciones, cuatro de ellas en calidad de imputados -Ibáñez, Pons, Bevía y Martínez Berna-. El resto son testigos propuestos, en su mayoría, por el ministerio fiscal.
    En concreto, para este martes, día 27, está citado José Bevía, a las 12.00 horas; y previamente acudirán al tribunal valenciano otros dos testigos. Bevía ya prestó declaración en el TSJCV el pasado 24 de septiembre en calidad de testigo, por los contratos de promoción firmados entre la empresa Enrique Ortiz y Orange Market. Al respecto, el responsable de la mercantil declaró ante el juez que un trabajador suyo --José Bevía-- era el encargado de negociar estos asuntos.
    Para el miércoles, día 28, está previsto que declaren tres testigos más y, en calidad de imputado, el empresario Tomás Martínez Berna, quien tendrá que acudir a las 11.30 horas. Este empresario ya fue citado anteriormente, pero su declaración tuvo que suspenderse y tendrá que ser interrogado mañana.
    Asimismo, el día 11 de diciembre declararán otros seis testigos; y el día 12 dos imputados: Cristina Ibáñez y Antonio Pons. Este último también había sido citado el mismo día que Tomás Martínez Berna, pero su interrogatorio también tuvo que suspenderse y se ha fijado para el día 12.
    IBÁÑEZ: PAGOS LEGALES
    Respecto a Cristina Ibáñez, imputada por un presunto delito electoral en las elecciones autonómicas 2007, declaró ante el magistrado, en su primera citación, que autorizó varios pagos durante la campaña del partido, y resaltó que todos ellos estuvieron ajustados a la ley.
    Con todas estas declaraciones, el juez trata de aclarar si determinadas empresas pagaban actos electorales del PP en la Comunitat. Las firmas supuestamente ingresaban el dinero a Orange Market, que era la que organizaba los actos electorales al PPCV, y la firma del empresario imputado Francisco Correa, emitía facturas falsas por servicios no prestados.

    ResponElimina
  75. La semana pasada salió en toda la prensa, que Fiscalia imputaba al alcalde de Aielo JL Pinter y a la concejala de Cultura MªIsabel Vicent Ferri, de un presunto delito de prevaricación. Pues bien, el alcalde aún no ha dado ninguna explicación sobre este lamentable asunto.
    Pinter, no creo que lo mejor sea el silencio. Los ciudadanos nos merecemos explicaciones claras sobre este asunto.
    O es que, sólo das explicaciones sobre asuntos privados para sacar rédito político.
    No seas tan cómodo y explica si puedes todo lo sucedido. Te recuerdo que es muy grave.

    ResponElimina
  76. L'alcalde sembla que si ha donat explicacions a uns pocs, als que ha dit que no passa res, tot està correcte, i com ja ha dit un comentari abans sense "base alguna".

    ResponElimina
  77. Al anónimo de las 12,20 se ve que "la superioridad" le ha dado la orden de repetir el mismo mensaje que ya nos lanzó hace unos dias.

    Te diré que en algo estoy de acuerdo contigo y es en que "la gran mayoría del pueblo no es tonta" y como tal ya empiezan a conocer quien es, que dice y que hace tu admirado alcalde.

    El Sr. Pinter tal vez ha podido manipular y confundir a todo el mundo durante un tiempo, pero él mismo, con su obsesión revanchista hacia cualquier persona no afín a su idea de la política y de la vida y también en la creencia que podía saltarse las leyes "a la torera" al final sólo va a conseguir que todos, (los unos y los otros), se cansen de tanto contencioso y litigio y de que la corporación municipal, (es decir, TODOS) tengamos que soportar el gasto que supone todo ello, como consecuencia de su incompetencia.

    En cuanto al tema sobre lo de "crear división, malestar, crispación, etc." podría enviarte un "memorandum" contestándote de quien ha traido a Aielo el malestar, la división y la crispación y desde cuando, pero no es cuestión de molestar al resto de compañeros de tertulia con lo que casi todos ya conocen de sobra.

    ResponElimina
  78. Una cosa ha quedado clara, el alcalde y su concejala han estado gobernando por encima de sus posibilidades. Hasta cuando? Eso lo diran los jueces o el pueblo.

    ResponElimina
  79. Levante 24 de novembre de 2012.
    En el article "Entre Seguridad y Conflictos" de Josep Antoni Mollà, torna a fer-se referència a la acusació per part de la Fiscalia a l'Alcalde. Hi un paragraf que diu:

    "Como apunta un aforismo popular, *quien a hierro mata, a hierro muere*. Esa es la traslación que se colige tras la remisión de la Fiscalia a los juzgados de Ontinyent de un petición de imputación al alcalde de Aielo de Malferit, José Luís Juan Pinter, acusándole de un presunto delito de prevaricación en le caso de plazas de funcionarios del ayuntamiento que afecta directamente a la hermana del alcalde. No hay que olvidar que Pinter accedió a la alcaldia tras litigar y ensañarse contra la anterior alcadesa por una polémica venta de terrenos municipales a la empresa de su marido"...

    ResponElimina
  80. Pienso que este tema ya cansa Solo hace mas que repetir lo mismo. Pienso que ahora el tema de mas actualidad es LAS ELECCIONES CATALANAS donde la propuesta de independentismo de Artur Mas ha fracasado estrepitrosamente. (Recordemos que ha perdido 12 escaños). Pero de escándolo es lo que está pasandole al partido socialista. (ha perdido 8 escaños). Estas elecciones catalanas, junto a las gallegas y andaluzas estan dejando al partido socialista en el lugar donde debe estar. La gente no es tonta y le esta pasando factura por ser un partido sin ideas, un partido sin programa, un partido que ha llevado a España a la tremenda crisis que padece y un partido que, ahora, desde la oposición tan solo busca el desgaste del gobierno del PP. porque no sabe hacer otra cosa. Ahora veo que es cierta la frase "ESPAÑA NUNCA HA PROGRESADO CON GOBIERNOS DE IZQUIERDAS". Por el contrario, el PP, aún tomando las medidas tan impopulares que esta tomando, porque son necesarias para salir adelante España, sigue remontando y aumentando poco a poco la confianza en la gente. En Andalucia ya ganó, tambien en Galicia y ahora en Catalunya ha tenido el mayor ascenso en votos de su historia en esta Comunidad. Y eso es lo que la gente ve cada vez mas claro. Ve a un partido serio y unos gobernantes serios que no van por ahi, montando o apoyando huelgas, fomentando la rebelión social, saliendo en los medios de prensa y todas esas otras cuestiones que hace el partido socialista y que no buscan ayudar que este pais salga adelante sino todo lo contrario, conseguir el gobierno al precio que sea. Es su politica. No saben hacer otra cosa. Así mientras el PP trabaja y defiende un proyecto claro y que Europa esta reconociendo cada vez mas, los socialistas andan perdidos pegando tumbos sin saber encontrar el rumbo. Y el pueblo español se lo está haciendo pagar.

    Administradora del blog le sugieron abra el debate con un titulo que lo dice todo: ¿QUE LE ESTA PASANDO AL PARTIDO SOCIALISTA QUE CADA VES ESTA PERDIENDO MAS Y DE MANERA ALARMANTE LA CONFIANZA DEL PUEBLO?

    Espero que la imparcialidad de este blog que manifiesta su administradora se vea reflejada con esta petición.

    ResponElimina
  81. Si que es un partido serio,el PP,sobre todo en La Comunidad Valenciana 11 diputados imputados por corrupcion !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Aielo també és molt serio el PP, un alcalde imputat i sense donar ninguna explicació. Poder, poder i mes poder, és el que vol aquest senyor.

      Elimina
  82. CiU Un partit no oblidem de dretes, un partit que busca l'independentisme d'Espanya, poc es diferencia del PP, CiU busca independitzar d'Espanya i el PP busca separar mig Espanya de l'altra mitja,, recordem divideix i venceràs!

    ResponElimina
  83. el alcalde no està imputat, es demana la seua imputació. però no ho està

    ResponElimina
    Respostes
    1. La setmana passada va sortir a tota la premsa, que Fiscalia imputava a l'alcalde d'Aielo JL Pinter i la regidora de Cultura Maria Isabel Vicent Ferri, d'un presumpte delicte de prevaricació.

      Elimina
  84. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que nervioso te noto. Ya no sabes por donde salir. Vosotros que queríais destruir al partido socialista para no tener oposición. Y os ha salido el tiro por la culata. Hay oposición y están haciendo muy bien su labor. Lo siento esto se llama democracia.

      Elimina
    2. Atenent a l'observació de Hernandez , també em sembla un comentari calumniós, lesiu i indocumentat per la qual cosa s'elimina. Repetisc que no publiquem comentaris com estos.

      Elimina
  85. els diccionaris diuen les deficnicions de les paraules que nosaltres vullguem, list@.
    Torne a dir que l'alcalde no està imputat ni la regidora ,tansols es demana que simputen.
    I NO NIA MÉS SEGO QUE EL QUE NO VOL VORER.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu si que estàs cec, de deveres. I t'agradaria que nosaltres estaguerem cecs i sordos. Nosaltres llegim la premsa, i ho explica molt bé.

      Elimina
    2. http://www.elmundo.es/elmundo/2012/11/16/valencia/1353098872.html La Fiscalía pide imputar al alcalde de Aielo de Malferit por 'ascender' a su hermana: així es com diu el periodic el mundo.
      L'alcade no està imputat es demana la seua imputació, ho enteneu? no es tant dificil de compendreu, crec.

      Elimina
    3. Està imputat i tindrà que anar al jutjat a defensar-se. Pregunta-li, igual t'ho explica ell. Si et diu el contrari estarà mentin-te. Altra cosa es que vullgues creure les seues mentires.

      Elimina
  86. Si penses que meu he de creure de tu i no del periodic estas equivocat.
    El periodic diu que es demana que simputen.
    I ja esta be de fer mal, que es lo que vullgeu, mentir mentir i mentir. La gent d'aielo no es tonta. En canvi vosaltres si en creureseu.

    ResponElimina
  87. Parece que el programa del pasado domingo de "Salvados" (recordad, en la Sexta a las 21:30) ha causado un gran revuelo en el sector de las eléctricas. Y es que
    por primera vez un periodista se ha atrevido a denunciar lo que todos sabemos po
    r experiencia: la situación de oligopolio, la falta de transparencia, la complicidad con los políticos y sus beneficios exagerados a cuenta de nuestros bolsillos. Estos gigantes no sólo tienen en su nómina a ex ministros y ex presidentes (¿como pago de favores?), también engordan a un buen número de periodistas para que defiendan con la pluma sus intereses. Y además, debido a la situación de crisis de los medios de comunicación, utilizan el arma de la inversión en publicidad para garantizar que siempre tendrán tratamientos favorables.

    Lo de Jordi Évole los ha descolocado. Por primera vez un periodista quijotesco se atreve a arremeter contra los colosales molinos. ¡Y con un 12% de audiencia! Porque no les importaría si lo siguiesen cuatro gatos, pero eran varios millones los que estaban viendo el programa. Esto ha provocado una airada protesta (o amenaza) del oligopolio, que se ha dirigido a Manuel Lara, presidente del Grupo Planeta (que controla Antena 3 y la Sexta) para exigirle un espacio en el que poder lavar su imagen.

    Me temo que la temeridad de Jordi Évole, el periodista más valiente que tenemos hoy en España, puede costarle el programa. Por favor, no os lo perdáis el próximo domingo. Hay que darle un 15% de audiencia para que, si Lara cede a la presión de los ladrones del oligopolio y retira el programa, que no se diga que fue por falta de seguidores. Es necesario proteger a los que dan la cara por todos.

    Desde dry queremos remarcar lo tremendamente valiente que es Jordi évole al atacar la corrupción y monopolios de este país, sabemos perfectamente que el periodismo esta lleno de mercenarios que no merecen el nombre de periodista. Por eso consideramos fundamental que todos apoyemos la labor de JORDI.

    ResponElimina
  88. Per al proper dijous 29-11-2012, s'ha convocat Ple extraordinari a les 15:15 hores
    L' únic punt de l'ordre del dia, es el que es va quedar damunt de la taula en l'ultim ple i que tracta sobre la taxa de recollida de fem que hem de pagar en 2013 a banda de la que ens cobrara el Consorci de residus.

    Com podeu vorer, l'horari es un eixample de transparencia i de bona voluntat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que poc trellat posar un ple a les 15:15.
      Serà per a que no puguen participar els regidors que treballen?
      Cregueu que a eixes hores podràn assistir els membres del Tee-Nap Party?

      Elimina
    2. Aquest és un tema que està d'actualitat a la nostra comarca, també en altres. En l'últim ple celebra a Aielo es va tractar els tema, amb l'aprovació de la modificació de taxes. Pel que fa a la taxa de fem, fins ara pagavem un sol rebut a l'ajuntament, per la recollida i el tractament, sembla que ara el que pagarem seran dos rebuts: un a l'ajuntament i altre a un Consorci (aquest en cobrarà el tractament).
      La Mancomunitat està revolotejada perquè aquesta nova situació va a suposar una pujada del que els ciutadans pagavem.
      La setmana passada el nou president de la Mancomunitat (alcalde popular de Beniganim) va reunir a representants públics per convencer que calia adherir-se al Consorci.
      Supose que en aquest Ple l'alcalde també intentarà convencer del mateix, ja que no crec que es posicione en contra dels seus, encara que açò puga suposar una pujada de taxes en conjunt. Cal esperar per veure quins son els arguments, perquè pagar més va a pagar-se.

      Elimina
  89. Anónimo de ayer 27 a las 18:15

    Debes pensar un poco más lo que dices antes de soltar la primera barbaridad que se te ocurra. ¿cómo es posible decir que Toni, Gerente de la Serratella, paga los pleitos que se le puedan interponer al Sr. Alcalde de este pueblo por parte del Sr. Espí ó de gente del Psoe? además, guiándote por el simple hecho de que J.Espí y su mujer son amigos de Toni. No sólo estás mintiendo sino que estás también difamando y calumniando a unas personas. Creo que debes meditar mejor lo que escribes, al menos para no incurrir también en contradicciones que me parece inútil el explicartelas.

    Vale más que te calientes la cabeza pensando que tu, yo y el resto de Aielo SI estamos pagando la cantidad de pleitos que el Alcalde mantiene (y pierde) con vecinos que se defienden de los agravios que sufren de tu jefe, sobre todo por el hecho de ser de ideas diferentes a las vuestras y no tienen más remedio que actuar en legítima defensa. Si quieres asegurarte de ello pregunta (a quien tu creas que puedes hacerlo) lo que cuestan al ayuntamiento los abogados que prestan estos "servicios", aunque creo que ya lo debes saber.

    No soy militante del Psoe, aunque me considero de izquierdas, y me he ido enterando, por personas a las que doy crédito, de la cantidad de contenciosos que han habido a lo largo de estos cinco años y pico en el pueblo y que están en boca de toda la población y que tú seguro conoces de sobra.

    ResponElimina
  90. Hdez. comentaris com al que fas referència sols son el lamentable producte de l'estupidesa. La pregunta del milió es per què hi han persones que es sotmeten a l'acte de massoquisme de llegir alló que tant insultant els resulta, i a més contestar-ho.
    Com analitzen la realitat de la seua vida amb tant encert com analitzen la d'altres o la vida social, a mi sols em queda que advertir-los que no isquen de casa, perquè no sabran com interpretar-la i s'estamparan com una "polilla" cega contra qualsevol aparador....llevat que tinguen d'una condició acomodada, i visquen del "panfletisme" del Tea Nap Party per defensan l'indefensable.

    ResponElimina
  91. jo apagaré la llum el divendres de les 7 a les 9 de la nit.

    ResponElimina
  92. Gracias Esperança, tienes toda la razón y te aseguro que tendré en cuenta tu opinión.

    ResponElimina
  93. Ximo Puig
    Esta semana se ha desconectado a Bancaja de la máquina de vida asistida. No es una eutanasia, el paciente no ha pedido terminar su calvario de dolor, sino que ha sido este Gobierno del PP el que ha decretado su muerte súbita, no dejándole siquiera completar su transición ordenada para convertirse en fundación. El Gobierno de España que no parece muy inclinado a exigir que las responsabilidades por la gestión de las cajas alcancen mas allá de sus viejos enemigos, los que zancadilleaban a su presidente para ser candidato a La Moncloa.
    Lo cierto es que la agonía de la tercera caja más importante de España está a punto de concluir, si no lo ha hecho ya. Y el facultativo que certificará la defunción no pertenece a la administración de salud, sino al Banco de España. Con Bancaja desaparece cualquier vestigio del sistema financiero valenciano, con la honrosa excepción de Caixa Ontinyent. Hemos visto liquidar a la CAM, también ese parece el destino de la Sociedad de Garantías Reciprocas, vemos que el Banco de Valencia ya es de La Caixa y con nocturnidad y alevosía se ha procedido a enterrar al buque insignia del sistema: Bancaja. No me resisto a imaginar qué hubieran dicho en el ecosistema conservador valenciano si todo esto „invasión catalana incluida„ hubiera pasado gobernando el partido socialista.
    Sólo quedan los residuos del festín y Caixa Ontinyent. Alguien de ella y de otras en otros lares, podrá explicar cómo se hace para no desaparecer, para no finiquitar el patrimonio acumulado por generaciones. Alguien, más pronto que tarde, deberá dar cuenta.
    La Generalitat se ha parapetado en el Instituto Valenciano de Finanzas, un instrumento hoy minimizado del que nadie espera nada desde que su mayor gloria se produjera con motivo de comprobar que su máximo dirigente cargaba más que dudosos gastos de representación a la tarjeta de todos.
    Todo se ha ido a pique. Al PP, que tanto gusta hablar de herencias recibidas, hay que preguntarle qué hizo con la herencia que los socialistas le dejaron en 1995 „la tercera y la cuarta caja de España, saneadas y competitivas„ para llegar a esto. ¿Ha habido una voluntad sistemática de saqueo? Aparentemente sí, pero me temo que ha sido más una cuestión de estulticia que de malicia. Para ser maligno hay que ser muy inteligente, y a la vista está que no lo han sido. Listos, espabilados, sí. Pero inteligentes, poco. Basta ver el calvario de Ángel Acebes, de ministro del Interior a imputado, o de su colega Rato, de ministro de Economía y director gerente del FMI a imputado, para darse cuenta de que, si lo hubieran previsto, lo habrían gestionado de otra manera. No sé qué decir del autor intelectual del relato valenciano y del papel del expresidente Olivas. Esto no excusa la responsabilidad. La negligencia culpable no es una eximente. Lo cierto es que se han llevado por delante los ahorros de un montón de valencianos. Se han forrado con dietas, planes de pensiones y otras prebendas. ¿No tenía la responsabilidad de su control también el IVF por atribución estatuaria?
    No puedo afirmar que hubo un plan previo de desmantelamiento de las instituciones financieras en los territorios gobernados por el PP, pero el resultado en la práctica ha sido ése. Primero, se modificó la Ley de Cajas y ahí la Comunitat Valenciana sí fue pionera. Se politizaron las cajas y, en demasiados casos, se ocuparon por el PP para mayor gloria de su proyecto económico y su organigrama orgánico. Era todo lo contrario a lo anunciado, era la forma de apear a los ambiciosos de la política, acomodándolos en otra ambición vinculada a la avaricia. El PP se hizo con el poder absoluto y por ello es el responsable absoluto de este desastre.

    ResponElimina
  94. Seguimos:A partir de ahí, poco importaba lo que iban a cobrar, porque lo que iban a permitir era impagable. Los paniaguados no tuvieron empacho en aprobar lo que el poder les demandaba. Las cajas se llenaron de pusilánimes ambiciosos en su mayoría del PP ignorantes en detalle del sistema financiero, de las finanzas, o las grandes finanzas que no hubieran conocido jugando al Monopoly. Obedientes al poder y bien retribuidos, hoy corren el riesgo, por ambas cosas, de sentarse en el banquillo y deben todas las explicaciones a los millones de herederos de la ruina.
    De ser ciertas algunas declaraciones de exdirigentes de la CAM sobre la forma de adopción de acuerdos y aprobación de actas, todo recuerda a un Nuremberg de opereta: todos actuaron por orden de la superioridad, y la superioridad está muerta o desaparecida. Se diseñó el saqueo pero no se previeron sus consecuencias.
    En definitiva, se ha arruinado a los valencianos, se ha dejado sin financiación de proximidad a las empresas y comercios valencianos, se transfirieron los centros de decisión a otras plazas, cuya preocupación por esta tierra y sus vicisitudes, como comprobamos ahora una vez más, estaba fuera de su agenda. Los valencianos se ven privados de una parte esencial de toda economía moderna, un sistema financiero, entre otras cosas, porque quienes debieron defenderlo, se plegaron de forma ominosa y culposa al príncipe de turno. Los sucesivos Gobiernos del PP, en unos casos por acción, en otros por pasividad y, en casi todos, por estulticia, han arruinado una de las herramientas fundamentales para salir de la crisis, convirtiéndola, en cambio, en un elemento central agravante de la misma. Bajo su gestión, Bancaja dejó de ser un instrumento al servicio de la economía de los valencianos, de sus empresas, de apoyo al sector industrial, tan duramente maltratado por ellos para pasar a ser la financiera de los proyectos del pelotazo y de los grandes eventos.
    El precio a pagar, presente y futuro, por todos los valencianos, ha sido extraordinariamente elevado. Pero que nadie lo dude, cuando se produzca la alternancia higiénica necesaria, entre todos, con nuevas alianzas, reconstruiremos un sistema financiero al servicio de las empresas y de la sociedad valenciana. En la agenda del cambio real, es una prioridad.

    ResponElimina
  95. Notícies
    Dijous 29.11.2012 20:14
    Aielo de Malferit aprova la nova taxa local del fem
    El PSPV demanava que el batle rebaixara la partida de serveis jurídics perquè el veïnat s'estalviara la taxa
    El polèmic ple de l'Ajuntament d'Aielo de Malferit ha aprovat, amb els vots del PP, la nova taxa de recollida de residus urbans, que se situarà en 34,40 euros per habitatge per a 2013. Els regidors del PSPV-PSOE hi han votat en contra. De fet havien presentat una proposta al ple en què demanaven que la taxa a aplicar l'any que ve fóra de 0 euros.
    La proposició socialista recollia dades oficials de 2011, segons les quals el cost per a l'Ajuntament de la recollida de fem i de l'ecoparc havia estat de 19,13 euros per habitatge. Es referia també a les despeses en serveis jurídics a què havia hagut de fer front el consistori, 82.898,25 euros, que representen 37,92 euros per habitatge. Basant-se en aquests imports, el PSPV-PSOE demanava que el batle reconsiderara aquesta darrera despesa i en dedicara una gran part a estalviar al veïnat d'Aielo de Malferit la taxa de fem del 2013.
    La majoria que té el PP ha tret avant l'ordenança proposada per l'equip de govern. També ha servit per a ratificar el ple com a urgent, a la qual cosa s'hi havien oposat els socialistes en entendre que el ple s'havia de considerar extraordinari perquè era per a acabar de tractar un punt pendent de l'ordinari anterior, però en cap cas urgent.
    A l'únic acord arribat ha estat el de presentar al·legacions conjuntes comtra la taxa estipulada pel Consorci de tractament de residus, que s'ha de sumar a l'aprovada per l'Ajuntament. El batle d'Aielo de Malferit, José L. Pinter ha assegurat que té les presentades per l'alcalde d'Énguera, qui és també vice-president del Consorci, i que les durà per tractar-le en el ple ordinari de gener, però no les ha facilitades a l'oposició.
    La convocatòria del ple havia rebut fortes crítiques per part de l'oposició, atés que se'ls havia comunicat dimecres i s'havia fixat a un horari gens habitual, les tres i quart de la vesprada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per favor, no continues enviant escrits que son un "corta-perga" de declaracions o noticies que podem llegir en altres llocs. Gràcies.

      Elimina
  96. HACIA MUCHO TIEMPO QUE NO ENTRABA EN EL BLOG, Y REALMENTE PIENSO QUE ESTAIS PERDIENDO EL TIEMPO, ANTES ASUNTO SERRATELLA COMO NO TIENE SOLUCION AHORA LA HERMANA DEL ALCALDE.CON LOS PROBLEMAS QUE TENEMOS TODOS SOBRE TODO ECONOMICOS, DEJEMONOS YA DE CHORRADAS Y PONGAMONOS TODOS A TRABAJAR .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Y tu zopenco, ¿tu no pierdes el tiempo? Cuantas chorradas tenemos que leer, sin querer.

      Elimina
  97. No he escrito nunca en vuestro blog,y hacia tiempo que no entraba, pero es que sois cansinos .Antes cn el tema de serratella, como no tiene solucion ahora la hermana del alcalde, y si dedicaramos el tiempo en beneficio de AIELO DE MALFERIT.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdona, però no he llegit cap comentari que diga algo de la germana de l'alcalde. El que sí q he llegit son comentaris de com Pinter es salta les lleis a la torera. I aixó és molt greu, i pel bé del nostre poble tinguem tots la responsabilitat de denunciar-ho. Tu també.
      Es molt greu que Fiscalia demane imputar a Pinter per un presumpte delicte de prevaricaió. No estem parlan de bobades. Un fiscal ha demanat la imputació del representat del poble!. És molt fort. S'ha denunciat en tots els mitjans de comunicació, i tu vols passar pàgina. Sigues més responsable pel bé del nostre poble.

      Elimina
    2. Per insultar-nos, si tu vols, no fa falta que entres. Et recomane que faces crítiques més constructives, sempre que pugues. Encara que ara, tal com estan les coses, ho veig gairebé impossible que pugues justificar aquestes actuacions municipals tan poc ètiques.
      Recapacita.
      Vos dessitge que passeu un bon día. Es veiem demà a la mateixa hora.

      Elimina
  98. Que rollos de noticies. Pesats.

    ResponElimina
  99. Tots a treballar i pinter a gastar-se els diners de tots en juis , en juntes diocesanes, panflets de serratella , bims etc. Ala a Malgastar . Si eixos diners eixiren de la seva butxaca no faria tantes fanfarries.

    ResponElimina
  100. Avui dia de la Constitucio, cregueu que algun politic d'aquest pais la respecta?.

    ResponElimina
  101. ara tot a donar religió a l'escola, a separar xiquets de xiquetes i a cantar el cara al sol....

    ResponElimina
  102. Dons a tú no el va anar mal. PAYASO.

    ResponElimina
  103. Se bondadoso con la gente cuando subas, los encontraras a todos cuando bajes.

    ResponElimina
  104. Jo no soc PAYASO, no he cantat cara al sol, ni ho pense fer, pense en valencià, se llegir en valencià i en castellà, i sols diré:- Qui pert els origens, per la identitat.

    ResponElimina
  105. això ho diu Raimon en una cançó, en canvi ell els ha perdut,parlant i acabant cantant catala, es una pena que per triunfar en el mon de la cançó tinga que renegar els seus oritgens.

    ResponElimina